RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Norway | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

På tide å stille i kø

read 1294 times • 32 replies • posted 9/5/2012 11:22:30 PM

Thread Frozen
Page 1 | 2 | 3 | 4

premium
tfredvik 1203:20
Originally posted by ClubGonzo
Nærmest euforisk stemning på Valken i dag! Fikk med meg "det mest nødvendige" (som kom på rundt 1500 kr)

Jeg måtte ut med det dobbelte, jeg. Men så er jo Oslo en dyr by, da.
9/6/2012 7:30:58 AM

Private message send the author a private message

Kaaz 4:1
Jeg så deg med 2-åringen, tfredvik. Tenkte det kunne være deg, men var ikke sikker. Jeg var vel den eneste som gikk i en skikkelig fillete olabukse. Spørs om jeg har råd til ny etter å ha kjøpt 40 flasker i dag. Det var noen favoritter der som jeg måtte ha litt flere flasker av.
9/6/2012 7:31:51 AM

premium
Originally posted by haakonjo
Hvem var tullingen som sendte kona for å kjøpe 20 flasker Stone Imperial Stout??

Sikkert en som hadde lest på flaska, der står det jo ettertrykkelig at man skal kjøpe en kasse, for så å åpne en flaske i halvåret for å se hvordan ølet utvikler seg.

Når anser folket at 2012-utgaven er på sitt beste? Nå, eller bør den lagres litt?
9/6/2012 7:48:57 AM

premium
Arve_Christian 3277:132
Utfordringen etter en flott dag på Vika er hvor man skal putte alt! Vinskapene er fulle, kjøleskapet er bra fullt (kona forlanger en del plass til mat)- og det var mye i hjemmet fra før. Og jeg så ikke det italienske, og lurer på en ny tur..
9/6/2012 11:27:15 AM

premium
KnutAlbert 6267:303
Ja, det var noen Mikkeller Single hop jeg skulle hatt...
9/7/2012 5:44:59 AM

premium
Originally posted by KnutAlbert

Pssssst! Vet du hvor espenra bor? Ryktene sier at han raska med seg hele serien...
9/7/2012 12:29:37 PM

premium
espenra 884:33
Originally posted by tfredvik
Originally posted by KnutAlbert

Pssssst! Vet du hvor espenra bor? Ryktene sier at han raska med seg hele serien...

Ryktene kan bekreftes.
Ble bare 1 flaske av hver humletype, men er åpen for deling hvis det er noen av de som frister.
9/8/2012 1:41:58 AM

premium
esp0r 2099:48
Jeg var en tur innom idag. Er noe utplukket av enkelte leverandører (les brewdog), ellers overraskende lite soom var helt tomt. Jeg hadde iallfall ikke problemer med å begrense meg siden jeg uansett måtte gå fra 50+ typer jeg hadde lyst på
9/8/2012 4:44:30 AM

premium
Arve_Christian 3277:132
Alvinne var det dessverre helt tomt for på mitt andre besøk, men fikk plukket litt Mikkeller enter å ha fått oversikt over hva man har smakt før.. Mye igjen, så får teste noe av det italienske, før man ser om det er verdt en tredje tur snarlig
9/8/2012 8:40:49 AM

premium
KnutAlbert 6267:303
Jeg tror nok det er noe av det italienske som blir stående en stund. Ellers var det vel noe som ikke var på listen også?
9/12/2012 4:05:11 AM

Home > Forums > Norway

Page 1 | 2 | 3 | 4
Copyright © 2000-2014,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers