RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Denmark | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

Nye øl der kan købes XIV

read 16155 times • 179 replies • posted 5/1/2012 8:24:18 AM

Thread Frozen
Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

premium
yespr 31626:43
Braunstein Økologisk Sommer

i Netto
7/8/2012 1:43:00 AM

Private message send the author a private message

premium
Papsoe 25083:4
Originally posted by Jeppe
Originally posted by yespr
Originally posted by Jeppe
P1, P2 og P3 fås KUN på Radio :)

Jeg og min bedre halvdel havde fornøjelsen af at spise på Radio til frokost i dag. En snack til at starte på, 5 retter hver, en flaske vand og de tre P-øl til maden. 1000 kr for sublim mad og drikke på hvad man kunne kalde mini noma. Helt igennem skønt. Jeg kan varmt anbefale at tage forbi. Øllene kan købes ud af huset, men så snyder man sig selv for oplevelsen af den fantastiske mad.

/Jesper

Enig Jesper!

Et historisk øjeblik. Større end Løchte i Wimbledon.
7/8/2012 2:17:06 AM

premium
Originally posted by Papsoe
Et historisk øjeblik.

Troede egentlig du havde fralagt dig gamle TV2 vaner, historisk, må jeg være fri, vi er kun enige indtil vi igen er uenige

/Jesper
7/8/2012 9:23:02 AM

premium
Christian 11260:237
Et historisk øjeblik.

Troede egentlig du havde fralagt dig gamle TV2 vaner, historisk, må jeg være fri, vi er kun enige indtil vi igen er uenige

/Jesper

Vi bør nu alligevel sende News helikopteren
7/8/2012 11:25:30 AM

premium
Braunstein Økologisk Sommer

i Netto

Nice, flere nyheder i Netto denne uge end Ølbiksen ( og så ved jeg at pantmærkerne ikke er fra Drikkeriget og at de derfor virker i automaterne):

Maisel St. Michaelsberg Hefeweizen
Maisel St. Michaelsberg Pilsner

/Jesper
7/9/2012 11:52:43 AM

rane 913:3
På Mandø sælges en såkaldt Mandøl brygget af Ørbæk. Jeg synes ikke, at jeg kan finde den. Kender nogen noget til den, eller skal jeg oprette den ?
7/12/2012 3:58:00 PM

rane 913:3
chrisv10 gjorde opmærksom på dette sted for et stykke tid siden, og nu er det så oprettet.
Meget spændende: Cold Hand Winery

Jeg troede ikke, at frugtvine var ratebare på siden ? Såvidt jeg har forstået det projekt, vil de lave frugtvine af høj kvalitet, men hvor går lige grænsen mellem frugtvin og cider ?
7/12/2012 4:04:05 PM

premium
Originally posted by rane
chrisv10 gjorde opmærksom på dette sted for et stykke tid siden, og nu er det så oprettet.
Meget spændende: Cold Hand Winery

Jeg troede ikke, at frugtvine var ratebare på siden ? Såvidt jeg har forstået det projekt, vil de lave frugtvine af høj kvalitet, men hvor går lige grænsen mellem frugtvin og cider ?

Teknisk er de ice cidere, dermed godkendt til RB.

Et skønt produkt jeg er glad for at have lært at kende igennem RB. Men du har en pointe i det med frugtvine vs cidere. Det er ikke det samme. En af de oprindelige admins på RB er Canadier, i og med at ice cidere er noget man mest finder i Canada skal jeg ikke afvise at de to ting hænger sammen.

/Jesper
7/13/2012 2:30:48 AM

premium
Papsoe 25083:4
Også i 2009-udgaven af Herslev Mjølner findes der to versioner - i år er de angiveligt med Brettanomyces
Så læg godt mærke til, hvilken version i får - det pleher at fremgå diskret af bagetiketten.
7/14/2012 5:34:41 AM

premium
Christian 11260:237
Teknisk er de ice cidere, dermed godkendt til RB.

Jeg troede egentlig man lavede ice cider ved eisbocking, men det er jo endnu mere naturligt. Opkoncentrering af selve æblemosten og derefter gæring. Så længe vi har plads til Somersby, så hører ice cider da rigtig meget hjemme her!
7/14/2012 5:47:08 AM

Home > Forums > Denmark

Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18
Copyright © 2000-2014,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers
add
Advanced Search
Add A Beer
Add A Brewer