Borefts 2017

Reads 21003 • Replies 265 • Started Wednesday, March 29, 2017 4:42:26 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 06:48 Tue 9/12/2017

Originally posted by MarcoDL
En intussen vergeet iedereen Stigbergets, die zijn minstens zo goed.


Heb er een aantal van op, vond vooral een O/O bier dat daar gebrouwen is heel erg goed.

 
MarcoDL
beers 9591 º places 213 º 07:03 Tue 9/12/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by MarcoDL
En intussen vergeet iedereen Stigbergets, die zijn minstens zo goed.


Heb er een aantal van op, vond vooral een O/O bier dat daar gebrouwen is heel erg goed.


Narangi! Mee eens, die is lekker.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:46 Wed 9/13/2017

Sommigen vinden de lijst van Borefts tegenvallen (en soms klaag ik graag mee hoor, dat blijft toch een nationaal tijdverdrijf). Maar ik vraag me dan wel af wat mensen nog verwachten van een bierfestival tegenwoordig? Wat mij betreft is een aantal van 20 brouwerijen uitstekend, zolang het brouwers zijn die of briljant bier maken of niet standaard in de winkels staan (ofwel geen standaard assortiment schenken zoals Dogfish Head op Beavertown). Nou, dat is bij Borefts allemaal wel redelijk gegarandeerd.

Maar op Beavertown was ook weer de krankzinnigheid van de hipstermenigte zichtbaar: er stonden rijen voor kansloze Berliner Weisses en Goses van hippe brouwerijen, terwijl er niemand stond te wachten voor een Bells Black Note Stout of een Firestone Walker Velvet Merkin. Terwijl een aantal jaar geleden je met dat soort brouwers en bieren Borefts binnen 1 dag uit zou verkopen.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:53 Wed 9/13/2017

Helemaal mee eens!

 
MarcoDL
beers 9591 º places 213 º 04:59 Wed 9/13/2017

Iedereen die BA Firestone laat schieten is een idioot.

Er is zo'n enorme variatie aan creatief kwaliteitsbier op Borefts dat ik me niet kan voorstellen dat je je daar niet vermaakt.

Overigens mis ik nou net gose op de Borefts lijst, en die Mango berliner van Tempest ga ik zeker proberen.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:34 Wed 9/13/2017

Originally posted by caesar
Sommigen vinden de lijst van Borefts tegenvallen (en soms klaag ik graag mee hoor, dat blijft toch een nationaal tijdverdrijf). Maar ik vraag me dan wel af wat mensen nog verwachten van een bierfestival tegenwoordig? Wat mij betreft is een aantal van 20 brouwerijen uitstekend, zolang het brouwers zijn die of briljant bier maken of niet standaard in de winkels staan (ofwel geen standaard assortiment schenken zoals Dogfish Head op Beavertown). Nou, dat is bij Borefts allemaal wel redelijk gegarandeerd.

Maar op Beavertown was ook weer de krankzinnigheid van de hipstermenigte zichtbaar: er stonden rijen voor kansloze Berliner Weisses en Goses van hippe brouwerijen, terwijl er niemand stond te wachten voor een Bells Black Note Stout of een Firestone Walker Velvet Merkin. Terwijl een aantal jaar geleden je met dat soort brouwers en bieren Borefts binnen 1 dag uit zou verkopen.


Je slaat ermee de kroonkurk op de fles!
-amen

 
joes
beers 93 º places 9 º 06:22 Wed 9/13/2017

De rij voor de snoepjes- en ijscobieren van Omnipollo: 72 personen
De rij voor Cigar City Marshal Zhukov: 1 persoon

Ik heb dus inderdaad geen één Omnipollo bier op tijdens Beavertown. Prima zo.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 07:02 Wed 9/13/2017

Vorig jaar Borefts stond er ook twee dagen lang non-stop een rij voor Omnipollo. Wel jammer dat ze er dit jaar niet zijn, iedereen die daar in de rij staat, staat in ieder geval mij niet in de weg.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:09 Wed 9/13/2017

Originally posted by Maakun
Vorig jaar Borefts stond er ook twee dagen lang non-stop een rij voor Omnipollo. Wel jammer dat ze er dit jaar niet zijn, iedereen die daar in de rij staat, staat in ieder geval mij niet in de weg.


Het schijnt overigens dat Omnipollo vooral zo lang duurt omdat ze van die icecream-bieren willen schenken. Het was niet zo dat ze de meeste muntjes hebben omgezet. Heb ik uit zeer betrouwbare bron.

 
MarcoDL
beers 9591 º places 213 º 09:10 Thu 9/14/2017

Gänstaller is echt overbodig dit jaar. Bijna alleen bieren die ze vorige jaren ook hadden en daarnaast ook prima in de winkel te krijgen zijn. Zet daar dan een extra bank neer.