Ny ølfestival i København

Reads 17318 • Replies 89 • Started Monday, July 11, 2011 2:05:21 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

Anker
beers 723 º places 44 º 06:55 Tue 7/12/2011

Originally posted by Mikkeller
DØE’s festival er sjovt nok offentliggjort idag og ligger samme weekend. DØE vil åbenbart ødelægge det for CBC...

Det ville nu være kool hvis i kunne finde ud af at samarbejde også selvom i løber af stablen samtidig.

Som udgangspunkt er jeg dog ikke det mindste i tvivl om, hvor jeg helst tropper op, for at besøge begge festivaler, tror jeg ikke bliver aktuelt for mit vedkommende.

Jeppe
beers 2634 º places 84 º 06:57 Tue 7/12/2011

DØE’s festival er sjovt nok offentliggjort idag og ligger samme weekend. DØE vil åbenbart ødelægge det for CBC...

Love it! Lad bønderne køre deres korstog!

Ja, det var en meget elitær udtalelse, men fuck hvor er de da også nogle forsmåede mennesker. Kan de ikke samle frimærker i stedet, der kan man få lige så mange venner.

Myrup
07:04 Tue 7/12/2011

Pinball
beers 15340 º places 118 º 07:39 Tue 7/12/2011

Originally posted by Jeppe

Love it! Lad bønderne køre deres korstog!

Ja, det var en meget elitær udtalelse, men fuck hvor er de da også nogle forsmåede mennesker. Kan de ikke samle frimærker i stedet, der kan man få lige så mange venner.

De har formentlig valgt datoen før i meldte jeres datoer ud. Sådan noget får man ikke forhandlet på plads på en dag, tror jeg. Det er ikke nødvendigvis for at være irriterende.

Anyway - De er mulighed for at lave en Copenhagen Beer Week, med disse to festivaller som ankerpunkt - det ville være stort.

En anden ting - Hvad med at i offentliggører bryggerierne sådan lidt efter lidt a’la Roskilde festival. Lav en liste på websiden hvor der står hvem der kommer, og lad en masse pladser være tomme, to be announced, og lad os vide hver gang i får en aftale i hus. Så er der også flere nyhedsopdateringer og flere der hører om arrangementet.

Jeg forestiller mig at det nok ikke er noget stort problem at få fulde huse, men alligevel..

Christian
beers 17569 º places 278 º 09:00 Tue 7/12/2011

Originally posted by Pinball
Anyway - De er mulighed for at lave en Copenhagen Beer Week, med disse to festivaller som ankerpunkt - det ville være stort.[/QUOTE]

[QUOTE]
En anden ting - Hvad med at i offentliggører bryggerierne sådan lidt efter lidt a’la Roskilde festival. Lav en liste på websiden hvor der står hvem der kommer, og lad en masse pladser være tomme, to be announced, og lad os vide hver gang i får en aftale i hus. Så er der også flere nyhedsopdateringer og flere der hører om arrangementet.

MiP
beers 20286 º places 35 º 13:54 Tue 7/12/2011

Lidt sarkasme/humor dér igen?

Mikkeller
places 1 º 13:57 Tue 7/12/2011

Originally posted by MiP

Nej ikke denne gang... jeg skider sgu i bukserne af skræk....

MPA
beers 1449 º places 6 º 22:56 Tue 7/12/2011

Originally posted by MiP

Som tidligere handicaphjælper kan jeg godt hjælpe dig med den slags, så du kan tage dig godt ud til maj, når Østerbro vil vrimle med strittende lillefingre, der sirligt bærer på Mikkeller-glas (som jo er yderst prætentiøse af udseende).

Kan vi fylde festivalen op med "Vinens Venner"?

Theis
beers 15148 º places 114 º 23:50 Tue 7/12/2011

Originally posted by MPA
Originally posted by MiP

Som tidligere handicaphjælper kan jeg godt hjælpe dig med den slags, så du kan tage dig godt ud til maj, når Østerbro vil vrimle med strittende lillefingre, der sirligt bærer på Mikkeller-glas (som jo er yderst prætentiøse af udseende).

Kan vi fylde festivalen op med "Vinens Venner"?

Hvad med noget "Performance Art"....

http://www.youtube.com/watch?v=RLMh-mMADIg&playnext=1&list=PLDC9C6A70FD8E2897

Måske de også kan fungere som bartendere, mellem deres acts !!!

Thelonious
06:26 Tue 7/19/2011

..håber at stilheden i denne tråd er et tegn på et kommende samarbejde mellem CBC og DØE.