Voer voor de admins #2

Reads 21796 • Replies 322 • Started Tuesday, January 6, 2015 4:59:34 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:59 Tue 3/3/2015

Als mensen wat ratings kwijt zijn: ik heb bieren van Peelander gealiased. Er zijn zeer sterke vermoedens dat het uberhaupt allemaal etiketbieren zijn van van Steenberge moederbieren, maar we weten niet welke. De Dubbels en Tripels zijn in ieder geval naar Peelander Dubbel en Peelander Tripel verwezen nu. Daar zal het vermoedelijk wel bij blijven, want ik heb niet de illusie dat we er ooit achter komen welke Steenberge bieren het uiteindelijk waren.

 
MarcoDL
beers 9586 º places 213 º 03:23 Wed 3/4/2015

Etiketbieren, de gruwel.

 
MarcoDL
beers 9586 º places 213 º 06:26 Mon 3/16/2015

Waarom is Craft & Draft zowel als bottleshop en als bar toegevoegd? Het idee van die tent is juist dat beide categorieën samenvallen.

 
Borresteijn
beers 11292 º places 404 º 08:28 Mon 3/16/2015

Originally posted by MarcoDL
Waarom is Craft & Draft zowel als bottleshop en als bar toegevoegd? Het idee van die tent is juist dat beide categorieën samenvallen.


Juridisch gezien kan dat niet in NL. Je kan de meeneembieren dan ook niet in de bar zelf afrekenen, je moet per sé het glazen hok in waar de "shop" gevestigd is.

 
MarcoDL
beers 9586 º places 213 º 10:30 Mon 3/16/2015

Daar hoeven we op Ratebeer toch geen rekening mee te houden. Het is een plek waar je alle bieren kan kopen of drinken, voor Ratebeer begrippen één locatie lijkt me.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 10:38 Mon 3/16/2015

Er zijn wel vaker meerdere ’places’, zodat je de verschillende aspecten apart kan raten. De Molen heeft ook een aparte entry voor het proeflokaal en de online winkel. Burg Bieren ook voor de winkel en de kroeg ernaast. En zo zijn er nog wel meer volgens mij. Is toch niet zo erg?

 
MarcoDL
beers 9586 º places 213 º 10:44 Mon 3/16/2015

Ja, maar bij de Molen kan je dan ook geen bieren uit de winkel drinken. (Bij Burg vooralsnog ook niet) Overigens geef ik toe dat dit tot de categorie mierenneuken behoort.

 
Bullit
beers 6227 º 14:34 Mon 3/16/2015

Je hoeft een winkel en een bar ook niet aan dezelfde standaard te houden wat betreft prijs, assortiment, etc. Ik zou het raar vinden wanneer het maar één plaats zou zijn.

 
dEnk
beers 4200 º places 33 º 20:28 Tue 3/17/2015

Originally posted by MarcoDL
Ja, maar bij de Molen kan je dan ook geen bieren uit de winkel drinken. (Bij Burg vooralsnog ook niet) Overigens geef ik toe dat dit tot de categorie mierenneuken behoort.


Het voegt verder weinig toe aan deze discussie, maar alles uit de winkel kan je ook in het restaurant drinken als je wil, er is alleen geen kaart vanwege het grote verloop, en wordt er dus met schenk kosten gewerkt ipv alles een aparte restaurant prijs.

Meer ontopic:

Zo kan je inderdaad wel je mening geven over aparte onderdelen van bedrijven, vind het ook wel okee zo.

 
Borresteijn
beers 11292 º places 404 º 09:25 Wed 3/18/2015

Van Vollenhoven Stouts: wordt het niet eens tijd dat Stichting De Gekroonde Valk een entry krijgt als "brouwer" of brouwerijhuurder? Iemand overigens enig idee waar de 2014 versie gebrouwen is?