Voer voor de admins #3

Reads 25614 • Replies 457 • Started Saturday, August 1, 2015 7:07:20 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 14:57 Thu 8/13/2015

Originally posted by MrHangover
En wederom een stoute rater te pakken... deze keer een Poolse boef.
http://www.ratebeer.com/user/343349/
Have fun!!

Grappig. Is hij nu ook sterretje van de dag?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:08 Thu 8/13/2015

Originally posted by caesar
Ik heb geen idee, maar ik kan me nog herinneren dat we een keer een nieuwe NL rater hadden, die erop werd aangesproken. En die is daarna van Ratebeer af gegaan. Tel uit je winst. Volgens mij moeten jullie je gewoon niet zo ergeren eraan en lekker laten begaan. Of ze direct wegjagen en het lekker elitair houden hier. Want al die hipsters zitten we ook niet op te wachten :P


Die NL rater was een huiler, want die heb ik een heel net berichtje gestuurd dat ie het allemaal niet zo zwaar moest opnemen en ander slijmachtig gehuil om em te pleasen, maar hij bleef maar janken dus daar was gewoon niks mee aan te vangen. Laten begaan zou ik toch niet voor kiezen. Het schept een precedent en het voegt niets toe behalve wat cijferdata, die bij de bieren die ze invoeren veelal toch niet nodig is. Als je dit toelaat is het feitelijk ticken, en daar hebben we een andere functie voor. Één lijn houden, die in het verleden ook is aangehouden, zou ik zeggen. Dus niet toestaan.

PS. Precies wat hij nu doet heb ik gevraagd toen ik net mijn account had gemaakt op RB en daarvan werd onmiddellijk medegedeeld dat het niet zou worden getolereerd. En achteraf gezien zeg ik: terecht.

 
joes
beers 93 º places 9 º 02:49 Mon 8/17/2015

Brouwerij De Koninck lanceert in sommige Belgische cafés haar proefbrouwsels. Zo had ik in het Brugs Beertje De Koninck IPA (de officiële tapruiter vermeld ook duidelijk proefbrouwsel). Ik neem aan dat die dan gewoon ingevoerd kunnen worden?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:12 Mon 8/17/2015

Originally posted by joes
Brouwerij De Koninck lanceert in sommige Belgische cafés haar proefbrouwsels. Zo had ik in het Brugs Beertje De Koninck IPA (de officiële tapruiter vermeld ook duidelijk proefbrouwsel). Ik neem aan dat die dan gewoon ingevoerd kunnen worden?



Ja hoor, gebeurt wel vaker.

 
saind
places 1 º 04:37 Mon 8/17/2015

Originally posted by joes
Brouwerij De Koninck lanceert in sommige Belgische cafés haar proefbrouwsels. Zo had ik in het Brugs Beertje De Koninck IPA (de officiële tapruiter vermeld ook duidelijk proefbrouwsel). Ik neem aan dat die dan gewoon ingevoerd kunnen worden?



Is dat echt iets anders dan de APA? Antwaarpse pale ale...

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 08:02 Mon 8/17/2015

Originally posted by saind
Originally posted by joes
Brouwerij De Koninck lanceert in sommige Belgische cafés haar proefbrouwsels. Zo had ik in het Brugs Beertje De Koninck IPA (de officiële tapruiter vermeld ook duidelijk proefbrouwsel). Ik neem aan dat die dan gewoon ingevoerd kunnen worden?



Is dat echt iets anders dan de APA? Antwaarpse pale ale...


De Koninck APA is de nieuwe benaming van De Koninck, oftewel het "Bolleke"/standaardbier. Heet nu geen Speciale Belge meer maar Antwaarps Pale Ale, om zo een graantje van de IPA hype mee te pikken.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 11:37 Mon 8/17/2015

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by saind
Originally posted by joes
Brouwerij De Koninck lanceert in sommige Belgische cafés haar proefbrouwsels. Zo had ik in het Brugs Beertje De Koninck IPA (de officiële tapruiter vermeld ook duidelijk proefbrouwsel). Ik neem aan dat die dan gewoon ingevoerd kunnen worden?



Is dat echt iets anders dan de APA? Antwaarpse pale ale...


De Koninck APA is de nieuwe benaming van De Koninck, oftewel het "Bolleke"/standaardbier. Heet nu geen Speciale Belge meer maar Antwaarps Pale Ale, om zo een graantje van de IPA hype mee te pikken.

Yep, zelfde streepjescode!

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 05:54 Thu 8/20/2015

Ik weet niet zeker of dit hier hoort, want het is meer gewoon een vraag dan een opmerking. Waarom staat de allereerste Black Damnation gelist onder De Molen en niet Struise? In de beschrijving staat dat het een idee was van Urbain etc. en de andere BD’s staan wel onder Struise gelist. Is hier een duidelijke uitleg over, of is dit gewoon een foutje?

 
MarcoDL
beers 9593 º places 213 º 06:30 Thu 8/20/2015

Omdat die eerste variant is gebrouwen bij de Molen denk ik.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:51 Fri 8/21/2015

Ik kan er niks aan doen maar deze raters irriteren me zo hard http://www.ratebeer.com/View-User-272498.htm

Jammer dan dat je toen nog geen RB account had, opzouten met die flauwekul. Welk admin moet ik lastig gaan vallen om hier wat aan gedaan te krijgen?