Ratebeer (en andere) ergernissen deel 3

Reads 56965 • Replies 695 • Started Sunday, January 4, 2015 1:06:10 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:58 Thu 2/5/2015

Ik zie de laatste tijd inderdaad steeds meer reviews die uit onzin bestaan of een kopie zijn van de rating eronder... Echt kansloos.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:44 Thu 2/5/2015

Originally posted by Benzai
Als je niks zinnigs kunt of wilt typen ga dan of ticken of zout op. Maar dat mag ik zo niet zeggen, want dat is respectloos en snobbistisch. Dus wat ik eigenlijk bedoel is: "lieve mensen, misschien hebben jullie niet begrepen wat de bedoeling is. Zal ik het jullie nog eens vriendelijk uitleggen?"


Ik twijfel of ik er weer op in moet gaan :P

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:58 Thu 2/5/2015

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Benzai
...rant...


Ik twijfel of ik er weer op in moet gaan :P


Geef die jongen nou een keer wat http://www.ratebeer.com/forums/ratebeer-love_269569.htm

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 07:19 Thu 2/5/2015

Originally posted by MarcoDL
Volgens een US admin is het allemaal tijdelijk gelukkig.

Wel... Joe is deze week nogal aan het prutsen aan de brouwerij pagina’s, en blijkbaar gebeurt de development LIVE op de website.

Dat is uiteraard vragen om problemen. Ik heb ’m ook al gemeld dat hij ofwel die paginering moet afzetten, ofwel een knop "show all" voorzien. Want idd, "Ctrl+F" gebruik ik bijna dagelijks. En uiteraard vooral bij brouwerijen met meer dan 30 bieren...

Afwachten wat hij ermee gaat doen...

 
MarcoDL
beers 9588 º places 213 º 08:04 Thu 2/5/2015

Experimenteren met wijzigingen op een website doe je toch met offline voorbeelden? Wat is dit voor amateuristisch gebeuren.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 09:00 Thu 2/5/2015

http://www.ratebeer.com/forums/brewery-pagination_270806.htm

Het is dus niet experimenteren met iets nieuws, maar bewust iets uitzetten om een gaar deel van de site te ontlasten... Zeggen ze.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 16:53 Fri 2/6/2015

Waarom is Narke Kaggen Raspberry nu alweer retired terwijl het nog geen half jaar geleden getapt werd?!
Pas na een jaar mag er toch pas "geretired" worden?
Dus eigenlijk was dit bier een van de beste van 2014?!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 17:04 Fri 2/6/2015

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Benzai
Als je niks zinnigs kunt of wilt typen ga dan of ticken of zout op. Maar dat mag ik zo niet zeggen, want dat is respectloos en snobbistisch. Dus wat ik eigenlijk bedoel is: "lieve mensen, misschien hebben jullie niet begrepen wat de bedoeling is. Zal ik het jullie nog eens vriendelijk uitleggen?"


Ik twijfel of ik er weer op in moet gaan :P


Beter van niet. Is wsl ook geen zinnige comment.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 17:30 Fri 2/6/2015

Originally posted by Countbeer
Waarom is Narke Kaggen Raspberry nu alweer retired terwijl het nog geen half jaar geleden getapt werd?!
Pas na een jaar mag er toch pas "geretired" worden?
Dus eigenlijk was dit bier een van de beste van 2014?!


One-offs cq festival releases worden doorgaans sneller geretired. Tenzij ze ook op fles beschikbaar waren.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 18:56 Fri 2/6/2015

Originally posted by caesar
Originally posted by Countbeer
Waarom is Narke Kaggen Raspberry nu alweer retired terwijl het nog geen half jaar geleden getapt werd?!
Pas na een jaar mag er toch pas "geretired" worden?
Dus eigenlijk was dit bier een van de beste van 2014?!


One-offs cq festival releases worden doorgaans sneller geretired. Tenzij ze ook op fles beschikbaar waren.


Sund!