Originally posted by Theis
Cantillon Blåbær Lambic i ØLbutikken.....
Så ny at jeg vil mene dens skal ligge lidt inden den drikkes. Jeg åbnede en lille flaske i lørdags og syntes der var lige lidt meget smør i smagen. Også mere acetone end jeg husker fra de andre årgange.
/Jesper
|
6/25/2012 2:27:11 AM
Private message
|
Originally posted by yespr
Cantillon Blåbær Lambic i ØLbutikken.....
Så ny at jeg vil mene dens skal ligge lidt inden den drikkes. Jeg åbnede en lille flaske i lørdags og syntes der var lige lidt meget smør i smagen. Også mere acetone end jeg husker fra de andre årgange.
/Jesper
Det er fordi, du selv er mere syrlig end øllet. Jeg køber gerne, hvad du ellers har liggende af det. 
|
6/25/2012 1:46:11 PM
Private message
|
Originally posted by MPA
Det er fordi, du selv er mere syrlig end øllet. Jeg køber gerne, hvad du ellers har liggende af det.
Tak for komplimentet  Jeg regner nu stærkt med at de bare er for unge til at blive drukket nu og bare skal ligge i min kælder - så må selv en tur i butikken Mads Peter :)
/Jesper
|
6/27/2012 6:41:47 AM
Private message
|
|
|
|
Doktoren og Blondinen Kongen af Danmark på NB
|
6/29/2012 5:55:32 AM
Private message
|
|
Mikkeller P1..... på Radio (Restauranten).
|
6/29/2012 11:24:44 PM
Private message
|
|
Mikkeller Foodball Solstice Saison... .....flaske på "Mesteren & Lærlingen" ifølge James.
|
7/4/2012 7:15:16 AM
Private message
|
|
Apollo Cerny Janusz og muligvis en ny Weissbier samme steds.
|
7/4/2012 7:48:04 AM
Private message
|
|
|
Tænk sig...
Fanø Bryghus P2
Evil Twin P3
ligeledes på restauranten.
Men dem overså du måske?
Jeppe
|
7/4/2012 9:21:59 AM
Private message
|
|
Er der nogle der kender noget til Ris Goop fra Mikkeller. Jeg fik den p[ Fermentoren i tirsdags. Andreas
|
7/4/2012 3:16:33 PM
Private message
|
Originally posted by Jeppe
Tænk sig...
Fanø Bryghus P2
Evil Twin P3
ligeledes på restauranten.
Men dem overså du måske?
Jeppe
Nogen grund til at du ikke har oprettet P3 på RB? det plejer du ellers at være flink til - så ved vi andre jo også besked.
...ved sgu ikke - P2 er jo nærmest afskaffet, P3 er jeg blevet for gammel til og P1 er sgu for rødt for min smag - nogen der har brygget en P4 øl? Den ville passe fint til smagninger hos Papsø.
/Jesper
|
7/5/2012 2:37:50 AM
Private message
|