Borefts 2017

Reads 21007 • Replies 265 • Started Wednesday, March 29, 2017 4:42:26 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 09:17 Thu 9/14/2017

Van Ganstaller haal ik elk jaar maar één bier ofzo, dus volgens mij hebben ze nog wel wat ticks. Maar inderdaad, ook niet eens een festival special erbij? Wel jammer.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 13:19 Thu 9/14/2017

Originally posted by joes
De rij voor de snoepjes- en ijscobieren van Omnipollo: 72 personen
De rij voor Cigar City Marshal Zhukov: 1 persoon

Ik heb dus inderdaad geen één Omnipollo bier op tijdens Beavertown. Prima zo.


Dit is echt ideaal. Laat idd de hipsters en ander gepeupel dat altijd in de weg loopt maar in één lange rij gaan staan voor een bierijsco, dan kunnen wij tenminste gewoon doorlopen en goed bier drinken. Eindelijk een oplossing voor het in de weg lopende plebs :P

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:14 Thu 9/14/2017

Beavertown zei in hun filmpje dat veel van de bieren die ze gaan schenken van hun Tempest Barrel Aging program afkomen. Nu zie ik maar 1 Tempest/Tempus BA bier in de lijst staan...
Komt er nog meer of heeft mr. Plant ons blijgemaakt met een dooie mus?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 16:54 Thu 9/14/2017

Originally posted by Countbeer
Beavertown zei in hun filmpje dat veel van de bieren die ze gaan schenken van hun Tempest Barrel Aging program afkomen. Nu zie ik maar 1 Tempest/Tempus BA bier in de lijst staan...
Komt er nog meer of heeft mr. Plant ons blijgemaakt met een dooie mus?


Sowieso Imperial Lord en Heavy Lord ook. Wel iets meer onderzoek doen dan he ;-)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 00:26 Fri 9/15/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Countbeer
Beavertown zei in hun filmpje dat veel van de bieren die ze gaan schenken van hun Tempest Barrel Aging program afkomen. Nu zie ik maar 1 Tempest/Tempus BA bier in de lijst staan...
Komt er nog meer of heeft mr. Plant ons blijgemaakt met een dooie mus?


Sowieso Imperial Lord en Heavy Lord ook. Wel iets meer onderzoek doen dan he ;-)


Imperial Lord niet (of zie ik iets over het hoofd?) Heavy Lord wel...
Excuseer mijn klagen, ze nemen er iig 2 mee...
Nee ik ga niet zeiken. Prachtige lijst weer en genoeg lekkers! Heb er zin in!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:21 Fri 9/15/2017

Ik ging er gemakshalve van uit dat die Imperial Lord de Tempus variant was, maar ze hebben ook een gewone non BA inderdaad.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 01:40 Fri 9/15/2017

Originally posted by caesar
Ik ging er gemakshalve van uit dat die Imperial Lord de Tempus variant was, maar ze hebben ook een gewone non BA inderdaad.


Originally posted by caesar
Wel iets meer onderzoek doen dan he ;-)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:43 Fri 9/15/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by caesar
Ik ging er gemakshalve van uit dat die Imperial Lord de Tempus variant was, maar ze hebben ook een gewone non BA inderdaad.


Originally posted by caesar
Wel iets meer onderzoek doen dan he ;-)




Touche :-D

 
ElManana
beers 2078 º places 3 º 04:41 Fri 9/15/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by joes
De rij voor de snoepjes- en ijscobieren van Omnipollo: 72 personen
De rij voor Cigar City Marshal Zhukov: 1 persoon

Ik heb dus inderdaad geen één Omnipollo bier op tijdens Beavertown. Prima zo.


Dit is echt ideaal. Laat idd de hipsters en ander gepeupel dat altijd in de weg loopt maar in één lange rij gaan staan voor een bierijsco, dan kunnen wij tenminste gewoon doorlopen en goed bier drinken. Eindelijk een oplossing voor het in de weg lopende plebs :P


Ik ben één van die 72 personen. Elke keer opnieuw. En elke keer opnieuw bewijzen ze ook waarom ik er zo lang voor in de rij sta. Niemand in Europa doet wat Omnipollo doet, het is niet altijd het beste (vaak wel? Anagram iemand?), maar het is wel altijd de moeite om te proberen. En dan kan je gerust anti-hypen zoveel je wilt, maar at the end of the day zijn het gewoon de meest interessante bieren van Europa.

En neen, ik ga niet in de rij staan voor een bier dat ik al enkele keren ophad (Marshall Zhurkov of Hunaphu), want los van het feit dat dat absolute topbieren zijn. Verwacht ik wel iets meer op een bierfestival dan je standaardgamma.

Soit, heeft helemaal niks te maken met Borefts aangezien Omnipollo er jammer genoeg niet is dit jaar. Gelukkig genoeg ander lekkers te proberen!

 
MarcoDL
beers 9593 º places 213 º 05:17 Fri 9/15/2017

Originally posted by ElManana
Ik ben één van die 72 personen. Elke keer opnieuw. En elke keer opnieuw bewijzen ze ook waarom ik er zo lang voor in de rij sta. Niemand in Europa doet wat Omnipollo doet, het is niet altijd het beste (vaak wel? Anagram iemand?), maar het is wel altijd de moeite om te proberen. En dan kan je gerust anti-hypen zoveel je wilt, maar at the end of the day zijn het gewoon de meest interessante bieren van Europa.

En neen, ik ga niet in de rij staan voor een bier dat ik al enkele keren ophad (Marshall Zhurkov of Hunaphu), want los van het feit dat dat absolute topbieren zijn. Verwacht ik wel iets meer op een bierfestival dan je standaardgamma.

Soit, heeft helemaal niks te maken met Borefts aangezien Omnipollo er jammer genoeg niet is dit jaar. Gelukkig genoeg ander lekkers te proberen!


Hear hear. Creatieve bieren en nog erg smakelijk ook. Ondanks de idiote prijzen heb ik de nieuwe Ice Cream serie toch weer in huis gehaald. Ik gooi wel een kleine Waldorf & Statler correctie op mijn ratings.