Secret Sinterklaas 2013

Reads 23142 • Replies 331 • Started Wednesday, October 2, 2013 2:00:05 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 04:26 Wed 10/2/2013

Lijk me erg leuk! Wat voor coempa geldt is voor mij ook zo. Dus hoop niet dat er al te veel moeilijk bieren worden gevraagd?

 
theRunningBoar
04:33 Wed 10/2/2013

klinkt goed. maar het is meer gericht op regionale goodies of wishlist / beschikbaarheid. bij voorkeur iets anders dan het uitwisselen van hetzelfde nederlandse micros

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 04:37 Wed 10/2/2013

Vorig jaar kon je een beetje zeggen wat je te bieden had/wat je wilde en dan werd je vakkundig gematched. Degene van wie je het ontvangt is niet per se degene naar wie jij je pakket stuurt.

Ik verwacht zelf geen zieke of exclusieve bieren. Als ik het niet ken vind ik het prima. Zit er iets ongekend moois tussen dan is dit alleen maar leuk.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:54 Wed 10/2/2013

Er is tegenwoordig zoveel regionaal spul in Nederland, dat maar mondjesmaat buiten de regio komt. Dus er is vaak wel iets in jouw regio, wat nauwelijks in een andere regio te vinden is en waar iemand anders dus heel blij mee kan zijn.

Verder heb ik vorig jaar met het koppelen geprobeerd rekening te houden met wat mensen konden aanbieden, dus wees niet bang dat je Brabantse micro’s naar Benzai hoeft te sturen of Twentse biertjes naar bierkoning ;-)

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 05:04 Wed 10/2/2013

Originally posted by DutchDrebus
Ik verwacht zelf geen zieke of exclusieve bieren.

Ik kan me anders nog een verlanglijstje herinneren...

Have fun. Frankrijk is wat te ver om mee te doen, maar ik an het ieder aanraden. En je hoeft niet bang te zijn om ’niks’ te hebben voor een ander. Gewoon superregionaal spul opzoeken of een lokale winkel bezoeken en kijken wat ze hebben.

 
Dennoman
beers 21 º places 1 º 05:11 Wed 10/2/2013

Heb ook voldoende Nederlandse dingen in huis, wil eventueel wel bijbetalen voor het verschil in verzendkosten naar België :) sounds like fun!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:12 Wed 10/2/2013

Originally posted by coempa
Ik vind het idee wel echt leuk, maar ik weet niet of mijn biercollectie voldoende is om echt iets uit te kunnen maken hierbij.

Dude (!) je werkt in de Molen!

 
SVD
beers 6131 º places 328 º 06:04 Wed 10/2/2013

Haha, lijkt me een leuk idee eens nadenken of ik mee doen, tot wanneer kan ik me opgeven ?

 
coempa
beers 27 º places 1 º 09:04 Wed 10/2/2013

Originally posted by Countbeer
Originally posted by coempa
Ik vind het idee wel echt leuk, maar ik weet niet of mijn biercollectie voldoende is om echt iets uit te kunnen maken hierbij.

Dude (!) je werkt in de Molen!

In principe zijn alle bieren die ze daar hebben voor mij beschikbaar om te halen, maar hoe werkt dat dan met mijn ’aan te bieden’ lijst?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 09:27 Wed 10/2/2013

Originally posted by coempa
Originally posted by Countbeer
Originally posted by coempa
Ik vind het idee wel echt leuk, maar ik weet niet of mijn biercollectie voldoende is om echt iets uit te kunnen maken hierbij.

Dude (!) je werkt in de Molen!

In principe zijn alle bieren die ze daar hebben voor mij beschikbaar om te halen, maar hoe werkt dat dan met mijn ’aan te bieden’ lijst?

Als je echt een paar bieren hebt die je zoekt kun je dat altijd aangeven.
Vorig jaar gaaf ik Caesar een lijst met verschillende brouwerijen en bieren, dit jaar laat ik gewoon de Sint bezorgen wat ie mij wil laten proeven. (Ik heb een want: Heftig Hamoentje...)
Als je je bieren die je drinkt rate of sterren geeft, dan kan de sint zien wat je wel/niet hebt gehad en dan kan de sint een mooi pakketje voor je maken. Als je een of meerdere wants/iso’s hebt, dan kun je dat gewoon melden.

Eigenlijk komt het er op neer dat je de sint die je iets verzend vertrouwt en je op deze manier leuke nieuwe biertjes krijgt, of je geeft je iso door en hopen dat daar iets van komt...