RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Norway | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

Haand ØlFestival 2012

read 2755 times • 61 replies • posted 3/2/2012 5:29:35 AM

Thread Frozen
Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

premium
larsga 5364:164
Takk til alle for en veldig hyggelig fredagskveld. Tror dette må være den triveligste ølfestivalen jeg har vært på. Godt øl var det også. :)

Observerte ellers Aass Uten Spesial på Rema Megastore i Lillestrøm i går, så det kan være den finnes andre steder også.
5/6/2012 4:28:27 AM

Private message send the author a private message

premium
Sigmund 4280:113
Ja, mange takk til Ole Richard og de andre på HaandBryggeriet som gjorde en kjempejobb med å organisere dette. Bare synd at jeg ikke kunne være der på lørdagen også ...
5/6/2012 8:23:47 AM

premium
daje 1378:
Kjempebra opplegg, mye hyggelige folk, og ikke minst veldig mye godt øl. Vi storkoste oss fra åpning til slutt. Ser fram til neste Haandfestival :)
5/6/2012 9:03:14 AM

premium
Beer3000 3762:71
Knall opplegg, utrolig hyggelig og vel-fungerende. Flott helg!
5/6/2012 9:11:08 AM

premium
yngwie 10798:137
Originally posted by larsga
Takk til alle for en veldig hyggelig fredagskveld. Tror dette må være den triveligste ølfestivalen jeg har vært på. Godt øl var det også. :)

Observerte ellers Aass Uten Spesial på Rema Megastore i Lillestrøm i går, så det kan være den finnes andre steder også.

Aass Uten Spesial (latterlig navn!) er tydeligvis spredd godt ut i markedet allerede. Den er også funnet i Grenland og selvf Drammen.
5/6/2012 1:32:19 PM

premium
yngwie 10798:137
En stor takk til Haandbryggeriet for en fantastisk fredag og lørdag! Utrolig mye hyggelige folk, veldig mye godt øl, og i tillegg var det god mat der også.

Ble veldig glad når Jens bekreftet at det blir festival i 2013 også:-)

Særeste øl: Närke - Bever

Øl som gjorde mest inntrykk: The Bruery - 4 Calling Birds.

Session-øl: Nynäshamn - Pickla Pils (og kanskje NØ India Saison)

Artigste opplevelse: Klarer ikke helt å bestemme meg for om det var å stå og servere importøl, eller om det var nachspielet på rommet til Erik og Geir, med besøk av Elsa fra NØ, Glenn fra Alvinne og en (to?) av gutta fra De Molen, og det ble servert Geirs hjemmebrygg fra cornelius fat. Det var blitt lyst igjen når jeg famlet meg opp på mitt eget rom for å sove.

Verste opplevelse: Turen tilbake fra Sundbytunet. Tog, buss, ny buss, tog og masse forsinkelser. (Men Sundbytunet var knall!)
5/6/2012 1:45:31 PM

premium
Alle har vel med seg noen fat hjemmebrygg på hotellrommet. Spesielt praktisk når det ikke finnes minibar på rommet.
5/6/2012 2:02:43 PM

premium
Arve_Christian 2155:115
Fantastisk festival! Glemmer Ikke smaken av Emelisse på Ardbeg fat. Brukte lørdag til å tenke på alt man gjerne skulle prøvd, men Ikke rakk
5/6/2012 2:40:11 PM

premium
Cunningham 3037:248
Stor takk til alle Haand Bryggeriets folk.

Suverent gjennomført.

Merker at potensen har tatt seg opp betraktelig etter Närke sin Bever gjorde inntog i kroppen.....

5/7/2012 2:23:53 AM

premium
Ha ha, mange takk for ølene forresten Cunningham. Fikk aldri tid til å svare de mange SMS’ene som tikket inn ila helgen.
5/7/2012 3:57:23 AM

Home > Forums > Norway

Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Copyright © 2000-2013,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers