Praatbarak 2.0

Reads 5805 • Replies 87 • Started Friday, October 16, 2015 5:10:57 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
erickok
beers 6033 º places 274 º 00:56 Wed 1/13/2016

Originally posted by tderoeck
Originally posted by erickok
Niet dat ik me er erg druk om maak, of een uitgesproken mening heb, maar waarom zijn de De Ranke Hop Harvest bieren eigenlijk niet 1 entry? Ik bedoel, voor zover ik weet is het ieder jaar in principe hetzelfde bier met hetzelfde recept. Dat ze per jaar genummerd zijn maakt daarbij niet uit, niet?


Het staat nochtans bij elke versie duidelijk in de commercial description dat het een ander recept is, veel duidelijker kan het m.i. niet...

Alleen bij 2012 en 2013. (Ik keek juist net bij de eerste en laatste 2.) Maar nu heb ik het gezien en is het duidelijk. Heb ik het verkeerd geïnterpreteerd van de brouwer. Thanks voor de info.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 06:38 Wed 1/13/2016

Originally posted by erickok
Alleen bij 2012 en 2013. (Ik keek juist net bij de eerste en laatste 2.) Maar nu heb ik het gezien en is het duidelijk. Heb ik het verkeerd geïnterpreteerd van de brouwer. Thanks voor de info.


Enkel bij de eerste en de laatste staat het idd niet ingevuld. Als iemand een idee heeft wat de laatste versie als speciaal recept heeft, laat maar weten...

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 08:17 Wed 1/13/2016

Originally posted by bartlebier
Wat daartegen wel begint te dringen: Brugs Bierfestival als RB event?


Blijkbaar een bug in de nieuwe site. Was al gerapporteerd op 1/1/16 door iemand anders, heb ’t nog eens vermeld dat het nog steeds niet opgelost is. Blijkbaar lukt het wel om events in de States aan te maken. Wat ik dan maar gedaan heb. Brugs Bierfestival in Alabama dan maar. :p

Also: een event "meerdagen" maken, lukt ook nog niet. Was ook al gerapporteerd als bug.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 08:53 Wed 1/13/2016

Originally posted by tderoeck
Enkel bij de eerste en de laatste staat het idd niet ingevuld. Als iemand een idee heeft wat de laatste versie als speciaal recept heeft, laat maar weten...


Also: blijkbaar werd de 2015 door een buitenlandse admin toegevoegd en stond het bier op "verified", waardoor het niet meer in de lijst stond van nog te controleren bieren... Niet handig natuurlijk.

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 10:55 Thu 1/21/2016

Nu de Quintessence wel al probleemloos is toegevoegd... weet iemand of je ook persoonlijk ter plaatse aan een ticket kan geraken? En was het vorig jaar ook al €35?

Mooie eentalig/franstalige betaalsite ook, systempay.fr... Ik zal ipv Paypal of een andere vlotte betalingsmogelijkheid uit de 21ste eeuw even mijn Carte Bleu bovenhalen (MC via Fortis duurt altijd een half uur om alles in te tippen.) /gezeik off

 
77ships
beers 14200 º places 909 º 12:59 Thu 1/21/2016

Originally posted by bartlebier
Nu de Quintessence wel al probleemloos is toegevoegd... weet iemand of je ook persoonlijk ter plaatse aan een ticket kan geraken? En was het vorig jaar ook al €35?

Mooie eentalig/franstalige betaalsite ook, systempay.fr... Ik zal ipv Paypal of een andere vlotte betalingsmogelijkheid uit de 21ste eeuw even mijn Carte Bleu bovenhalen (MC via Fortis duurt altijd een half uur om alles in te tippen.) /gezeik off




Volgens mij was het goedkoper vorige keer. Ik heb gezocht & ik vind 2014: € 30 + 2012: €18. Wowza. Stijging voor 2 USA brouwerijen kan ik begrijpen maar de 2012 editie had 2 Italiaanse brouwerijen.

Ik denk dat alles online gaat & het gaat snel.

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 16:52 Thu 1/21/2016

Gaat er iemand van de Gentse troep hier naartoe?

http://www.belgiansmaak.com/smaakdown16/

Eigens gebrouwde bieren voor het event, o.a. met oesterstout. Al lang uitverkocht natuurlijk - ge moet ook op alles geabonneerd zijn deze dagen.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 04:48 Mon 1/25/2016

Originally posted by bartlebier
Gaat er iemand van de Gentse troep hier naartoe?

http://www.belgiansmaak.com/smaakdown16/

Eigens gebrouwde bieren voor het event, o.a. met oesterstout. Al lang uitverkocht natuurlijk - ge moet ook op alles geabonneerd zijn deze dagen.


Ik ga even langs op voorhand, ze gebruiken onze glazen (Gentse Biervereniging). We hebben hier zelf ook wat reclame gemaakt, maar geen idee wie er gaat of niet, verder.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 04:51 Mon 1/25/2016

Originally posted by bartlebier
Nu de Quintessence wel al probleemloos is toegevoegd... weet iemand of je ook persoonlijk ter plaatse aan een ticket kan geraken? En was het vorig jaar ook al €35?


Nope, enkel online. En ik herinner mij nog de eerste keer dat ik ging, toen was het €10, dacht ik. Is jaar na jaar behoorlijk gestegen in prijs. Net zoals hun bier.


 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 10:42 Mon 1/25/2016

Originally posted by tderoeck
Originally posted by bartlebier
Gaat er iemand van de Gentse troep hier naartoe?

http://www.belgiansmaak.com/smaakdown16/

Eigens gebrouwde bieren voor het event, o.a. met oesterstout. Al lang uitverkocht natuurlijk - ge moet ook op alles geabonneerd zijn deze dagen.


Ik ga even langs op voorhand, ze gebruiken onze glazen (Gentse Biervereniging). We hebben hier zelf ook wat reclame gemaakt, maar geen idee wie er gaat of niet, verder.

Het lijkt al lang uitverkocht - wel mooie setting en bijhorende blog. Probeer die Maenhout Oesterstout dan maar eens voor mij, die komt wellicht niet op fles.