Meny

Reads 1908 • Replies 13 • Started Sunday, April 3, 2016 4:17:54 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
hallinghansen
beers 5207 º places 83 º 06:30 Tue 4/12/2016

Meny Odense (Mågebakken) har forskelligt Munkebo, coisbo, Hornbeer, Ugly Duck, Amager (dog kun 1 i øjeblikket), Herslev. Jeg synes den er berettiget til at blive.

 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 03:48 Wed 4/13/2016

Hvis vi skal være konsekvente i forhold til den principielle udmelding om, at et ølsted skal løfte sig over et vist niveau givet af dets nabolag for at være berettiget til en entry på RateBeer (bortset fra en masse undtagelser primært begrundet i turistfælder), så mener jeg, det i særdeleshed bør være supermarkeder og vinbutikker med tæt på standardsortimentet, der bør stå for skud.

Kvickly Allerød er for mig eksemplet på et supermarked, som det vil være okay at have med. De er jo konkurrencedygtige med alle ølbutikker i København og med længder den bedste ølbutik i Nordsjælland.

Det lyder i mine ører ikke som om, at Meny på Mågebakken har noget, der adskiller den synderligt fra standardsupermarkeder i samme kæde og som andre har nævnt, er der adskillige specialbutikker med et bedre sortiment og mere vidende personale i samme by.

 
HenrikSoegaard
beers 20702 º places 691 º 05:57 Wed 4/13/2016

Igen vil jeg fremhæve argumentet for at supermarkeder med udvidet! sortiment bør blive også fordi de har længere åbningstider end vin/øl butikker i samme område. Her er mit argument stadig Turist-raterne.