RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Netherlands | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

Vakantie?

read 2971 times • 69 replies • posted 7/19/2012 4:14:18 AM

Thread Frozen
Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

premium
MrHangover 2452:62
Met de Nederlandse zomer in volle gang verheug ik mij toch wel flink op mijn vakantie naar SicilliŽ in augustus. Gaan jullie nog op vakantie en zo ja, waar naar toe? Gaan jullie daar, net als ik, ook op part-time beerjacht of alleen genieten van de zon?
Private message Send the author a private message

premium
Benzai 7287:116
Ik ga, net als vorig jaar, met een maat naar Stockholm naar het DN Galan, een atletiekwedstrijd uit de Diamond League. Dat is na de OS en WK het hoogste podium, vergelijkbaar met wat de CL is voor voetbal. Verder ga ik 1 dag een oude vriendin opzoeken en veel mooie dames bekijken;) Maar uiteraard ook op bierjacht. Er staat al een trade, dus het gaat helemaal goed komen :)

ps. Wanneer zit MrHangover in Sicilie? Ik ben van 15-21 aug in Stockholm.
7/19/2012 11:03:10 AM

Private message send the author a private message

premium
Stockholm is een mooie stad vol met mooie dames!! Zit er nog wat moois in de trade?? Ik ben van 15 augustus tot 23 augustus in Sicillie, vlak bij Palermo. Weet iemand of daar wat te doen is op biergebied, of ga ik gewoon lekker op het strand liggen :)
7/19/2012 4:15:42 PM

premium
Laat iig maar weten of er wat leuks te vinden is daar, want ik ga er misschien volgend jaar eind april-begin mei op trainingskamp. De trade heeft geen extreme dingen, maar natuurlijk wel bieren waar ik hier niet aan kan komen. Ik heb echter nog 6 trades in de pijpleiding zitten, dus het gaat wel goed komen;)
7/20/2012 12:09:16 AM

premium
caesar 4946:273
Het mooie van bier is, dat je het altijd goed kan combineren met vakantie. Overdag lui op het strand liggen of cultuur opsnuiven en ís avonds de beerplaces bezoeken. Je komt vaak op plekken die niet in de reisboekjes staan, maar die wel absoluut de moeite van het bezoeken waard zijn. Dus elke vakantie is voor mij een part-time beerhunt :-)
7/20/2012 1:19:03 AM

jerohen 1977:20
Originally posted by MrHangover
Met de Nederlandse zomer in volle gang verheug ik mij toch wel flink op mijn vakantie naar SicilliŽ in augustus. Gaan jullie nog op vakantie en zo ja, waar naar toe? Gaan jullie daar, net als ik, ook op part-time beerjacht of alleen genieten van de zon?

Ik ga september naar SiciliŽ, dan kan ik voor biertips vast terecht bij jou! Ik ga trouwens naar de oostkust (vlakbij de Etna), waar ga jij heen?

En ik sluit me verder volledig bij caesar aan, je komt als je bier zoekt bijna altijd op leuke plekken terecht.

Groet,

Jeroen
7/20/2012 11:34:14 AM

Martinus 2742:140
Iemand biertips voor IJsland?
7/20/2012 12:20:19 PM

premium
Countbeer 4311:201
Leuk topic!

Op vakantie kijk je toch altijd wel om je heen voor bieren...
Een cafe, winkel, supermarkt, lokale brouwer, brewpub, etc.
Het is altijd weer spannend wat je tegen gaat komen op voor jou nieuwe vakantie locaties. Zo kom je af en toe weer een pareltje tegen in de winkel, (lokale) supermarkt of het cafe... Altijd een beetje rondkijken, de places hier op Ratebeer checken of zelf op zoek gaan naar die ene bar met een leuke kaart...
Ik zal dit jaar weer eens kijken, maar ik denk dat de Franse kust meer ciders heeft om aan te bieden dan iets anders...

Originally posted by Martinus

http://www.ratebeer.com/places/countries/95/
De Micro bar is schijnbaar wel een bezoek waard.
7/21/2012 1:07:52 AM

premium
Originally posted by jerohen

Ik ga september naar SiciliŽ, dan kan ik voor biertips vast terecht bij jou! Ik ga trouwens naar de oostkust (vlakbij de Etna), waar ga jij heen?

En ik sluit me verder volledig bij caesar aan, je komt als je bier zoekt bijna altijd op leuke plekken terecht.

Groet,

Jeroen

Ik zit in het noorden, 10km westelijk van Palermo. Ik heb wel gelezen in een reisgids dat bier heel populair is op Sicillie en dat veel cafťís dan ook meerdere bieren aanbieden. Dus ik ben benieuwd wat ik daar ga aantreffen. Ik kon niks vinden bij de places op rb, dus zelf maar op ontdekkingstocht.
7/21/2012 3:12:06 AM

jerohen 1977:20
Originally posted by jerohen

Groet,

Jeroen

Ik zit in het noorden, 10km westelijk van Palermo. Ik heb wel gelezen in een reisgids dat bier heel populair is op Sicillie en dat veel cafťís dan ook meerdere bieren aanbieden. Dus ik ben benieuwd wat ik daar ga aantreffen. Ik kon niks vinden bij de places op rb, dus zelf maar op ontdekkingstocht.

Ik ben er een paar jaar geleden ook geweest. Zowaar nog een Chimay Bleu op; helaas wel geserveerd op een graadje of 2 celcius...
7/21/2012 3:29:28 AM

premium
Originally posted by Martinus

Check als je kunt Olvisholt Brygghus. Zwaar lekkere bieren op van hun vorig jaar in Zweden! Ga er zeker weer naar op zoek komende augustus;)
7/21/2012 10:43:14 AM

Home > Forums > Netherlands

Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Copyright © 2000-2014,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers