Slowchat Deel 3

Reads 36356 • Replies 475 • Started Sunday, June 1, 2014 11:29:13 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
kermis
beers 18395 º places 748 º 07:20 Sun 7/6/2014

Just to chime in on the Uli’s. According to Uli himself the Lambik Ohrwal should be included here under Freigeist. The Lambik trippel and lambik IPA should not be added.

 
SVD
beers 6150 º places 329 º 10:10 Mon 7/7/2014

http://www.ratebeer.com/forums/thank-you-for-all-the-memories_261411.htm

Serieus... hoe moet ik die mensen opvatten? levenloos zonder na te denken voor familie maar achter bier aangaan? ik snap niet echt hoe deze mensen denken :s bedoel biertje drinken en invullen op deze site is toch niet zo schadelijk? of ben ik met mijn ’’weekend een of twee’’ en ’’in de vakantie iets vaker’’ drinken een uitzondering op de gemiddelde ratebeer persoon?

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 12:17 Mon 7/7/2014

Voor sommigen is het (te) moeilijk om te kiezen tussen niet raten (of zelf niet drinken) en voluit gaan. Ikzelf heb daar niet zo veel moeite mee, al probeer ik doordeweeks wat te matigen. Gezond is het zeker niet om een liter of mer bier per dag te drinken, maar matig gebruik hoeft fysiek geen probleem te zijn bij meeste mensen. Welke invloed het mentaal op je heeft is voor een ieder anders. Ik hoop zelf nog heel lang hiermee door te gaan, of ten minste met het zoeken naar lekker bier (raten is een ander verhaal).

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 12:53 Mon 7/7/2014

Iedereen staat er anders in, SVD. Ik drink meestal maar 1 avond in de week, 2 als er een toevallig een feestje of festival is waar ik heen ga. Iedere dag 1 biertje is misschien nog wel gezonder dan ’mijn manier’, maar iedere dag 3 gaat toch al een beetje de verkeerde kant op.

Je kunt doorslaan in iedere liefhebberij. In het geval van bier is dit een stuk minder gunstig voor je lichaam dan wanneer je lego verzamelt natuurlijk.

Ik ben iig blij dat Ratebeer voor mij eerder een verrijking van m’n sociale leven is dan een beperkende factor.

 
SVD
beers 6150 º places 329 º 13:29 Mon 7/7/2014

aha, gelukkig. Dacht al dat er hier bijna alleen levenloze (bijna) alcoholisten waren...

Maar, ze hebben wel allemaal gelijk, dit is niet gezond voor de lijn -,-

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 14:30 Mon 7/7/2014

Ik sport naast mijn bier drinken, en vooralsnog blijft het allemaal nog (net) binnen de perken. Was dat niet het geval geweest, of wordt het in de toekomst zo, dan zal ik ofwel minderen ofwel meer gaan sporten, want ik wil toch wel graag onder de 100 kg blijven. En daarnaast, ik heb nu geen kinderen en hoef dus alleen rekening met mijn vriendin te houden. Met kinderen wordt alles anders, zo heb ik uit betrouwbare RB-bron gehoord ;)

 
SVD
beers 6150 º places 329 º 22:31 Mon 7/7/2014

Haha, hmm sport... sport hmm het klinkt bekend.. hmm owwwww ja dat is dat gebeuren waar ik ook weer eens aan moet gaan beginnen -,-

 
joes
beers 93 º places 9 º 02:13 Tue 7/8/2014

Originally posted by Benzai
(....) en hoef dus alleen rekening met mijn vriendin te houden.


Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:52 Tue 7/8/2014

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
(....) en hoef dus alleen rekening met mijn vriendin te houden.


Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?


Ik kijk wel eens naar dr als ik de slaapkamer in strompel na mijn dagelijkse hoeveelheid bieren maar soms ben ik te dronken en vergeet ik zelfs dat

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:52 Tue 7/8/2014

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
(....) en hoef dus alleen rekening met mijn vriendin te houden.


Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?


ps. ik was al benieuwd wie al eerste zou reageren ;)