Nye øl der kan købes XIV

Reads 20949 • Replies 179 • Started Tuesday, May 1, 2012 8:24:18 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
phredrik
beers 1024 º places 31 º 05:11 Wed 9/12/2012

Til dem, der missede den til CBF 2010: Turf & Veen er på Mikkeller

 
yespr
beers 55595 º places 43 º 11:58 Mon 9/17/2012

Svyturys Amber aka Gintarinis i Netto

 
Christian
beers 17294 º places 278 º 08:53 Tue 9/18/2012

Er jeg den første der har smagt Fanø Beer Geek Slumber Party? Var den ikke til Summer Gathering? Jeg kan nemlig ikke finde den. Den er rigtig flot på vej, men smager af at den helt klart bliver bedre med nogle flere måneders lagring. Man kan tydeligt smage den friskplukkede lyng...

 
Papsoe
beers 25039 º places 4 º 08:59 Tue 9/18/2012

Originally posted by Christian
Er jeg den første der har smagt Fanø Beer Geek Slumber Party? Var den ikke til Summer Gathering? Jeg kan nemlig ikke finde den. Den er rigtig flot på vej, men smager af at den helt klart bliver bedre med nogle flere måneders lagring. Man kan tydeligt smage den friskplukkede lyng...

Har ikke set den nogetsteds endnu....

 
Papsoe
beers 25039 º places 4 º 09:11 Tue 9/18/2012

Ser beskrivelsen stadig cirka sådan her ud:

This beer was a lovechild from start to finish. Born as the result of good times at Fanø Bryghus shared by a bunch of thirsty, ticking, frenzied Ratebeerians, the hospitable brewer and his family.

The occasion was “Fanø Bryghus Slumber Party 2012,” a really terrible excuse for a great barbecue, good beer, fun and games, excellent company and….brewing a beer.

The beer was developed as a joint venture, where everyone contributed. Then brewer, FrumptyDumpty, transformed the input into a functional recipe. Although brewed in the middle of the bright...well…Danish summer, we brewed a rich and potent beer for those darker days: a Belgian-style Quadrupel made with XXX (add a little info here)

Contributors (one way or another!): Brugmansia, Christian, Dedollewaitor, fonefan, FrumptyDumpty, Nightfall, Papsoe, princesslala, Pundarquartis, Theis and thewolf.

 
FrumptyDumpty
09:52 Tue 9/18/2012

Yeah beer is labeled and has started going out. Not sure if it is anywhere outside esbjerg at the moment though.

 
Rasmus40
beers 34324 º places 722 º 10:19 Tue 9/18/2012

Originally posted by Christian
Er jeg den første der har smagt Fanø Beer Geek Slumber Party? Var den ikke til Summer Gathering? Jeg kan nemlig ikke finde den. Den er rigtig flot på vej, men smager af at den helt klart bliver bedre med nogle flere måneders lagring. Man kan tydeligt smage den friskplukkede lyng...


Den var ikke til Summer Gathering, så du er sikkert den første.

 
FrumptyDumpty
10:29 Tue 9/18/2012

I am actually the first to drink it. I have drank many many bottles by now in fact because I love it so much. It has maybe just a hair to much sweetness but none the less I am pretty happy with how it came out.

 
Papsoe
beers 25039 º places 4 º 12:51 Tue 9/18/2012

Originally posted by FrumptyDumpty
I love it so much....

You love it????
So what was all the whining about? "I don’t wanna brew a Quad. Papsoe bribed people into voting for a Quad. I wanna brew another Saison" etc. etc.

 
HenrikSoegaard
beers 20693 º places 691 º 11:42 Wed 9/19/2012

Jeg har netop smagt en Indslev Krone Classic på en cafe i Randers. Der var en tilsvarende pilsner. Begge 4.6 ABV. Nogen der ved noget?