Amsterdam (brew)pub crawl #2

Reads 2138 • Replies 30 • Started Friday, October 3, 2014 2:14:28 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 14:14 Fri 10/3/2014

De zomer is voorbij, dus we kunnen weer binnenzitten. Tijd voor een nieuwe pubcrawl wat mij betreft. Ook omdat er weer aardig wat nieuwe bierlocaties bijgekomen zijn in Amsterdam sinds de vorige editie. Geplande datum is óf zaterdag 15 november, of zaterdag 29 november. Het voorlopige plan is om rond 14u te starten (kan ook eerder indien gewenst). Ik wil iig Delirium Café bezoeken, en een happie eten bij Hoppy Days, of bij Troost, afhankelijk van waar we kunnen reserveren en de grootte van de groep. Desnoods bij Gollems Proeflokaal, onder t genot van de uitstekende Precious IPA, ongetwijfeld nog een tick voor een groot aantal van jullie. Ik hoop overigens dat Oedipus tegen die tijd ook open is. Laat even weten of je interesse hebt/meegaat, dan kan ik tzt een uitgebreider plan samenstellen. Laat ook even weten of je per sé ergens heen wilt.

ik heb d’r al zin in.

For the ex-pats: pub crawl, Amsterdam, dinner, more beer, 15th or 29th of November.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 14:19 Fri 10/3/2014

Ik weet nog niet of ik vrij ben, maar als ik kan, doe ik graag mee, hopelijk ben ik klaar met verhuizen, trouwen, huiswarming, dit, dat en heb wel tijd voor een paar biertjes.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 14:52 Fri 10/3/2014

Originally posted by Douberd
Ik weet nog niet of ik vrij ben, maar als ik kan, doe ik graag mee, hopelijk ben ik klaar met verhuizen, trouwen, huiswarming, dit, dat en heb wel tijd voor een paar biertjes.


Zeg Christos heb je er al rekening mee gehouden dat er straks zo’n 50 ratebeerians op je trouwerij langskomen om je huwelijk te vieren :) of was dit géén uitnodiging ?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 00:28 Sat 10/4/2014

De 29e november lijkt me een uitstekend plan Borretje! Daar ben ik wel voor te porren :-)

De 15e is er geloof ik weer een ziekelijke tasting in het Zuiden, dus dan zullen er in ieder geval wat minder gegadigden zijn van onder de rivieren.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:03 Sat 10/4/2014

Ik zet 29 november meteen vast, want nu kan het nog!

 
SVD
beers 6163 º places 329 º 04:23 Sat 10/4/2014

Waaw, ben werkloos geworden dus heb nu vrij in het weekeinde, alleen waarschijnlijk geen geld meer om iets te doen in het weekeinde... geweldig

 
Bosbouw
beers 3846 º places 60 º 10:12 Sat 10/4/2014

Lijkt mij ook leuk! Ik kan de 29ste onder voorbehoud. Heb in juni al een ronde gemaakt met Abijen en ppils en dat is uitstekend bevallen in de hoofdstad. Laat je zsm weten of ik definitief kan!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:56 Sat 10/4/2014

Originally posted by Borresteijn
Laat ook even weten of je per sé ergens heen wilt.


Alle brouwerijen waarvan ik nog niks gerate heb, of places waar ik die brouwerijen kan ticken

Amsterdam: De Bierkraai, De Pomp, Troost, Cinema Brewers, Giel Cider
"Soort van in de buurt": Brouwerij Vijfhuizen, Santpoorts Bier

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 13:36 Sat 10/4/2014

Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Laat ook even weten of je per sé ergens heen wilt.


Alle brouwerijen waarvan ik nog niks gerate heb, of places waar ik die brouwerijen kan ticken

Amsterdam: De Bierkraai, De Pomp, Troost, Cinema Brewers, Giel Cider
"Soort van in de buurt": Brouwerij Vijfhuizen, Santpoorts Bier

Je bedoelt de Bierkoning?
Troost staat sowieso op de planning. Cider is geen bier en telt derhalve niet mee.
Café Brecht had ik ook nog in gedachten. Toppertje.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:26 Sat 10/4/2014

Als bierkoning ze heeft dan sla ik ze in! Nice! Verder laat ik me leiden door de hoofdstedelijke experts, maw de heer Veldman. Hmm autocorrect maakt daar veldmaarschalk van. Bij deze benoem ik u voor 29 november tot "onze" veldmaarschalk. Dat u ons vele waardige gelegenheden mag tonen!

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 01:11 Mon 10/6/2014

29e moet voor mij toch denk ik heel misschien ook wel lukken.