Slowchatje 6

Reads 25731 • Replies 416 • Started Tuesday, March 1, 2016 1:20:05 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 11:18 Wed 7/27/2016

Originally posted by caesar
Gewoon geen backlog hebben :P


Ja laten we het eens over jouw systeem hebben, admin Cees. 30 bieren proeven zonder notities te maken en ze dan op een later moment toch nog raten. Is er een bepaalde manier waarop ik mijn hersenen kan trainen om dingen ook zo bizar helder te onthouden?

 
Bullit
beers 6227 º 13:39 Wed 7/27/2016

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Gewoon geen backlog hebben :P


Ja laten we het eens over jouw systeem hebben, admin Cees. 30 bieren proeven zonder notities te maken en ze dan op een later moment toch nog raten. Is er een bepaalde manier waarop ik mijn hersenen kan trainen om dingen ook zo bizar helder te onthouden?

Voor dit systeem hoef je je hersenen niet te trainen, maar het is essentieel om heel goed op je dikke duim te kunnen zuigen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 13:42 Wed 7/27/2016

Haha. Heel goed. Een beetje braintraining van omroep Max en een beetje dikke duim. Een RIS heeft altijd koffie en roast, dus dat hoef je al niet te onthouden. Basically zijn het vaak dean ratings, waarbij ik per bier 1 key element onthou. Dan is het goed te doen. Maar ik zal vrijdag een papiertje erbij nemen ;-)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 15:07 Wed 7/27/2016

Originally posted by caesar
Haha. Heel goed. Een beetje braintraining van omroep Max en een beetje dikke duim. Een RIS heeft altijd koffie en roast, dus dat hoef je al niet te onthouden. Basically zijn het vaak dean ratings, waarbij ik per bier 1 key element onthou. Dan is het goed te doen. Maar ik zal vrijdag een papiertje erbij nemen ;-)


Blijf vooral jezelf Cees, er zijn al zoveel anderen! Haters gaan haten.

 
Zlotta
beers 8946 º places 477 º 07:53 Sun 7/31/2016

Ik had op woensdag de laatste fles van mijn Secret Sint van vorig jaar op, en het was zeker het lange wachten waard. Maar ik heb het nog steeds niet door wie eigenlijk mijn Sint was, dus als diegene een trade feedback wil hebben, stuur me even aub een BM (Secret Sint draadje is frozen).

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 08:39 Sun 7/31/2016

Wel er zijn mensen die nog steeds geen pakket hebben.
Zo stout ben ik nu ook weer niet geweest.
Volgende week,maar eens achteraan bellen.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 08:52 Sun 7/31/2016

Originally posted by RW80
Wel er zijn mensen die nog steeds geen pakket hebben.
Zo stout ben ik nu ook weer niet geweest.
Volgende week,maar eens achteraan bellen.

Misschien je krijgt twee pakketjes met de volgende Secret Sint.

 
MarcoDL
beers 9592 º places 213 º 08:23 Mon 8/1/2016

La Trappe is weer van de troon gestoten, Molen terug op #1. Zoals het hoort.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:01 Mon 8/1/2016

Originally posted by MarcoDL
La Trappe is weer van de troon gestoten, Molen terug op #1. Zoals het hoort.


Mooi. En terecht. Zijn de De Gardes ook omlaag, en de Daliesque? En eigenlijk alle sours die wij gerate hebben op de ZZT?

 
MarcoDL
beers 9592 º places 213 º 11:34 Mon 8/1/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by MarcoDL
La Trappe is weer van de troon gestoten, Molen terug op #1. Zoals het hoort.


Mooi. En terecht. Zijn de De Gardes ook omlaag, en de Daliesque? En eigenlijk alle sours die wij gerate hebben op de ZZT?


Helaas staat die ellendige Daliesque nog in de top 50.