Carnivale Brettanomyces 2016

Reads 5161 • Replies 83 • Started Thursday, January 7, 2016 7:18:22 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:06 Thu 2/25/2016

Originally posted by caesar
Een goede afwisseling zou het mooiste zijn, maar dat is nu al bijna gegarandeerd. Met nog een stel UK en NL brouwers erbij komt dat helemaal goed, daar ben ik van overtuigd.

Ik weet dat de grootste organisator dit draadje ook leest, dus zijn er nog brouwers die we graag zouden willen zien? Dit is een goed moment voor verzoekjes ;-)

De Garde ofzo uit Amerika, die scoren best lekker daar. Ik heb er al 2 van mogen proeven dankzij het betere ruilwerk van medeRatebeerians, en die waren niet te versmaden. Naast Tommie Sjef en Toon vd Broek natuurlijk :-)


Hehe, De Garde scoort niet zo geweldig bij mij: 4 bieren van op, gemiddeld een 2.825 gegeven :P

 
bierkoning
beers 20204 º places 431 º 08:39 Thu 2/25/2016

O wat een lijst van deelnemende brouwers. Ik ga nu al kwijlen.

 
MarcoDL
beers 9582 º places 213 º 08:51 Thu 2/25/2016

Idd, Crooked Stave, holy shit.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:26 Sun 5/1/2016

Is er, naast de bieren/brouwerijen die aanwezig zijn, er al meer bekend? Vorig jaar hadden ze een informatieve website, die zie ik nog niet.
Over 1,5 maand is het alweer zo ver...

 
saind
places 1 º 14:20 Sun 5/1/2016

Originally posted by bierkonijn
Sjef is nog zoekende als het om distributie gaat. Waarschijnlijk komt er een mailinglijst a la h.ertie.
En regelmatig te vinden op de betere zure feestjes natuurlijk.


Deze post maar even opgehaald, want maillijst van h.ertie? Je maakt me opgewonden maar ik kan er niets over vinden

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 14:36 Sun 5/1/2016

Originally posted by Countbeer
Is er, naast de bieren/brouwerijen die aanwezig zijn, er al meer bekend? Vorig jaar hadden ze een informatieve website, die zie ik nog niet.
Over 1,5 maand is het alweer zo ver...


Check de FB pagina’s, wordt regelmatig op gepost:
https://www.facebook.com/Brettfest/
https://www.facebook.com/events/465158490321682/

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:03 Sun 5/1/2016

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Countbeer
Is er, naast de bieren/brouwerijen die aanwezig zijn, er al meer bekend? Vorig jaar hadden ze een informatieve website, die zie ik nog niet.
Over 1,5 maand is het alweer zo ver...


Check de FB pagina’s, wordt regelmatig op gepost:
https://www.facebook.com/Brettfest/
https://www.facebook.com/events/465158490321682/

Die hou ik sowieso in de gaten!

 
bierkonijn
places 11 º 02:25 Tue 5/3/2016

Originally posted by Countbeer
Is er, naast de bieren/brouwerijen die aanwezig zijn, er al meer bekend? Vorig jaar hadden ze een informatieve website, die zie ik nog niet.
Over 1,5 maand is het alweer zo ver...


Dit is Carnivale he, de charme van de losse pols, non-budgetorganisatie en werken in de ochtend- en avonduren. Veel drank ook. De website is nog steeds onderweg. Iets met paypalknoppen die nog niet willen werken geloof ik. Vanochtend in ieder geval de 29 verschillende lezingen van een tekstje voorzien. Hoop dat je er straks net zo bij kan kwijlen als wij hier doen.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:27 Tue 5/3/2016

Originally posted by bierkonijn
Originally posted by Countbeer
Is er, naast de bieren/brouwerijen die aanwezig zijn, er al meer bekend? Vorig jaar hadden ze een informatieve website, die zie ik nog niet.
Over 1,5 maand is het alweer zo ver...


Dit is Carnivale he, de charme van de losse pols, non-budgetorganisatie en werken in de ochtend- en avonduren. Veel drank ook. De website is nog steeds onderweg. Iets met paypalknoppen die nog niet willen werken geloof ik. Vanochtend in ieder geval de 29 verschillende lezingen van een tekstje voorzien. Hoop dat je er straks net zo bij kan kwijlen als wij hier doen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:35 Tue 5/3/2016

Originally posted by bierkonijn
Originally posted by Countbeer
Is er, naast de bieren/brouwerijen die aanwezig zijn, er al meer bekend? Vorig jaar hadden ze een informatieve website, die zie ik nog niet.
Over 1,5 maand is het alweer zo ver...


Dit is Carnivale he, de charme van de losse pols, non-budgetorganisatie en werken in de ochtend- en avonduren. Veel drank ook. De website is nog steeds onderweg. Iets met paypalknoppen die nog niet willen werken geloof ik. Vanochtend in ieder geval de 29 verschillende lezingen van een tekstje voorzien. Hoop dat je er straks net zo bij kan kwijlen als wij hier doen.


Ideaal, niet teveel promotie. Het moet wel gezellig blijven namelijk