RateBeer
home Home > Forums >
Metros > Netherlands | Beer Talk | Site News | Beer Trade | Beer Travel | Food/Beer | For Sale | New Here | Homebrew | Non-US | Industry | OT - Lite | OT - Medium

Vakantie?

read 3075 times • 69 replies • posted 7/19/2012 4:14:18 AM

Thread Frozen
Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

premium
Martinus 3063:155
Originally posted by Benzai
Originally posted by Martinus
Iemand biertips voor IJsland?

Check als je kunt Olvisholt Brygghus. Zwaar lekkere bieren op van hun vorig jaar in Zweden! Ga er zeker weer naar op zoek komende augustus;)

Dank je! Olvisholt staat zeker op de planning

Originally posted by Countbeer
http://www.ratebeer.com/places/countries/95/

Daar had ik natuurlijk ook al wel gekeken ;) Maar niemand hier toevallig persoonlijke ervaringen in IJsland?
7/23/2012 4:26:55 AM

Private message send the author a private message

premium
Borresteijn 4932:191
Net RBESG geweest. Mini-vakantie, maar alleen maar bierjagen, dus echt cultuur snuiven was er niet bij. September nog een weekje naar Syros, Griekenland. Daar verwacht ik niet veel aan te treffen, al hadden ze daar vorig jaar in de winkel bieren van Septem Microbrewery, en die waren bijzonder lekker allemaal. Ik ga wel altijd op zoek, maar ik kan nou niet zeggen dat ik de beste landen daarvoor uitkies (laatst nog Maleisisch Borneo, haha)
7/24/2012 2:48:27 AM

premium
erickok 3798:176
Ja de RBESG-gerelateerde trip was leuk maar veel van Plzen, Wenen of Bratislava hebben we niet gezien. :) In September twee weken naar Florida dus een tripje naar Cigar City’s Tampa staat al in de planning!

Eerst maar eens al die Tjechische en Slovaakse supermarktbieren drinken die we mee namen... oh boy...
7/24/2012 3:06:48 AM

premium
Borresteijn 4932:191
Originally posted by erickok
Ja de RBESG-gerelateerde trip was leuk maar veel van Plzen, Wenen of Bratislava hebben we niet gezien. :) In September twee weken naar Florida dus een tripje naar Cigar City’s Tampa staat al in de planning!

Eerst maar eens al die Tjechische en Slovaakse supermarktbieren drinken die we mee namen... oh boy...

Ghehe, ik was net bij de AH, en ik kon de verleiding om Hollandia Super Strong en Bavaria Premium 4.3% te kopen niet weerstaan. Het Pokemon-virus heerst weer na dit tripje..
7/24/2012 3:18:57 AM

premium
Countbeer 4752:210
Originally posted by erickok

Toch zit daar goed spul tussen! Laat ze smaken!
7/24/2012 3:49:41 AM

premium
erickok 3798:176
Originally posted by Borresteijn
Ghehe, ik was net bij de AH, en ik kon de verleiding om Hollandia Super Strong en Bavaria Premium 4.3% te kopen niet weerstaan.

7/24/2012 6:56:09 AM

premium
MrHangover 2770:63
Morgen begint mijn vakantie mannen! Waarschijnlijk ben ik de enige tourist die een platgevouwen doos en wat bubbelwrap meeneemt om een doosje goodies naar zichzelf op te sturen haha.

Tot over een weekje!!
8/14/2012 2:14:53 PM

premium
DutchDrebus 4311:37
Morgen weer naar huis. Afgelopen dinsdag vrij plotseling naar Friesland gegaan met de vriendin. Op de heenweg langs De Molen (het lag op de route, dusja..) en vandaag in een goede winkel in Joure geweest. Goed weer, goed eten en goed bier: ook in Nederland is het blijkbaar mogelijk.
8/16/2012 1:16:20 PM

premium
bierkoning 10563:275
Ik blijf voor de verandering ook eens in NL! Paar dagen naar Bergen aan Zee. Het weer ziet er goed uit en een duinwandeling naar Egmond staat ook op het programma. Schijnt qua bier helemaal geen slechte plaats te zijn. Misschien nog wat bezoekjes aan bierwinkels op de terugreis, als de wederhelft geen al te grote bezwaren heeft.
8/17/2012 5:34:27 AM

premium
bierkoning 10563:275
Originally posted by DutchDrebus
Morgen weer naar huis. Afgelopen dinsdag vrij plotseling naar Friesland gegaan met de vriendin. Op de heenweg langs De Molen (het lag op de route, dusja..) en vandaag in een goede winkel in Joure geweest. Goed weer, goed eten en goed bier: ook in Nederland is het blijkbaar mogelijk.

Van Oirschot via Bodegraven naar Joure is geen omweg??
8/17/2012 5:35:49 AM

Home > Forums > Netherlands

Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Copyright © 2000-2014,
RateBeer LLC. All rights
reserved.
about us
About RateBeer
FAQ
Contact/Feedback
New Beers