Vakantie?

Reads 5028 • Replies 69 • Started Thursday, July 19, 2012 4:14:18 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 14:18 Sun 9/30/2012

Nog wat van dat kaliber en je krijg een gespreid bed met rozenblaadjes ;) haha. FRAAI!!

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 11:33 Sat 11/3/2012

om deze topic maar weer even te bumpen.. ik vertrek komende week voor een lang weekend richting Berlijn. Heeft iemand nog tips voor goede bierspots of "niet te missen" bieren? Ik ga sowieso een bezoekje wagen aan de Bierspezialtat Laden en das Meisterstuck. Dat schijnen goede winkels te zijn.

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 11:16 Sun 11/4/2012

IJsland update: fraaie bieren hier. Leuke upcoming breweries, maar de lagers zijn vrijwel zonder uitzondering crap.

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 11:30 Sun 11/4/2012

Originally posted by MrHangover
om deze topic maar weer even te bumpen.. ik vertrek komende week voor een lang weekend richting Berlijn. Heeft iemand nog tips voor goede bierspots of "niet te missen" bieren? Ik ga sowieso een bezoekje wagen aan de Bierspezialtat Laden en das Meisterstuck. Dat schijnen goede winkels te zijn.


Laat even weten of je nog wat goeds tegenkomt qua brewpubs/pubs. Ik ga er rond oud & nieuw heen en wil nog een brewpub-tocht opzetten.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 11:37 Sun 11/4/2012

Hmm, laatste keep dat ik in Berlijn was was ik nog niet zo’n biernerd. Maar weet wel dat bier vinden geen probleem wordt!

Ga zelf woensdag een dag naar Parijs. Eens zien of ik tijd heb om bij La Cave à Bulles of zelfs La Fine Mousse langs te gaan.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 00:56 Mon 11/5/2012

Originally posted by erickok
Hmm, laatste keep dat ik in Berlijn was was ik nog niet zo’n biernerd. Maar weet wel dat bier vinden geen probleem wordt!

Ga zelf woensdag een dag naar Parijs. Eens zien of ik tijd heb om bij La Cave à Bulles of zelfs La Fine Mousse langs te gaan.


Als ik me niet vergis woont Illuvatarmilan tegenwoordig in Parijs. Hij zal ondertussen wel precies weten waar je moet zijn. Al weet ik niet of ie nog met enige regelmaat inlogt op RB...

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 17:47 Tue 11/6/2012

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by MrHangover
om deze topic maar weer even te bumpen.. ik vertrek komende week voor een lang weekend richting Berlijn. Heeft iemand nog tips voor goede bierspots of "niet te missen" bieren? Ik ga sowieso een bezoekje wagen aan de Bierspezialtat Laden en das Meisterstuck. Dat schijnen goede winkels te zijn.


Laat even weten of je nog wat goeds tegenkomt qua brewpubs/pubs. Ik ga er rond oud & nieuw heen en wil nog een brewpub-tocht opzetten.




Zal ik zeker doen!! Alleen wordt het lastig om voor mij veel brewpubs te bezoeken aangezien mm vriendin meegaat... Die heeft er al snel genoeg van.... Biercafé’s ga ik zeker opspeuren aankomend weekend!!

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 03:21 Wed 11/7/2012

Originally posted by Benzai
Originally posted by erickok
Hmm, laatste keep dat ik in Berlijn was was ik nog niet zo’n biernerd. Maar weet wel dat bier vinden geen probleem wordt!

Ga zelf woensdag een dag naar Parijs. Eens zien of ik tijd heb om bij La Cave à Bulles of zelfs La Fine Mousse langs te gaan.


Als ik me niet vergis woont Illuvatarmilan tegenwoordig in Parijs. Hij zal ondertussen wel precies weten waar je moet zijn. Al weet ik niet of ie nog met enige regelmaat inlogt op RB...


Zag dat ie gister ofzo nog een rating had toegevoegd, dus denk het wel.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 01:48 Thu 11/8/2012

Whoa, Parijs staat bepaald niet droog... Mag ook wel in zoeen grote stad maar een paar fijne plekken te vinden. Straks nog een trade met een Amerikaan die in Parijs woont en bij La Cave a Bulles werkt (en op Borefts voor Saint Saleve tapte).