Slowchat

Reads 64075 • Replies 766 • Started Thursday, April 18, 2013 1:51:51 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 23:20 Sat 4/20/2013

Strikt genomen lijkt het idd een nieuwe brouwer - die van van de Pelgrim (zelfde adres). Maar geen nieuwe brouwerij.

 
SVD
beers 6161 º places 329 º 13:53 Sun 4/21/2013

Is een brouwerij beginnen soms het nieuwe aanmoedigings plan van het UWV ? ik ken mensen waar het UWV van vond dat ze maar een cursus rijschoolhouder moesten volgend en in die periode schoten de rijscholen als paddestoelen uit de grond hier :S.

Hmm ik heb net mijn ratings bekeken, òf ik zit ver onder het gemiddelde òf ver boven het gemiddelde score van een bier, lol.. zal wel de onervarenheid zijn(of heb gewoon een hele andere smaak).

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 02:43 Mon 4/22/2013

gebruikt iemand de android app? Kan je via de app toevallig ook op het forum komen?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:10 Mon 4/22/2013

Originally posted by Abijen
gebruikt iemand de android app? Kan je via de app toevallig ook op het forum komen?


Nah, vind ik echt een grote pruts-app. Het schijnt ook dat een enorme prutser hem heeft ontwikkeld :P

 
NoiZe
beers 2322 º places 77 º 03:19 Mon 4/22/2013

Originally posted by SVD
Is een brouwerij beginnen soms het nieuwe aanmoedigings plan van het UWV ? ik ken mensen waar het UWV van vond dat ze maar een cursus rijschoolhouder moesten volgend en in die periode schoten de rijscholen als paddestoelen uit de grond hier :S.


Nou ik weet uit eigen ervaring dat de UWV helemaal niets aanmoedigd.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 06:13 Mon 4/22/2013

Originally posted by Abijen
gebruikt iemand de android app? Kan je via de app toevallig ook op het forum komen?

De app heeft geen forum functie nee.

Originally posted by caesar
Nah, vind ik echt een grote pruts-app. Het schijnt ook dat een enorme prutser hem heeft ontwikkeld :P

Even mijn Rooie Dop ratings aanpassen.

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 06:48 Mon 4/22/2013

ben je van plan die ooit toe te passen :D ?

 
SVD
beers 6161 º places 329 º 09:10 Mon 4/22/2013

Originally posted by NoiZe
Originally posted by SVD
Is een brouwerij beginnen soms het nieuwe aanmoedigings plan van het UWV ? ik ken mensen waar het UWV van vond dat ze maar een cursus rijschoolhouder moesten volgend en in die periode schoten de rijscholen als paddestoelen uit de grond hier :S.


Nou ik weet uit eigen ervaring dat de UWV helemaal niets aanmoedigd.

mwa ik ken iemand die kreeg een cursus vergoed :P naja zal wel... en die app, het is lachen maar niet echt een must have

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 00:05 Tue 4/23/2013

Originally posted by Abijen
ben je van plan die ooit toe te passen :D ?

Ja, als ik weer wat meer tijd heb wil ik zeker meer functies toevoegen aan de app, en het forum is daar één van. Maar ik doe het liever echt goed of niet, dus je zal het voorlopig nog even met je browser moeten doen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 00:36 Tue 4/23/2013

Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord over de app, al vind ik het zelf makkelijker om gewoon via de site te raten.