Ratebeer ergernissen #, deel 2

Reads 43459 • Replies 518 • Started Sunday, June 1, 2014 12:38:41 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:04 Tue 6/3/2014

Scoorde de peated versie toevallig lager? Hier moet meer achter zitten jongens. De Nederlandse bierwereld begint steeds meer op de FIFA te lijken godverdomme.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:35 Tue 6/3/2014

Originally posted by DutchDrebus
Scoorde de peated versie toevallig lager? Hier moet meer achter zitten jongens. De Nederlandse bierwereld begint steeds meer op de FIFA te lijken godverdomme.


 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:26 Tue 6/3/2014
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:43 Tue 6/3/2014

We hadden ze al gespot. Helaas hebben we niet de mogelijkheid zelf te deleten. Maar Edo heeft ze al gepost in een ’please delete’ admin-draadje. Aliassen kunnen we wel.

Wat wel interessant is om te weten misschien: als admin zien we alle nieuwe entries voorbij komen en de Nederlandse bieren worden geverifieerd door Edo of mij (ongeverifieerde bieren staan rood gemarkeerd, na verificatie worden ze groen). We kunnen ook dingen zien als de laatste die het bier ge-edit heeft. Ik probeer zelf zoveel mogelijk info die ik op internet of flessen kan vinden, toe te voegen aan de huidige database, zodat het zoveel mogelijk up to date wordt.

Mochten jullie een bier raten, waar veel info ontbreekt, of waar je info aan toe kan voegen als IBU of ingredienten/description, of waarvan je weet dat het inmiddels niet meer verkijgbaar is en retired mag worden, schroom niet om een berichtje of corrections te sturen. Sommige dingen als stijl zijn nogal eens aan discussie onderhevig, dus dat zal niet altijd veranderen. En zoals eric al wel eens heeft gezegd: uploaden die fotootjes! Wat mij betreft kan de database niet volledig genoeg zijn namelijk. :-)

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 07:58 Tue 6/3/2014

Originally posted by dEnk
De Nightporter Peated is hetzelfde als de "gewone". Was vanochtend bij Rodenburg, en heb t maar eens aan Steve Gammage gevraagd. Er zit altijd peated malt in de Nightporter. Er is dus geen onderscheid tussen de twee. De Angus Tripel ben ik vergeten te vragen :-s
----------
Hoe idioot is dat dan?? Vorig jaar op het bierfestival Den Haag hebben ze voor mij en vaiz de gewone losgekoppelt en verwisselt voor de peated omdat wij daar erg benieuwd naar waren. Ik vind het moeilijk te geloven.


Ik vond t zelf altijd al moeilijk te geloven dat er twee entries waren. Op het label heeft altijd al gestaan dat er peated malt in de gewone variant zit nl.

 
dEnk
beers 4200 º places 33 º 15:37 Tue 6/3/2014

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by dEnk
De Nightporter Peated is hetzelfde als de "gewone". Was vanochtend bij Rodenburg, en heb t maar eens aan Steve Gammage gevraagd. Er zit altijd peated malt in de Nightporter. Er is dus geen onderscheid tussen de twee. De Angus Tripel ben ik vergeten te vragen :-s
----------
Hoe idioot is dat dan?? Vorig jaar op het bierfestival Den Haag hebben ze voor mij en vaiz de gewone losgekoppelt en verwisselt voor de peated omdat wij daar erg benieuwd naar waren. Ik vind het moeilijk te geloven.


Ik vond t zelf altijd al moeilijk te geloven dat er twee entries waren. Op het label heeft altijd al gestaan dat er peated malt in de gewone variant zit nl.


Je zit in het complot!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 10:05 Thu 6/5/2014

Ik zit aan Het Uiltje Uilskuiken, een fucking bittere session IPA, die moeiteloos zich kan meten met het Amerikaanse high-rating geweld. Typisch iets voor Benzai dus. En wat doet die heaumeau?? Een 3.1! Ga je schamen in een donker hoekje en kom er de komende weken niet meer uit. Of zeg gewoon hardop, dat je tegenwoordig kriek wel jofel vind :P

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 10:11 Thu 6/5/2014

Benzaiiaanse dwarsheid.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 11:50 Thu 6/5/2014

Originally posted by caesar
Ik zit aan Het Uiltje Uilskuiken, een fucking bittere session IPA, die moeiteloos zich kan meten met het Amerikaanse high-rating geweld. Typisch iets voor Benzai dus. En wat doet die heaumeau?? Een 3.1! Ga je schamen in een donker hoekje en kom er de komende weken niet meer uit. Of zeg gewoon hardop, dat je tegenwoordig kriek wel jofel vind :P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 12:18 Thu 6/5/2014

Hehe nice, Caesariaanse madness :P