Festival - your game plan?

Reads 2426 • Replies 18 • Started Sunday, May 22, 2011 1:44:01 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

Maria
beers 10208 º places 18 º 02:13 Tue 5/24/2011

Originally posted by yngwie
Originally posted by Belgo
Hvis I selv tager colaen med, kan vi da godt lave radler versioner af alle 3 Xbeerimentøl på programmet Det giver jo så også lige 3 ekstra ticks........

Du hadde mig nesten der, jeg var lige ved at føje cola til min shoppinglist, men de ratings vil jo ikke blive godkent uansett

Bloody ticker

JensenTaster
beers 1719 º places 19 º 23:32 Tue 5/31/2011

post-festival-tanker(og så skal jeg nok lade være med at plage jer med flere blog-posts)

FrumptyDumpty
00:48 Wed 6/1/2011

Originally posted by JensenTaster
post-festival-tanker(og så skal jeg nok lade være med at plage jer med flere blog-posts)

As funny as it sounds we are currently working to put together a beerfest on Fanø next year. We want to feature any brewery who has brewed beer here or has come to collab with me. That should mean like 10 maybe 15 breweries and hopefully we will have a lot of special beers for the event. It is only in the planning stages right now but our main goal is to make it affordable and fun for people who come. Will have more info as we go forward.

Christian
beers 17481 º places 278 º 01:47 Wed 6/1/2011

Alle andre klager jeg har set over festivalformatet, klager over manglende folkelighed. Godt at se at årets festival har fået plads til rigeligt af det :)

Og ja. I år kan vi glæde os over at der overhovedet var mad. Næste år kan vi så håbe at der også er god mad. Små skridt...

Rasmus40
beers 35641 º places 769 º 05:01 Wed 6/1/2011

Heldigvis står det jo én fuldstændigt frit for at ignorere den folkelige del af festivalen, hvilket jeg valgte at gøre. Det samme gjorde jeg med de forventet dårlige øl, så derfor endte jeg faktisk med et meget højt bundniveau for mine ratings. Det er naturligvis en del lettere, når man kun lige har bevæget sig over 1000 ratings, så man ikke er tvunget til øl fra Holbæk eller andre tvivlsomme steder for at få et tick. Festivalen måtte da gerne være uden jazz og cykler, men det er ikke noget, som har trukket fra i min samlede oplevelse af festivalen.

Jeg fik smagt noget godt øl, havde det hyggeligt og fik hilst på nogle venlige ratebeerians fra ind- og udland, så for mig var det en glimrende festival.

Christian
beers 17481 º places 278 º 05:26 Wed 6/1/2011

Starten af det her TV-indslag viser vist uden for enhver diskussion at Ivan ikke har ret.

Læg mærke til at flere af de plat røvballe-skrålende, Ale16-drikkende herrer er UNDER 55 år gamle. I øvrigt får Drei von Dänen mere spilletid en Leif i cykeltøj

Beerole
08:15 Wed 6/1/2011

Altså Ivan, hvad har du pludseligt fået imod ølentusiaster i cykelshorts. Jeg da eller modtaget denne mai fra dig:

Noterede mig for nyligt, ved læsningen af ØlentusiasteN, at den foreløbige plan er at køre lige forbi mit hus, på vej fra Gundestrup til Miracle.Hvis det bliver tilfældet, står jeg gerne klar i vejsiden med et håndbryg eller en anden form for snack

Højt Skum
Ole

JensenTaster
beers 1719 º places 19 º 12:03 Wed 6/1/2011

Originally posted by Beerole
Altså Ivan, hvad har du pludseligt fået imod ølentusiaster i cykelshorts. Jeg da eller modtaget denne mai fra dig:

Noterede mig for nyligt, ved læsningen af ØlentusiasteN, at den foreløbige plan er at køre lige forbi mit hus, på vej fra Gundestrup til Miracle.Hvis det bliver tilfældet, står jeg gerne klar i vejsiden med et håndbryg eller en anden form for snack

Højt Skum
Ole
[/quote

Det er sandt, Ole; for cykler hører jo til på landevejen. Som søn af en gammel A-rytter kender jeg dedikationen for stålhesten. Jeg var mere end bekymret for at I ville tage et massestyrt midt foran vores stand ; ) Der er også snacks på til næste år, udenfor i solen.