Wat drink je... Deel 3

Reads 79415 • Replies 814 • Started Friday, July 5, 2013 12:23:52 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 12:49 Fri 9/6/2013

nee ik heb Habudim Oshibobo Hoppy IPA.. leuk pakketje binnengekomen met Israelische en Palestijne bieren.. zien er leuk uit en ben zeer benieuwd!

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 13:47 Fri 9/6/2013

Gohts and Vandals. Heerlijke meevaller

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 13:48 Fri 9/6/2013

die vond ik een beetje tegenvallen.. wel lekker maar niks bijzonders..

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 13:51 Fri 9/6/2013

Mist wel wat body

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:18 Fri 9/6/2013

Nou, ik zit hem toevallig ook net te drinken, en ik vind hem toch wel retegoed eigenlijk. Superdik juist. Hier hou ik wel van :-)

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 14:30 Fri 9/6/2013

Grappig dat het een belgian strong ale is. Zou eerder een irs zeggen

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 17:06 Fri 9/6/2013

Ik vind juist BSA goed bij het bier passen. Voor een impy vind ik het te soft en een zwaar gebrek aan body. Het is een goed bier, maar je verwacht wel meer van twee van Europa’s beste brouwerijen..

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:37 Sat 9/7/2013

Originally posted by MrHangover
Het is een goed bier, maar je verwacht wel meer van twee van Europa’s beste brouwerijen..


Ik ben het totaal niet met je eens. Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar het lijkt wel alsof ze alleen maar megadikke vette RISsen mogen maken? Wat mij betreft maken ze met zijn tweetjes een Kolsch. Verwacht je dan ook meer van twee van Europa’s beste brouwerijen? Beetje elitair geouwehoer van je Johan :P

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 02:39 Sat 9/7/2013

#whipcrack. :p Ze hoeven van mij zeker niet alleen maar RIS-rn te brouwen. Ik vind het ook veel leuker als ze zich uitleven op andere stijlen. Maar ik ben van mening dat het verwachtingsplaatje van dit bier anders doet denken. Zeg nou zelf, de molen en narke maken een bier van 11%, plakken er een duistere naam op met een net zo duister label. Dan verwacht je toch een stroperige, dikke, pikzwarte RIS? Vervolgens krijg je eendonkerbruin, waterig bier met vrijwel geen kraag, die ongebalanceerd zoet is en verder niks kan bieden. Later merk je wel dat dit een goed bier is, alleen niet voldoet aan mijn verwachting. Maar ja, over smaak valt niet te twisten idd en misschien komt het ook wel omdat ik ervoor de Brandy Muerte Dark Lord op had..

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:57 Sat 9/7/2013

Originally posted by MrHangover
Zeg nou zelf, de molen en narke maken een bier van 11%, plakken er een duistere naam op met een net zo duister label. Dan verwacht je toch een stroperige, dikke, pikzwarte RIS?


Eens. Dat dan weer wel :-)

Ik zie (ook bij mezelf) dat het verwachtingspatroon vaak bepaalt, hoe goed je een bier vindt. Ik probeer daarom maar zo min mogelijk van bieren te verwachten: dan kan het alleen maar meevallen :-)