|
|
4/28/2012 7:41:32 AM
Private message
|
Originally posted by Benzai
Originally posted by DutchDrebus
ZZT’s zijn zo wild en underground dat ik het niet aan durfde om deze er nog bij te vermelden. We zullen er eens een keer 1 plannen, kunnen we de mannen van Rooie Dop ook uitnodigen ;)
Ik geloof dat ergens in het verleden al eens gezegd is begin juni...vorig jaar is het goed bevallen bij Countbeer, dus tijd voor een herhaling? Hoewel het eigenlijk de beurt is aan de ongrijpbare, en (vooralsnog) op het forum onzichtbare Illuvatarmilan om de organisatie dit keer op zich te nemen... Maar hij mag in ruil daarvoor altijd extra bieren meebrengen natuurlijk.. ;)
En dan met 3 Oirschottenaren en 1 Bestenaar moeilijk doen en naar Limburg gaan. Ik geef jouw plan een 4 overall.
Eric gefeliciteerd met de 1k! Je app is puur goud, gebruik hem altijd en hij heeft mn traditionepe schrift overbodig gemaakt.
|
4/28/2012 8:16:00 AM
Private message
|
|
Dit was dutchdrebus die vergeten is dat de vriendin z’n telefoon heeft gebruikt voor een rerate!
|
4/28/2012 8:16:47 AM
Private message
|
|
|
|
Locatie zou ouderlijke tuin worden, dus das net buiten Best ;)
|
4/28/2012 9:01:26 AM
Private message
|
Nog gefeliciteerd met je eerste 1000!
Originally posted by Countbeer
Congratuliert Eric!
Originally posted by ansjelaah/DutchDrebus
Eric gefeliciteerd met de 1k!
Thanks, Zuiderlingen! Met dank aan Menno voor de bieren gisteren die deze mijlpaal extra mooi maakte. Vanavond nog even vieren met wat moois uit de kast.
Originally posted by ansjelaah/DutchDrebus
Je app is puur goud, gebruik hem altijd en hij heeft mn traditionepe schrift overbodig gemaakt.
Ik zie een mooie quote voor op de site: ’Bespaart nu nog meer bomen!’. 
|
4/28/2012 9:49:59 AM
Private message
|
|
gefeliciteerd Eric..De ratings gingen ineens wel heel snel. Zijn we nu plannen aan het maken voor een nieuwe meeting?? Leuk plan!!
|
4/28/2012 3:22:07 PM
Private message
|
Locatie zou ouderlijke tuin worden, dus das net buiten Best ;)

|
4/29/2012 2:52:10 AM
Private message
|
|
|
Originally posted by ansjelaah
Originally posted by DutchDrebus
ZZT’s zijn zo wild en underground dat ik het niet aan durfde om deze er nog bij te vermelden. We zullen er eens een keer 1 plannen, kunnen we de mannen van Rooie Dop ook uitnodigen ;)
Ik geloof dat ergens in het verleden al eens gezegd is begin juni...vorig jaar is het goed bevallen bij Countbeer, dus tijd voor een herhaling? Hoewel het eigenlijk de beurt is aan de ongrijpbare, en (vooralsnog) op het forum onzichtbare Illuvatarmilan om de organisatie dit keer op zich te nemen... Maar hij mag in ruil daarvoor altijd extra bieren meebrengen natuurlijk.. ;)
En dan met 3 Oirschottenaren en 1 Bestenaar moeilijk doen en naar Limburg gaan. Ik geef jouw plan een 4 overall.
Zeg ansjelaah, dan vergeet je nog 1 iemand uit Oirschot. Hoop niet dat dit Dréke is!
Kans is groot dat er nog 3 heren uit Eindhoven en omgeving meegaan (vorige editie)! En de heren van de Rooie Dop moeten nog mee! Tevens zullen er nog talloze andere Neerlandschtalige Ratebeer vrinden meegaan... Kunnen we beter met meerdere bierfietsen richting het zuiden gaan! 
|
4/29/2012 3:01:49 AM
Private message
|
|
Dat was ik dus en voor zover ik weet zijn er maar 3 Oirschottenaren waar het in dit geval over gaat ;) Joes, Benzai en den DutchDrebus. Die uit Best heet iets van countdown ofzo.
|
4/29/2012 3:47:54 AM
Private message
|
|
|
4/29/2012 3:53:19 AM
Private message
|