Er det er joke eller er der sket en fejl??

Reads 13025 • Replies 111 • Started Tuesday, February 1, 2011 4:36:20 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

MPA
beers 1241 º places 6 º 09:37 Fri 2/4/2011

Originally posted by Beerole

– Og ind i mellem drikker jeg mig i hegnet.

Hehe...du nøjes vist ikke bare med hegnet, gør du? Jeg har set både hele stakitter og høje hække, der er væltet efter et sammenstød med Øl-Ole!

MPA
beers 1241 º places 6 º 09:43 Fri 2/4/2011

Jeg tager lørdag kontakt til Amager-drengene. Næste år skal de kun sende en ny øl på markedet, og den skal sendes i forgyldte Netto-poser til samtlige DØE-medlemmer.

Fred være med det med sådan en liste. Jeg kan undre mig over øllet på listen, men ikke over grunden til de er der. Distribution og mængden af øl, der er smidt afsted på smagninger.

Desværre er der mange anerkendelser fra DØE, der ikke når ud til nogle af frontløberne, men så gør de alligevel andet, der er godt...vil jeg tro.

Christian
beers 16073 º places 278 º 05:39 Sat 2/5/2011

Da jeg har været i Prag og bælle pilsnere har jeg ikke kunne blande mig her. Men jeg føler mig udmærket repræsenteret af fine indlæg fra Papsø og andre med blik for det store billede.

- Jeg synes det er ufatteligt at Danmarks bedste bryggeri Amager ikke er repræsenteret. For smal distribution og for mange gode nyheder at vælge imellem? Og endnu smallere distribution for Fanøs vedkommende

- Jeg stemte så med hovedet på en let tilgængelig øl der flytter grænserne et lille bitte skridt. Den er fynsk, kom i finalen og er hvedebaseret. Det gik desværre ud over min anden topkandidat Hr. Frederiksen Portvin.,

- Kan det passe at der ikke er en eneste i tråden der har nævnt at Willemoes Jul rent faktisk er en 100% ny øl i år?

- Hvor mange DØE lokalafdelinger er repræsenteret i denne tråd? Meld jer ind i foreningen, vær minimalt aktive og hokus pokus kan 300 flere entusiaster have smagt Amager og Fanø’s nyheder 2011...

Rasmus40
beers 30298 º places 624 º 07:25 Sat 2/5/2011

Originally posted by Christian
Da jeg har været i Prag og bælle pilsnere har jeg ikke kunne blande mig her. Men jeg føler mig udmærket repræsenteret af fine indlæg fra Papsø og andre med blik for det store billede.

- Jeg synes det er ufatteligt at Danmarks bedste bryggeri Amager ikke er repræsenteret. For smal distribution og for mange gode nyheder at vælge imellem? Og endnu smallere distribution for Fanøs vedkommende

- Jeg stemte så med hovedet på en let tilgængelig øl der flytter grænserne et lille bitte skridt. Den er fynsk, kom i finalen og er hvedebaseret. Det gik desværre ud over min anden topkandidat Hr. Frederiksen Portvin.,

- Kan det passe at der ikke er en eneste i tråden der har nævnt at Willemoes Jul rent faktisk er en 100% ny øl i år?

- Hvor mange DØE lokalafdelinger er repræsenteret i denne tråd? Meld jer ind i foreningen, vær minimalt aktive og hokus pokus kan 300 flere entusiaster have smagt Amager og Fanø’s nyheder 2011...

Her har vi så lige præcis den lokalpatriotisk fynbo, som jeg henviste til i mit indlæg. Havde du dog bare stemt med hjertet i stedet, så havde Hr. Frederiksen Portvin da i hvert fald haft to stemmer

Jeg nævnte vist, at Willemoes var væsentligt forbedret til i år grundet udskiftning af gæren, men det gør den jo stadig meget langt fra fantastisk. Den er i min bog gået fra 2,3 i 2009 til 3,3 i 2010. Det bringer den i hvert fald på ingen måde i nærheden af årets top 10 for mig. Den er og bliver bare unødvendigt sprittet og sød.

Christian
beers 16073 º places 278 º 07:28 Sat 2/5/2011

Originally posted by Rasmus40
Her har vi så lige præcis den lokalpatriotisk fynbo, som jeg henviste til i mit indlæg. Havde du dog bare stemt med hjertet i stedet, så havde Hr. Frederiksen Portvin da i hvert fald haft to stemmer

De lokalpatriotiske fynboer jeg har her i Odense har alt for travlt med at stemme på stærkt og mørkt Midtfyns øl til at gøre som jeg gjorde. Og de ryster på hovedet over Willemoes hvert år...

Den sammenligning Mikkel laver med pølsevognene, er præcis sådan jeg har det med den liste. Det er en anden verden end min!
Men går man ikke længere end 20% rabathylden i den lokale brugs så får man dette slutresultat.
Hverdagsøl - weekendøl. JESUS! Godt jeg kun drikker øl i weekenden så!!!

Skål!

Christian
beers 16073 º places 278 º 09:56 Sat 2/5/2011

Originally posted by Dedollewaitor

Den sammenligning Mikkel laver med pølsevognene, er præcis sådan jeg har det med den liste. Det er en anden verden end min!
Men går man ikke længere end 20% rabathylden i den lokale brugs så får man dette slutresultat.
Hverdagsøl - weekendøl. JESUS! Godt jeg kun drikker øl i weekenden så!!!

Skål!

Og godt du aldrig skal trækkes med mainstream pilsnere fyldt med god malt, saaz humle og diacetyl

Forsberg_dk
beers 258 º places 15 º 06:34 Sun 2/6/2011

Jeg syntes Xbeeriment Black Force one og Mikkeller 1000 IBU fortjener, at blive nævnt i denne tråd .

KimJohansen
beers 10535 º places 13 º 08:04 Sun 2/6/2011

Originally posted by Forsberg_dk
Jeg syntes Xbeeriment Black Force one og Mikkeller 1000 IBU fortjener, at blive nævnt i denne tråd .

Ok, der stod jeg af. Hvad er det der gør Mikkeller 1000 IBU til et emne i kampem om årets ølnyhed? Klart, det er et vildt eksperiment der nok har flyttet nogle grænser. Men den er samtidig også et godt eksempel på at ekstrem øl langt fra altid fungerer.

Papsoe
beers 25041 º places 4 º 08:08 Sun 2/6/2011

I øvrigt dejligt at se også sjældne forumgæster ytre sig her