RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Norway | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

Håndbrygg fra Stavern

read 419 times • 5 replies • posted 6/5/2013 2:46:06 PM

Thread Frozen

premium
visionthing 2752:307
Ser sannelig ut til at vi har fått enda et mikrobryggeri i Norge - og ølet er allerede i salg (ifølge ryktene bl.a på polet i Larvik og på Farris bad). Ser ut til at de også bruker noe egendyrket korn i ølet...

holtens.no
Private message Send the author a private message

premium
Sigmund 5128:143
Var det ikke de tre jeg kjøpte på polet i Verksgt., Stavanger, ganske nylig? Tror det. Har ikke rukket å legge dem inn på RateBeer (langt mindre smake dem) ennå. Me skal koma, om inkje så brått!
6/6/2013 8:11:39 AM

Private message send the author a private message

premium
Fant fram flaskene nå (etter iherdig leting i det uoversiktlige stashet mitt) - jeg legger inn bryggeriet og ølene på RateBeer nå i løpet av den nærmeste timen - fint om ikke noen av dere andre gjør det samtidig, så vi slipper duplikater. Deretter er det bare å rate i vei - om jeg ikke blir første rater, tar jeg det med knusende ro!
6/6/2013 1:11:46 PM

premium
Done - bortsett fra at det gikk galt da jeg skulle legge inn Holtens Ale - den ble bare hetende "Holtens AS" (bryggerinavnet). Sendte straks inn melding til admin for å få det korrigert.
6/6/2013 1:35:32 PM

premium
esp0r 1981:48
Fant du dem på vinmonopolet altså? Merkelig at ingen har fått det med seg
6/6/2013 1:36:25 PM

premium
Tror det var abemorsten som tipset meg om at de sto i hylla på Vinmonopolet i Verksgaten (Mediegården), Stavanger. Jeg hadde vært på det polet bare noen dager tidligere og kjøpt mai-ølnyheter og rødvin, da sto de ikke der. Så jeg gikk altså inn igjen og sikret meg mine flasker. Smakingen vil avsløre om de frister til gjenkjøp. Men særlig billige var de ikke ...
6/6/2013 1:44:01 PM

Copyright © 2000-2014,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers
add
Advanced Search