Hanssens Schaerbeekse

Reads 1910 • Replies 27 • Started Tuesday, June 16, 2015 2:38:08 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 02:38 Tue 6/16/2015

Kan een Belgische admin deze weer unmergen?

 
JefVerstraete
beers 7046 º places 216 º 02:58 Tue 6/16/2015

Wat is het verschil tussen Schaerbeekse en Scarenbecca?

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 03:32 Tue 6/16/2015

Hebben we daar een goeie reden voor? De brouwerij geeft niet thuis bij vraag om meer uitleg.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 03:38 Tue 6/16/2015

Also: blijkbaar is het noch ikzelf, noch een Belgische admin die dit gealiased heeft (ik was aan het wachten op antwoord van de brouwerij). Dus er gaat hier wat op vingers moeten getikt worden. Los daarvan vermoed ik dat het gewoon een nieuw etiketje is voor een reeds bestaand bier. 6% lambiek met Schaarbeekse krieken in. Veel variatie kun je er niet op brengen, lijkt me...

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:41 Tue 6/16/2015

Dit bier is speciaal tijdens tour de geuze uitgebracht, de brouwer vertelde dat dit een ander bier is dan de export versie. Wat er precies in verschild qua brouwen/steken is mij niet geheel duidelijk daar ik er niet bij was. Maar de ratings die van mij gemerged zijn, tonen al een compleet verschillend beeld...

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:44 Tue 6/16/2015

Originally posted by tderoeck
Also: blijkbaar is het noch ikzelf, noch een Belgische admin die dit gealiased heeft (ik was aan het wachten op antwoord van de brouwerij). Dus er gaat hier wat op vingers moeten getikt worden. Los daarvan vermoed ik dat het gewoon een nieuw etiketje is voor een reeds bestaand bier. 6% lambiek met Schaarbeekse krieken in. Veel variatie kun je er niet op brengen, lijkt me...

Met alle respect, maar dit is echt geen ander etiket voor hetzelfde bier....
Tevens zal er weinig variatie mogelijk zijn, maar weinig betekend niet dat er geen variatie mogelijk is...

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 04:04 Tue 6/16/2015

Met alle respect, maar smaakimpressies zijn nooit een basis om te beslissen of een bier een alias is of niet. Veel te subjectief. ;-)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 04:38 Tue 6/16/2015

Originally posted by tderoeck
Met alle respect, maar smaakimpressies zijn nooit een basis om te beslissen of een bier een alias is of niet. Veel te subjectief. ;-)

Dat klopt, alleen het aangezicht is wel anders en dat is niet subjectief!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:24 Tue 6/16/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by tderoeck
Met alle respect, maar smaakimpressies zijn nooit een basis om te beslissen of een bier een alias is of niet. Veel te subjectief. ;-)

Dat klopt, alleen het aangezicht is wel anders en dat is niet subjectief!


Maar ook alleen een wijziging in appearance is toch onvoldoende voor een nieuwe entry?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:29 Tue 6/16/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by tderoeck
Met alle respect, maar smaakimpressies zijn nooit een basis om te beslissen of een bier een alias is of niet. Veel te subjectief. ;-)

Dat klopt, alleen het aangezicht is wel anders en dat is niet subjectief!


Maar ook alleen een wijziging in appearance is toch onvoldoende voor een nieuwe entry?

Wat was dat ook alweer met 3F Intense Red... Ik bedoel maar...

Dat zal dus betekenen dat er een verandering in het brouwproces heeft plaasgevonden!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:34 Tue 6/16/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by tderoeck
Met alle respect, maar smaakimpressies zijn nooit een basis om te beslissen of een bier een alias is of niet. Veel te subjectief. ;-)

Dat klopt, alleen het aangezicht is wel anders en dat is niet subjectief!


Maar ook alleen een wijziging in appearance is toch onvoldoende voor een nieuwe entry?

Wat was dat ook alweer met 3F Intense Red... Ik bedoel maar...

Dat zal dus betekenen dat er een verandering in het brouwproces heeft plaasgevonden!


Geen idee, is er een verschil in intense red?