Originally posted by Borresteijn
Toch denk ik wel eens, als je Engels toch niet geweldig is, waarom dan niet gewoon lekker in het Nederlands beoordelen?
Zit wel wat in idd
|
5/7/2012 4:33:53 AM
Private message
|
Originally posted by Martinus
Ik vind het trouwens eigenlijk wel een inventieve oplossing. Ik neem aan dat de beste man niet zo heel goed is in Engels, en daarom maar een mal heeft gemaakt waar hij alleen nog maar een paar steekwoorden in hoeft in te vullen. Er staat in ieder geval geen complete onzin, beetje summier misschien, en flink wat taalfouten, maar waarschijnlijk heeft onze vriend niet door dat hij ook in het Nederlands beschrijvingen mag maken.
Als je er een paar achter elkaar gelezen hebt is het natuurlijk wel een beetje lachwekkend, maar dat vind ik er eigenlijk ook wel weer leuk aan
Ok, ik snap wat je bedoelt. Maar:
1. als je niet zo heel goed bent in Engels en je stelt dus zo地 "mal" op, laat dat dan iemand doen die wel goed is in Engels, en
2. Je moet dan nog wel onderscheid kunnen maken tussen bieren en daar ontbreekt het imo aan. Ieder bier heeft die fraai beschreven schuimkraag... lijkt me sterk
|
5/7/2012 4:37:59 AM
Private message
|
Originally posted by Benzai
Ieder bier heeft die fraai beschreven schuimkraag... lijkt me sterk
Wast z地 glazen elke keer met Dreft! 
|
5/7/2012 4:58:10 AM
Private message
|
|
|
Originally posted by Countbeer
Ieder bier heeft die fraai beschreven schuimkraag... lijkt me sterk
Wast z地 glazen elke keer met Dreft!
Of drinkt elke keer dreft
|
5/7/2012 5:17:22 AM
Private message
|
Originally posted by Martinus
Ik vind het trouwens eigenlijk wel een inventieve oplossing. Ik neem aan dat de beste man niet zo heel goed is in Engels, en daarom maar een mal heeft gemaakt waar hij alleen nog maar een paar steekwoorden in hoeft in te vullen. Er staat in ieder geval geen complete onzin, beetje summier misschien, en flink wat taalfouten, maar waarschijnlijk heeft onze vriend niet door dat hij ook in het Nederlands beschrijvingen mag maken.
Als je er een paar achter elkaar gelezen hebt is het natuurlijk wel een beetje lachwekkend, maar dat vind ik er eigenlijk ook wel weer leuk aan
Ok, ik snap wat je bedoelt. Maar:
1. als je niet zo heel goed bent in Engels en je stelt dus zo地 "mal" op, laat dat dan iemand doen die wel goed is in Engels, en
2. Je moet dan nog wel onderscheid kunnen maken tussen bieren en daar ontbreekt het imo aan. Ieder bier heeft die fraai beschreven schuimkraag... lijkt me sterk
Even los van alle flauwekul van mij. Ik denk dat die schuimkraag het minst erge is. Zolang ie maar naar eigen smaak een bier de punten geeft...
Tevens zie ik verder geen probleem in zijn manier van raten... Ieder doet dit op zijn/haar eigen manier. Het is misschien wat simpel (of makkelijk, maar wie heeft gezegd dat het moeilijk moet zijn), echter, het moet de pret van lekker bier proeven/drinken wel leuk houden en als hij dat op deze manier doet, prima toch. Wie zijn wij om te zeggen dat het anders moet. Ik stoor me er niet aan. Beter dan die "blanc ratings".
|
5/7/2012 5:25:56 AM
Private message
|
|
M地 vriendin (ansjelaah) rate gewoon in het Nederlands, omdat ze geen zin heeft om moeilijk te doen met Engels. Mag gelukkig gewoon op deze vrije site. Eerst deed ze niet raten op ratebeer omdat ze dacht dat het in het Engels moest, wat voor haar de lol er een beetje vanaf haalt. Ik doe uit automatisme altijd in het Engels en ik vind het leuk dat veel mensen m地 ratings kunnen lezen. 100% zeker dat er fouten in staan, maar het gaat erom dat je het probeert toch? En als ik sommige woorden echt niet vertaald krijg (zelfs met hulp van benzai, countbeer of joes) dan gaat het woordje er gewoon in het Nederlands op. Ik schrijf liever Engels dan dat ik het praat iig.
|
5/7/2012 5:54:08 AM
Private message
|
Originally posted by DutchDrebus
Ik schrijf liever Engels dan dat ik het praat iig.
Dat geldt voor jullie zuiderlingen toch ook voor Nederlands?  
|
5/7/2012 6:10:34 AM
Private message
|
|
|
Ik praat best graag Nederlands hoor! Ben er niet zo goed in, maar toch.
|
5/7/2012 6:12:23 AM
Private message
|
Ja zeetie!
|
5/7/2012 6:19:15 AM
Private message
|
|
Hef ze ook nig aln veerntwinnig in地 krat
|
5/7/2012 6:22:30 AM
Private message
|