Originally posted by Papsoe Hvad der er godt og hvad der bliver ratet højt er da to forskellige ting? Men jeg har i øvrigt også allerede stemt på dem :) |
Lidt overraskende at Willemoes nu igen er med, men endnu mere overraskende er Røde Mors entré. |
Burde Røde Mor overhovedet være på den liste? Den blev jo lanceret i november/december måned 2010? |
Originally posted by Enjoyit Det må da siges at være en fejl af de større. En finalist, som aldrig burde have deltaget i konkurrencen. Nu er der nok ikke den store fare for, at den vinder, men det kunne ellers være virkeligt underholdende De savner vist Myrup til at lave listen |
Glædeligt med en Rauch Bier omend den var lidt underspillet. Session Pilsner ftw i begge kategorier! |
Spekulerer på, om det er umagen værd at stemme overhovedet. Det ender jo, som det plejer, med at enten Hornbeer eller Midtfyn vinder og portrætteres i en eller anden fjantet artikel i Ølentusiasten og et par lokalaviser..... Fanø bidraget er en superøl og et stort tillykke til Ryan bare for at være kommet med i finalen. Men jeg tvivler på den vinder - der er alt for mange Hornybeer og Eddie freaks blandt de stemmeberettigede i DØE, hvilket fx. tilstedeværelsen af Blindesamfundsøllen vist også dokumenterer.... |
...man kan da håbe på at de almindelige dødelige DØE’ere stemmer så spredt på Hornybeers og Eddiebrews at de samlet rammer under vores entydige salut mod de nationale yderpunkter Fanø og Svaneke. Demokratiet længe leve! |
... og så er Fundamental Blackhorn sgu en god øl... |
Originally posted by thewolf Helt sikkert, og det var Dryhop også. Den var for mig bedre end Svaneke Session. |
Originally posted by thewolf Som amen i kirken, en fremragende bajer. |
2000- 2024 © RateBeer, LLC. All Rights Reserved. Privacy Policy | Terms of Service