Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46431 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 17:03 Fri 10/2/2015

Originally posted by MonsterMagnet
Originally posted by Borresteijn
Op tijd je doos versturen, dus voor hij alles gerate heeft. Dan valt jou iig niets te verwijten ;-)
Hah! Maar ik heb geen adres ;-)


Maar ik wel ;)

Als het echt nodig iig. Geloof dat hij volgend weekend weer in Newcastle op een festival zit, dus wsl is ie dan zoiezo een paar dagen voor tot een paar dagen na het weekend weg, vandaar ook wsl geen reactie. Als je wilt kan ik em wel ff een berichtje sturen met de vraag of je z’n pakket op kunt sturen of dat je beter ff kunt wachten. De buren daar waar hij woont zitten nou niet bepaald om de hoek. Bm me maar als nodig.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 17:50 Fri 10/2/2015

RB is traag maar erger nog, elke link waar ik op klik krijg ik die kut robot te zien... Aarrgghh!

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 01:54 Sat 10/3/2015

Originally posted by Benzai
Als het echt nodig iig. Geloof dat hij volgend weekend weer in Newcastle op een festival zit, dus wsl is ie dan zoiezo een paar dagen voor tot een paar dagen na het weekend weg, vandaar ook wsl geen reactie. Als je wilt kan ik em wel ff een berichtje sturen met de vraag of je z’n pakket op kunt sturen of dat je beter ff kunt wachten. De buren daar waar hij woont zitten nou niet bepaald om de hoek. Bm me maar als nodig.

Ik heb gisteren een BM van fonefan gehad, dus het komt allemaal goed! Thanks!

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 06:21 Sat 10/3/2015


Na Aanleiding DD’s ergernis dat Benzai bij elke kleine brouwerij waarvan een bier gerate is erbij staat. Volgens mij moet ik Benzai een doosje sturen zie veel te veel spul zonder een rating van hem, dus ik geloof nog steeds dat ie dit jaar rustiger doet.
Kan ie gelijk een tasting houden zodat DD hem ook kan ticken.:-)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:47 Sat 10/3/2015

Site blijft traag, constant foutmeldingen bij raten van bier, en foutmeldingen bij openen andere RB links... Erg irritant!
Oh ja en die enveloppe werkt ook al een tijd niet meer...

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 17:40 Sat 10/3/2015

Enveloppie doet t prima hier hoor...

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:31 Sun 10/4/2015

Enveloppie werkt hier ook niet, moet je steeds zelf kijken of je een BM hebt gehad of niet...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:00 Sun 10/4/2015

Originally posted by RW80

Na Aanleiding DD’s ergernis dat Benzai bij elke kleine brouwerij waarvan een bier gerate is erbij staat. Volgens mij moet ik Benzai een doosje sturen zie veel te veel spul zonder een rating van hem, dus ik geloof nog steeds dat ie dit jaar rustiger doet.
Kan ie gelijk een tasting houden zodat DD hem ook kan ticken.:-)



In jouw hoek zitten idd steeds meer brouwerijtjes waar ik niet aan kan komen, dus een ruiltje is nooit weg ;)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 12:39 Sun 10/4/2015

Originally posted by RW80

Na Aanleiding DD’s ergernis dat Benzai bij elke kleine brouwerij waarvan een bier gerate is erbij staat. Volgens mij moet ik Benzai een doosje sturen zie veel te veel spul zonder een rating van hem, dus ik geloof nog steeds dat ie dit jaar rustiger doet.
Kan ie gelijk een tasting houden zodat DD hem ook kan ticken.:-)



Ben daar niet op tegen, aangezien ik dan waarschijnlijk wel mee mag ticken van onze Nederlandse Deen.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:26 Sun 10/4/2015

Bij statistics op een bierstijl klikken en weer terug bij statistics uitkomen... ’T gaat een beetje naar de klote hier....