Borefts 2016

Reads 15573 • Replies 185 • Started Saturday, March 26, 2016 7:34:47 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
andrejes
beers 32 º places 5 º 16:45 Fri 5/13/2016

Originally posted by Douberd
Ik koop voorlopig geen kaartje.

Dubbele entree prijs, duurder muuntjes en dan toch 3500 mensen per dag. En dan ook "servicekosten" 2.25€. #fuckservicekosten

Ik wil wel graag naartoe, hopelijk ik kan een goedkoper kaartje kopen van iemand dat kan niet gaan.

Begreep ik het nu niet of jullie??? Er is geen dubbele entree prijs???? Je betaald voor de 2e dag alleen 5 euro meer voor een extra glas en boekje en je krijg er 10 muntjes a 2 euro bij!!! Gaat nergens over dit!!! gewoon 2 dagen!!! Waar kan je voor 2 euro per glas deze bieren nog drinken??

 
MarcoDL
beers 9593 º places 213 º 17:26 Fri 5/13/2016

Servicekosten waren 0,75 bij mij, begrijp niet waar die 2,25 vandaan komt.
Daarnaast zijn vooral de muntjes duurder geworden, die ga je niet op de tweedehands markt vinden.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 17:32 Fri 5/13/2016

Ach ja was in Groningen waar ze af en toe 2 muntjes voor een glas vroegen, zoals het Uiltje (stoute meisjes). En dat voor een proefglas... Dat gaat pas nergens over.... Vind Borefts dan wel meevallen .. Bovendien... gemiddeld gezien toch echt wel veel beter spul op Borefts.

 
77ships
beers 14200 º places 917 º 01:56 Sat 5/14/2016

Bijna 5 euro transactiekosten als jij met Visa of bankkaart 2 tickets koopt. Dat is wel redelijk harde onzin. Als jij 2 kaartjes koopt worden die transactiekosten verdubbeld, al doe jij nog altijd 1 transactie.

2 dagen gekocht, moet nog vakantie & slaapplek zoeken. Binnen 3 weken als ik terug van vakantie ben.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:34 Sat 5/14/2016

De entreeprijs is helemaal niet duurder, vorig jaar was het 20 euro plus glas en zes muntjes, waarvan dus 10 euro voor glas plus boekje. Nu is het 5 euro per dag plus glas.

Ja de muntjes zijn duurder, maar op welk festival zijn de muntjes nog onder de 2 euro? Ik vind dit echt een beetje gejank dat mensen hier over de zeik van gaan.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:54 Sat 5/14/2016

Originally posted by Maakun
De entreeprijs is helemaal niet duurder, vorig jaar was het 20 euro plus glas en zes muntjes, waarvan dus 10 euro voor glas plus boekje. Nu is het 5 euro per dag plus glas.

Ja de muntjes zijn duurder, maar op welk festival zijn de muntjes nog onder de 2 euro? Ik vind dit echt een beetje gejank dat mensen hier over de zeik van gaan.


Ja, dat probleem zie ik ook niet helemaal. Enige wat ik vervelend vind, is dat ik eigenlijk al kaarten moet kopen zonder dat ik weet welke dag(en) ik kan. Ik hou daar niet van.

Verder staat het festival, het publiek en de lineup elk jaar garant voor een fantastisch festijn. Ik ken zelfs geen ander festival in de wereld waar je voor minder geld bieren van deze kwaliteit krijgt.

 
madmitch76
beers 36920 º places 240 º 05:01 Sat 5/14/2016

Hi Guys - ’scuse me for butting in, in English ...

It says on the website that only 2016 glasses are allowed, fair enough. But does anyone know if extra glasses can be purchased? I always use 2 glass or more, it’s so much more efficient when queueing.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 05:52 Sat 5/14/2016

Last year replacement glasses were 2.50, they’ll probably have those again.

 
markextrae
beers 4790 º places 77 º 06:48 Sat 5/14/2016

Originally posted by MarcoDL
Servicekosten waren 0,75 bij mij, begrijp niet waar die 2,25 vandaan komt.
Daarnaast zijn vooral de muntjes duurder geworden, die ga je niet op de tweedehands markt vinden.


Ik meen dat credit card kosten €2,25 zijn

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 08:45 Sat 5/14/2016

Originally posted by andrejes
Originally posted by Douberd
Ik koop voorlopig geen kaartje.

Dubbele entree prijs, duurder muuntjes en dan toch 3500 mensen per dag. En dan ook "servicekosten" 2.25€. #fuckservicekosten

Ik wil wel graag naartoe, hopelijk ik kan een goedkoper kaartje kopen van iemand dat kan niet gaan.

Begreep ik het nu niet of jullie??? Er is geen dubbele entree prijs???? Je betaald voor de 2e dag alleen 5 euro meer voor een extra glas en boekje en je krijg er 10 muntjes a 2 euro bij!!! Gaat nergens over dit!!! gewoon 2 dagen!!! Waar kan je voor 2 euro per glas deze bieren nog drinken??


Van De Molen website

‘Moet ik dan voor twee dagen twee tickets kopen?’
Yup. En dat betekent dat je er ook op de tweede dag weer een glas en een boekje bij krijgt. Misschien hebben we daar volgend jaar een andere oplossing voor. Misschien ook niet.


Vorig jaar kon je met 20 euro naar Borefts voor twee dagen, nu is
Vrijdag 25 euros
Zaterdag nog 25 euros voor een totaal van 50 euros, meer dan dubbele entree prijs.

Servicekosten zijn inderdaad 0.75 euros.. per koop! Wil je kaartjes voor twee dagen kopen en extra muntjes is dan 2.25.