Originally posted by yngwie Bloody ticker |
post-festival-tanker(og så skal jeg nok lade være med at plage jer med flere blog-posts) |
Originally posted by JensenTaster As funny as it sounds we are currently working to put together a beerfest on Fanø next year. We want to feature any brewery who has brewed beer here or has come to collab with me. That should mean like 10 maybe 15 breweries and hopefully we will have a lot of special beers for the event. It is only in the planning stages right now but our main goal is to make it affordable and fun for people who come. Will have more info as we go forward. |
Originally posted by JensenTaster Alle andre klager jeg har set over festivalformatet, klager over manglende folkelighed. Godt at se at årets festival har fået plads til rigeligt af det :) Og ja. I år kan vi glæde os over at der overhovedet var mad. Næste år kan vi så håbe at der også er god mad. Små skridt... |
Originally posted by JensenTaster Heldigvis står det jo én fuldstændigt frit for at ignorere den folkelige del af festivalen, hvilket jeg valgte at gøre. Det samme gjorde jeg med de forventet dårlige øl, så derfor endte jeg faktisk med et meget højt bundniveau for mine ratings. Det er naturligvis en del lettere, når man kun lige har bevæget sig over 1000 ratings, så man ikke er tvunget til øl fra Holbæk eller andre tvivlsomme steder for at få et tick. Festivalen måtte da gerne være uden jazz og cykler, men det er ikke noget, som har trukket fra i min samlede oplevelse af festivalen. Jeg fik smagt noget godt øl, havde det hyggeligt og fik hilst på nogle venlige ratebeerians fra ind- og udland, så for mig var det en glimrende festival. |
Starten af det her TV-indslag viser vist uden for enhver diskussion at Ivan ikke har ret. |
Altså Ivan, hvad har du pludseligt fået imod ølentusiaster i cykelshorts. Jeg da eller modtaget denne mai fra dig: |
Originally posted by Beerole |
2000- 2024 © RateBeer, LLC. All Rights Reserved. Privacy Policy | Terms of Service