RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Norway | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

Nytt på Cardinal

read 3886 times • 61 replies • posted 3/1/2012 7:15:31 AM

Thread Frozen
Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

premium
yngwie 12682:207
Originally posted by Sigmund
Nytt fatøl på Cardinal i ettermiddag: http://www.ratebeer.com/beer/warwik-sankt-jacobi/70882/ Ny i Norge, vel?

Helt klart en av de beste fra Warwik. Om den er i ny i Norge? Tror det, men har ikke lista med meg.
6/26/2012 1:27:25 PM

Private message send the author a private message

premium
Sigmund 4814:140
To nye øl på fat i dag: Nøgne Ø Single Hop Citra har vi også hatt en kort periode tidligere, den er en av mine personlige favoritter. SKA Brewing Modus Hoperandi har vi hatt på boks en god stund, nå altså også på fat. Den er en av de beste IPA’er vi har smakt!
6/27/2012 6:54:28 AM

premium
Originally posted by Sigmund
To nye øl på fat i dag: Nøgne Ø Single Hop Citra har vi også hatt en kort periode tidligere, den er en av mine personlige favoritter. SKA Brewing Modus Hoperandi har vi hatt på boks en god stund, nå altså også på fat. Den er en av de beste IPA’er vi har smakt!

Vi? Splittet personlighet nå Sigmund?

Har smakt den tidligere uten å bli overbevist, men er villig til å gi den en sjanse til. Takk for tipset.
6/27/2012 7:02:50 AM

premium
Når jeg sitter på Cardinal og skriver, bruker jeg selvsagt det kongelige "Vi"! Hvis noen på Cardinal drister seg til å være uenige med meg, blir de tvangsforet med Budweiser og Miller Genuine Draft!
6/27/2012 7:26:20 AM

premium
Fikk aldri surret meg til å teste Modus Hoperandi, men Sankt Jacobi var et fint gjensyn. Holdt meg til stort sett ikke-belgiske belgiske øl i kveld, men avsluttet med en klassiker, Tripel Karmeliet. Høydepunktet var allikevel Sibilla fra Toccalmatto. Fantastisk bra saison!
6/27/2012 2:58:20 PM

premium
Originally posted by yngwie
Høydepunktet var allikevel Sibilla fra Toccalmatto. Fantastisk bra saison!

Syntes også den var bra, selv om jeg nøyde meg med karakteren 3.5 (mot dine 4.1). Den har solgt nokså langsomt - virker som folk ikke helt har trodd på at italienerne også kan brygge god saison. Nå kan tvilerne angre, for Cardinal har bare noen få flasker igjen!
6/27/2012 3:23:37 PM

premium
Fatbytte igjen: Tomt for Nøgne Ø Citra og Hornbeer Dunkelhorn på fat i denne omgang (sistnevnte har man fortsatt på flaske), i stedet får vi gjensyn med fatølene Nøgne Ø Imperial Dunkel Wit og Lervig Saison du Soleil.
7/12/2012 6:26:58 AM

premium
På fat nå: Lervig Take It Easy, HaandBryggeriet Kreklingøl, Hornbeer Russian Imperial Stout. Fant et fat til med Dunkelhorn i dag, så den kommer snart på igjen.
7/18/2012 9:02:00 AM

premium
På flaske: Amager Summer Fusion.
7/18/2012 9:02:49 AM

premium
fat i dag for første gang: Cantillon Gueuze. Og alle "sourheads" gleder seg! (Vi har riktignok hatt den på flaske ganske lenge, men det er nå ekstra stas å ha den som fatøl da.)

Lervigs nye American Red Ale, Hoppy Joe, er selvsagt også på fat.
8/1/2012 6:04:24 AM

Home > Forums > Norway

Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Copyright © 2000-2014,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers