Saker for administrator 2016

Reads 13773 • Replies 190 • Started Sunday, May 1, 2016 12:58:48 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Beer5000
beers 10641 º places 284 º 01:01 Wed 6/22/2016

Mulig jeg har sovet I timen og ikke sett at denne åpenbare har vært kommentert før, men Ægir Sommar er market Red Lager på boksen og registrert som en Amber her på siden.

 
Cunningham
admin
beers 14118 º places 1531 º 10:01 Wed 6/22/2016

Originally posted by Beer5000
Mulig jeg har sovet I timen og ikke sett at denne åpenbare har vært kommentert før, men Ægir Sommar er market Red Lager på boksen og registrert som en Amber her på siden.



Sløvt azz

 
Beer5000
beers 10641 º places 284 º 11:05 Wed 6/22/2016

Originally posted by Cunningham
Originally posted by Beer5000
Mulig jeg har sovet I timen og ikke sett at denne åpenbare har vært kommentert før, men Ægir Sommar er market Red Lager på boksen og registrert som en Amber her på siden.



Sløvt azz


Er det nytt øl I det hele tatt eller bare en re-labling av Ægir Hlésey Sommer Red Lager? Har ikke sammenlignet side om side, men finner dem ellers rimelig like.

 
esp0r
beers 2932 º places 53 º 12:32 Wed 6/22/2016

Tror det er samme øl

 
Inbreak
beers 9949 º 16:57 Wed 6/22/2016

Originally posted by nilsas
Originally posted by Inbreak
Den siste er den første som kom. Den første er nettopp oppretta, og den som eksisterar no, men den blir jo ein alias for den opprinnelige


Støtter Sigmund der. Jeg hadde denne i hånden men kjøpte ikke, den sa klart og tydelig Balholm Handverk Cider Av Eple på flasken. Det er også i samsvar med øvrige produkter fra dem. Så det er nok den som er den riktige og den uten "av eple" er et alias.



Det første som kjem på markedet vil jo alltid forbli det første. Endrar det navn på ein eller annen måte vil jo dette bli alias for "originalen"...

 
Foffern
beers 3224 º places 63 º 07:38 Thu 6/30/2016

Balder har opplyst om at Balder Grabokk er det samme som Balder Sognapils Ekstra og Balder Stabokk er det samme som Balder Vårøl.

 
Beer5000
beers 10641 º places 284 º 09:13 Thu 6/30/2016

Originally posted by Foffern
Balder har opplyst om at Balder Grabokk er det samme som Balder Sognapils Ekstra og Balder Stabokk er det samme som Balder Vårøl.


Hva er det forresten med alle Balder ølene som kommer på polet i Juli med samme navn som butikk variantene? Kun en mindre justering av prosent eller nye øl med gamle navn?

 
nilsas
beers 9337 º places 322 º 13:37 Thu 6/30/2016

Originally posted by Beer5000
Originally posted by Foffern
Balder har opplyst om at Balder Grabokk er det samme som Balder Sognapils Ekstra og Balder Stabokk er det samme som Balder Vårøl.


Hva er det forresten med alle Balder ølene som kommer på polet i Juli med samme navn som butikk variantene? Kun en mindre justering av prosent eller nye øl med gamle navn?


Spørsmålet å stille er vel hva er det med alle Balder ølene som kommer ut med nye navn.

 
gunnar
beers 14335 º places 1096 º 14:02 Thu 6/30/2016

Originally posted by Cunningham
Originally posted by gunnar
Originally posted by Cunningham
To øl som derimot er alias er disse:
http://www.ratebeer.com/beer/haandbryggeriet-pale-ale/65164/
http://www.ratebeer.com/beer/haandbryggeriet-dresin/393417/



Nekter å tro
(rister febrilsk med hodet og korser meg)


Sorry mate. Like sjokkerende for meg.
Men det kom fra to forskjellige hold uavhengig av hverandre.
Begge må sies å ha meget god innside info om hva som foregår på Brakerøya :-(
Vår alles elskede administror er meget klar over dette.
Han fikk samme sjokkerende info som meg av de samme typene (uavhengig av hverandre)

Der mistet jeg en rating gitt............

 
nilsas
beers 9337 º places 322 º 16:44 Thu 6/30/2016

Originally posted by gunnar
Originally posted by Cunningham
Originally posted by gunnar
Originally posted by Cunningham
To øl som derimot er alias er disse:
http://www.ratebeer.com/beer/haandbryggeriet-pale-ale/65164/
http://www.ratebeer.com/beer/haandbryggeriet-dresin/393417/



Nekter å tro
(rister febrilsk med hodet og korser meg)


Sorry mate. Like sjokkerende for meg.
Men det kom fra to forskjellige hold uavhengig av hverandre.
Begge må sies å ha meget god innside info om hva som foregår på Brakerøya :-(
Vår alles elskede administror er meget klar over dette.
Han fikk samme sjokkerende info som meg av de samme typene (uavhengig av hverandre)

Der mistet jeg en rating gitt............


So did I hadde aldri trodd dette var samme.
Ser også både Jeg og Gunnar har betydelig laver ratinger for Pale Ale enn dressin så litt samstemt er vi da i sorgen.