Camping Ratebeer 2: It’s the final countdown!

Reads 2340 • Replies 35 • Started Monday, June 29, 2015 5:46:12 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 09:53 Sat 7/4/2015

Zo heb denk ik al wat leuks gevonden hier in Spanje; http://www.ratebeer.com/beer/yria--reptilian-disciples-of-the-beer-ninja-clan-vs-zombie-viking-army/332992/ als hij heel over komt neem ik deze ook mee .

 
Borresteijn
beers 11229 º places 404 º 03:58 Tue 7/14/2015

Zijn er nog zuiderlingen geïnteresseerd in lokale Amsterdamse waren? En dan bedoel ik niet dat spul wat je rookt, maar lokaal bier? Voor de ruil dan wel voor cold hard cash. Wellicht kan ik nog even door Amsterdam rijden gedurende mijn afdaling naar het diepe zuiden.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:53 Tue 7/14/2015

Originally posted by Borresteijn
Zijn er nog zuiderlingen geïnteresseerd in lokale Amsterdamse waren? En dan bedoel ik niet dat spul wat je rookt, maar lokaal bier? Voor de ruil dan wel voor cold hard cash. Wellicht kan ik nog even door Amsterdam rijden gedurende mijn afdaling naar het diepe zuiden.


Wat denk je zelf? Hier met die ticks! Whatever you can find dat ik nog niet gehad heb, laat maar weten wat de kosten zijn.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:54 Tue 7/14/2015

Met name interesse trouwens in unrated breweries en die zitten er nog wel een paar boven in Noord Holland

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:58 Tue 7/14/2015

Ik dacht dat jij het rustiger aan ging doen? :P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:00 Tue 7/14/2015

Originally posted by caesar
Ik dacht dat jij het rustiger aan ging doen? :P


Nah ik heb besloten dat het dit jaar weer mislukt is, hoewel ik wel veel minder gerate heb dan vorig jaar en niet in de top 50 ROTY sta

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:06 Tue 7/14/2015

Als we toch vergelijken met vorig jaar: toen op 25 mei m’n 1000e rating van het jaar ingevoerd, nu nog geen 1000 en het is al 2 maanden later dus toch een stuk minder

 
Borresteijn
beers 11229 º places 404 º 06:10 Tue 7/14/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Zijn er nog zuiderlingen geïnteresseerd in lokale Amsterdamse waren? En dan bedoel ik niet dat spul wat je rookt, maar lokaal bier? Voor de ruil dan wel voor cold hard cash. Wellicht kan ik nog even door Amsterdam rijden gedurende mijn afdaling naar het diepe zuiden.


Wat denk je zelf? Hier met die ticks! Whatever you can find dat ik nog niet gehad heb, laat maar weten wat de kosten zijn.


Stuur ff een lijstje met "wants" dan, ik ga niet al jouw ratings doorspitten om na een uur zoeken tot 5 unrated bieren te komen

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:41 Tue 7/14/2015

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Zijn er nog zuiderlingen geïnteresseerd in lokale Amsterdamse waren? En dan bedoel ik niet dat spul wat je rookt, maar lokaal bier? Voor de ruil dan wel voor cold hard cash. Wellicht kan ik nog even door Amsterdam rijden gedurende mijn afdaling naar het diepe zuiden.


Wat denk je zelf? Hier met die ticks! Whatever you can find dat ik nog niet gehad heb, laat maar weten wat de kosten zijn.


Stuur ff een lijstje met "wants" dan, ik ga niet al jouw ratings doorspitten om na een uur zoeken tot 5 unrated bieren te komen


Unrated breweries rondom Amsterdam / in N-H:
- Brouwerij Vijfhuizen
- Bruut
- Bunkerbier
- Erik’s Bier
- Largum Bieren
- Princen Brouwerij
- De Helderse Jongens
- Santpoorts Bier
- Tender Brewery
- Tongval
- Torenbier Zaandam
- UVS (Noordwijkerhout)

Allemaal brouwerijen waar ik nog niks van op heb, dus je hoeft niet bang te zijn dat er een dubbele tussen zit.

 
Borresteijn
beers 11229 º places 404 º 07:19 Tue 7/14/2015

Originally posted by Benzai
Unrated breweries rondom Amsterdam / in N-H:
- Brouwerij Vijfhuizen
- Bruut
- Bunkerbier --> Unrateable
- Erik’s Bier
- Largum Bieren
- Princen Brouwerij --> geen flesbier
- De Helderse Jongens --> geen distributie
- Santpoorts Bier
- Tender Brewery --> deze zou toch bij jou in de buurt beschikbaar moeten zijn, maar ik neem wel een flessie mee
- Tongval --> Komt in orde, maar niet voor Camping Ratebeer denk ik
- Torenbier Zaandam --> check, die haal ik
- UVS (Noordwijkerhout) --> bestaat volgens mij niet meer, nooit op fles gezien ook.

Waar niks bijstaat zal ik ff naar kijken. Verder nog unrated bieren die je zou willen?