RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Denmark | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

Forsendelse af øl

read 1091 times • 8 replies • posted 4/28/2012 8:38:57 AM

Thread Frozen

premium
hallinghansen 2093:40
Jeg plejer altid at bruge post Danmark, men jeg synes de er lidt dyre, og faldt så over denne side: www.pakke.dk

Er der nogen af jer der har erfaringer med dem?

Private message Send the author a private message

premium
I får lige et link i kan bruge til noget!

http://pakke.dk/quote.php
4/28/2012 9:29:27 AM

Private message send the author a private message

premium
Papsoe 25083:4
Pinball har lige brugt en alternativ carrier. Tror det var dem.
4/28/2012 10:21:54 AM

Stronzo
4/28/2012 1:56:07 PM

premium
Pinball 10922:66
Jeg har prøvet dem een gang, og det gik rigtig fint. Jeg ved ikke hvad der sker hvis pakken havner i tolden i USA, men den her røg lige igennem og det gik hurtigere end postdanmark nogensinde har gjort det. Det var også meget billigere. Jeg sendte 24 kilo så vidt jeg husker, for under 700 dkk.
5/1/2012 2:47:42 AM

premium
Nu har jeg i lørdags registreret en pakke på 6,4 kg hos pakke.dk, og jeg fik mine labels tilsendt. De skulle afhente pakken hos mig mandag, men pga fejl i fedex’s systemer, blev pakken ikke afhentet. Jeg skrev til pakke.dk og de sagde de ville booke en ny tid onsdag. Da onsdag er gået er min pakke stadig ikke blevet afhentet. Nu har jeg så skrevet flere mails til dem, men de svarer ikke. Nu har jeg så bedt om at få mine 475,- tilbage. Så må vi se hvad der sker. Men jeg kan ihvertfald IKKE anbefale at bruge pakke.dk. Det ermuligt de er en smule billigere, men det fungerer bare slet ikke. Jeg har prøvet dem for første og sidste gang.
6/7/2012 4:22:33 AM

Benfi 566:22
hvem vil i så bruge til at sende pakker==
8/11/2012 12:32:11 PM

premium
Jeg gav dem en chance mere, og der virkede det perfekt. Pakken var i USA 2 dage efter.jeg har givet dem endu en chance, der virkede det også perfekt. Så jeg er begyndt at bruge pakke.dk. Det er meget billigere end post danmark.
8/12/2012 3:31:43 AM

premium
Pinball 10922:66
Vil lige tilføje med egne erfaringer. Har sendt 2 pakker samtidig, begge over 20 kilo og det gik hurtigere end postdanmark, og prisen var **MEGET** lavere end postdanmark. For begge pakker ove 20 kilo betalte jeg mindre end jeg skal betale for een pakke under 20 kilo hos postdk. Om de er en fordel eller ulempe at de henter hjemme hos en selv, det er vist individuelt - man kan sandsynligvis godt få dem til at hente på ens arbejde hvis det er nemmere. Tidspunktet kan forudaftales indefor et par timer så vidt jeg husker. Jeg har indtil videre kun eksperimenteret med deres økonomi løsning, hvis man sender ekspress så ved jeg ikke hvad der sker. Pakkerne er som regel i usa ca et døgn efter at de er hentet på adressen, men det tager så nogle dage at få dem helt frem til destinationen i usa. Måske giver ekspress dem ekstra turbo ovre i staterne. Ruten mine pakker har taget har været københavn->paris->usa

Man skal huske at der også går tid fra at man bestiller afhentningen til at pakken rent faktisk bliver afhentet - et døgn eler to - så det skal også regnes med, hvis alternativet er at køre på posthuset med det samme - så har postdk en dags forspring.

Der står på pakke.dk’s webside at man ikke må sende væsker, så det er muligt at man kan løbe ind i problemer hvis pakken bliver utæt. Jeg har ikke turde spørge nærmere ind til det ;-) Da prisen er så lav, har jeg sendt pakker der kan klare hvadsomhelst (doubleboxing, pakket i flere lag af plasticposer og plasticsække osv.) så hvis de drypper ved ankomst så er det fordi transportøren har misandlet dem fuldstændigt uacceptabelt.
8/12/2012 6:36:47 AM

Copyright © 2000-2014,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers
add
Advanced Search