Barcelona

Reads 387 • Replies 6 • Started Monday, October 6, 2014 1:23:49 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

 
HoppyBudgie
beers 940 º places 45 º 01:23 Mon 10/6/2014

Noen gode tips??....Ser selvfølgelig igjennom places her inne og har sett meg ut noen flaskesjapper jeg skal prøve og slanke litt men noen tips skader vel aldri.

Reiser med en liten smårolling så hvis det finnes noen bra barer er det går an og stoppe på en uteservering noen en pauseøl taes tips derfra imot med stor takk. Ellers må far og mor belage seg på og smake noen rolige på terassen i leiligheten på kveldstid.
Noen som vet om Biercab har uteservering eller om det er barnevennelig og stoppe der for en øl og noe mat? (skal selvfølgelig ikke rave ut derfra med barnevognen på slep hvis det er noen som lurte på det :) )

 
Sigmund
beers 13311 º places 446 º 02:01 Mon 10/6/2014

Kan ikke hjelpe, ville vært avhengig av "Places" selv, hvis jeg skulle til Barcelona. Men erfaringsmessig er der gjerne mer tips å hente hvis du poster på engelsk, enten under "Beer Travel" eller "Non-US". Der er også en spanjol som har bra peiling og som av og til bidrar der.

 
Palme
beers 5036 º places 47 º 04:04 Mon 10/6/2014

BierCab har ikke uteservering, men det er likevel ganske greit å ha med seg både barn og barnevogn inn der. Fantastisk plass.. 2D2Dspuma (et stykke utenfor sentrum) har en liten uteservering i tilknytning til puben vegg-i-vegg med bottleshopen.

 
nilsas
beers 9337 º places 322 º 07:46 Mon 10/6/2014

Homosibaris var det beste jeg fant da jeg var i Barcelona i november i fjor. (Ikke la deg skremme av navnet).
Denne hadde et greit utvalg på flaske såvell som egne på tapp.
http://www.ratebeer.com/p/homosibaris/26833/

 
StoreMy
beers 29 º places 3 º 14:22 Mon 10/6/2014

Det skjer mye i Barcelona for tiden og som det meste skjer det i rykk og napp. Er ikke sikker på at diverse guider, ikl. Places, helt klarer å følge med.
Greit å koble ut den norske tenkingen med at det enten selges for nytelse på stedet eller for å ta med - fler plasser har begge deler.

 
hjviberg
beers 8 º 07:01 Wed 10/15/2014

Fabrica Moritz er verdt en tur. Serverer god mat og brygger eget øl

 
romabrew99
beers 2 º places 1 º 07:38 Wed 10/15/2014

edge brewing co!