Slowchatje 5

Reads 33404 • Replies 531 • Started Monday, August 17, 2015 9:33:45 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:27 Thu 2/4/2016

Dat zijn toch vrijwel altijd export brews. En ik verdenk ze ook allemaal aliases te zijn. Maar ik wil me daar niet te druk om maken. Het is toch maar zwerverbier. :-/

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 16:01 Thu 2/4/2016

Ik zie net dit voorbij komen:

joes from Oirschot just added the beer [..]

Nooit eerder meegemaakt.

 
MarcoDL
beers 9586 º places 213 º 03:32 Fri 2/5/2016

Beertemple heeft de tuatara pale ale met brett. Kan deze niet vinden op ratebeer.
Is dit een nieuwe entry of heeft de tempel gewoon een geïnfecteerd vaatje?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:44 Fri 2/5/2016

Originally posted by PotjeBier
Ik zie net dit voorbij komen:

joes from Oirschot just added the beer [..]

Nooit eerder meegemaakt.


Sinds ie te boek staat als kandidaat opvolger van Rutte wil hij zich wat meer gaan profileren ;)

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 05:11 Fri 2/5/2016

Originally posted by MarcoDL
Beertemple heeft de tuatara pale ale met brett. Kan deze niet vinden op ratebeer.
Is dit een nieuwe entry of heeft de tempel gewoon een geïnfecteerd vaatje?


Ik gok op het laatste, volgens mij stond "met brett" er in eerste instantie ook niet bij.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 07:28 Fri 2/5/2016

Originally posted by PotjeBier
Ik zie net dit voorbij komen:

joes from Oirschot just added the beer [..]

Nooit eerder meegemaakt.


Joes is de Herman de tweede schermman van onze proefclub. Gewapend met iPad en aangezien hij verder toch niks te doen heeft omdat hij alleen de naam van het bier waarin hij z’n vinger gedoopt heeft om het te kunnen proeven opschrijft, komt het wel vaker voor dat hij een bier toevoegt. Zeker wanneer de nieuwe Bierkoning klaagt over een lege telefoonbatterij en hij er tevens op staat dat hij The X-Files moet kunnen volgen tijdens de tasting.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 08:26 Fri 2/5/2016

Originally posted by MarcoDL
Beertemple heeft de tuatara pale ale met brett. Kan deze niet vinden op ratebeer.
Is dit een nieuwe entry of heeft de tempel gewoon een geïnfecteerd vaatje?


Je kunt ze een bericht op Facebook sturen.

 
MarcoDL
beers 9586 º places 213 º 08:47 Fri 2/5/2016

Misschien ga ik er zo langs, vraag ik het wel even. Eerdere ervaringen leren dat ze zelf ook niet altijd weten wat voor bier ze precies hebben.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 08:51 Fri 2/5/2016

Originally posted by MarcoDL
Misschien ga ik er zo langs, vraag ik het wel even. Eerdere ervaringen leren dat ze zelf ook niet altijd weten wat voor bier ze precies hebben.


Nee ik bedoelde een Facebook bericht aan Tuatara sturen, of ze een APA met Brett ooit gemaakt hebben. Als niet dan is gewone APA maar dan geïnfecteerd dat willen niet weggoien maar gewoon verkopen.

 
SVD
beers 6150 º places 329 º 12:46 Fri 2/5/2016

Weet iemand toevallig waar je voor een leuke prijs tactical nuclear pinguin en sink the bismarck kan krijgen? Lijkt me best leuk om die eens te proberen.