På tide å stille i kø

Reads 2227 • Replies 32 • Started Wednesday, September 5, 2012 11:22:30 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
tfredvik
beers 2623 º places 23 º 07:30 Thu 9/6/2012

Originally posted by ClubGonzo
Nærmest euforisk stemning på Valken i dag! Fikk med meg "det mest nødvendige" (som kom på rundt 1500 kr)


Jeg måtte ut med det dobbelte, jeg. Men så er jo Oslo en dyr by, da.

 
Kaaz
beers 24 º places 1 º 07:31 Thu 9/6/2012

Jeg så deg med 2-åringen, tfredvik. Tenkte det kunne være deg, men var ikke sikker. Jeg var vel den eneste som gikk i en skikkelig fillete olabukse. Spørs om jeg har råd til ny etter å ha kjøpt 40 flasker i dag. Det var noen favoritter der som jeg måtte ha litt flere flasker av.

 
tfredvik
beers 2623 º places 23 º 07:48 Thu 9/6/2012

Originally posted by haakonjo
Hvem var tullingen som sendte kona for å kjøpe 20 flasker Stone Imperial Stout??

Sikkert en som hadde lest på flaska, der står det jo ettertrykkelig at man skal kjøpe en kasse, for så å åpne en flaske i halvåret for å se hvordan ølet utvikler seg.

Når anser folket at 2012-utgaven er på sitt beste? Nå, eller bør den lagres litt?

Utfordringen etter en flott dag på Vika er hvor man skal putte alt! Vinskapene er fulle, kjøleskapet er bra fullt (kona forlanger en del plass til mat)- og det var mye i hjemmet fra før. Og jeg så ikke det italienske, og lurer på en ny tur..

 
KnutAlbert
beers 6850 º places 361 º 05:44 Fri 9/7/2012

Ja, det var noen Mikkeller Single hop jeg skulle hatt...

 
tfredvik
beers 2623 º places 23 º 12:29 Fri 9/7/2012

Originally posted by KnutAlbert
Ja, det var noen Mikkeller Single hop jeg skulle hatt...

Pssssst! Vet du hvor espenra bor? Ryktene sier at han raska med seg hele serien...

 
espenra
beers 1016 º places 41 º 01:41 Sat 9/8/2012

Originally posted by tfredvik
Originally posted by KnutAlbert
Ja, det var noen Mikkeller Single hop jeg skulle hatt...

Pssssst! Vet du hvor espenra bor? Ryktene sier at han raska med seg hele serien...


Ryktene kan bekreftes.
Ble bare 1 flaske av hver humletype, men er åpen for deling hvis det er noen av de som frister.

 
esp0r
beers 2932 º places 53 º 04:44 Sat 9/8/2012

Jeg var en tur innom idag. Er noe utplukket av enkelte leverandører (les brewdog), ellers overraskende lite soom var helt tomt. Jeg hadde iallfall ikke problemer med å begrense meg siden jeg uansett måtte gå fra 50+ typer jeg hadde lyst på

Alvinne var det dessverre helt tomt for på mitt andre besøk, men fikk plukket litt Mikkeller enter å ha fått oversikt over hva man har smakt før.. Mye igjen, så får teste noe av det italienske, før man ser om det er verdt en tredje tur snarlig

 
KnutAlbert
beers 6850 º places 361 º 04:05 Wed 9/12/2012

Jeg tror nok det er noe av det italienske som blir stående en stund. Ellers var det vel noe som ikke var på listen også?