"Gladmat" i Stavanger

Reads 553 • Replies 3 • Started Wednesday, May 28, 2014 3:09:44 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

 
Bryne
places 1617 º 15:09 Wed 5/28/2014

23.-26. juli blir det igjen kaos rundt Vågen i Stavanger. Da går festivalen "Gladmat" av stabelen. Ølmessig har denne festivalen stort sett vore skrale greier, men i år øyner eg håp! Sitat frå artikkel i Stavanger Aftenblad 28.mai:
"Satsingen "Malt og humle" samler bryggerier fra hele landet i ett telt, hvor gjestene kan smake på en rekke ulike mikrobrygg, snakke med representanter fra bryggeriene, og lære mer om både ølkultur og konkrete brygg"
I tillegg ser det ut til at det blir heimebrygging av øl på programmet, både i sentrum (rundt Vågen) og i Stavanger Øst, med blant anna heimebryggarkonkurranse på Tou Scene.

 
Bryne
places 1617 º 15:19 Wed 5/28/2014

....og om det ikkje var nok, sjekk ut denne:
http://whatsbrewing.no/
Når eg ser kva for bryggeri som kjem, så begynner dette å sjå bra ut! Her blir det ølfestival, Cardinal, Bøker & Børst og Melkebaren. Men, skulle ønske det var polske priser.... Kredittkortet kjem til å lukte svidd!

 
HoppyBudgie
beers 940 º places 45 º 09:50 Thu 5/29/2014

Det er masse og bruke pengene på. Hall toll har over 200 øl på listen nå, med en god del surøl fra uniten og masse geuze. Godt mikset liste, kan finne en del kjekke ting der. Prisene er litt opp og ned noe litt for mye men innimellom noe billig og greit

Men gleder med masse til whatsbrewing. Fantastisk og få en kjekk festival til stavanger.

 
banii
beers 240 º places 45 º 05:26 Wed 6/4/2014

Topp. Gleder meg.