Ratebeer Belgian Winter Gathering V - Antwerp

Reads 9563 • Replies 140 • Started Monday, December 7, 2015 7:49:35 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
JorisPPattyn
admin
beers 14299 º places 93 º 10:50 Fri 12/11/2015

Originally posted by 77ships
Was there something special, unique about the Lowlands tastings,… meaning is there some specific reason why it cannot be resurrected?

We live in the age of reboots….


De laatste tijd nog in de Kulminator geweest? Is er nog een tafel voor bezoekers vrij? Laat staan 30.40 man op het terras...
LCRBM was inderdaad episch voor die tijd.

 
Beerlover_Ben
beers 30 º places 2 º 11:33 Fri 12/11/2015

Ik ben er gisteren nog geweest; enkel de ronde tafel en 1 rechthoekige tafel (8 personen) was voorraan beschikbaar en 2 andere tafels in het voorste gedeelte waren bedekt met de rommel van Dirk ;), en achteraan nog 2 tafels (6 a 8 personen en 4 personen).

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:40 Fri 12/11/2015

Originally posted by Beerlover_Ben
hey Benzai, ik zal hem toevoegen. Dan zijn we met 15 personen. het wordt dan wat krapper aan de tafel en toog, maar moet net gaan, denk ik ;)


Nee Ben, alleen als we nog niet aan de max zitten. Mochten er nog mensen afvallen zodat we onder de 14 komen dan neem ik hem mee, anders niet. Daarbij gaf ie alleen aan geïnteresseerd te zijn, nog niet dat ie definitief mee zou gaan dus geen probleem.

 
kraddel
beers 10779 º places 386 º 18:06 Fri 12/11/2015

Heb net 4 bieren toegevoegd aan de lijst, questie te concretiseren. 2 Belgen, 2 Americano’s. Niet definitief, dus kan altijd gewisseld worden als er al teveel mensen hem hebben gehad. Given the fact dat we met 14 zijn, vanaf hoeveel is ’teveel’ ? Sommige entries hebben tot 5 man die hem al gehad hebben , zouden deze moeten ingewisseld worden of gaan die ook gewoon open? Misschien moeten we een maximum getal afspreken om het voor iedereen interessant te houden ? Critics are welcome als jullie dit een slecht idee vinden

 
verbalessence
beers 1 º places 3 º 06:00 Sat 12/12/2015

Ik denk dat ik toch maar ga passen voor deze. Lijkt me eerder een echt tickerfeest en vermoed dat andere sujetten hier meer aan zullen hebben. Dus mijn plaats is open.
Schol!

 
Beerlover_Ben
beers 30 º places 2 º 06:03 Sat 12/12/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by Beerlover_Ben
hey Benzai, ik zal hem toevoegen. Dan zijn we met 15 personen. het wordt dan wat krapper aan de tafel en toog, maar moet net gaan, denk ik ;)


Nee Ben, alleen als we nog niet aan de max zitten. Mochten er nog mensen afvallen zodat we onder de 14 komen dan neem ik hem mee, anders niet. Daarbij gaf ie alleen aan geïnteresseerd te zijn, nog niet dat ie definitief mee zou gaan dus geen probleem.


ok, nu heeft Verbalesence afgezegd, dus dan met hem erbij zitten we aan 14.

 
kraddel
beers 10779 º places 386 º 06:22 Sat 12/12/2015

Originally posted by verbalessence
Ik denk dat ik toch maar ga passen voor deze. Lijkt me eerder een echt tickerfeest en vermoed dat andere sujetten hier meer aan zullen hebben. Dus mijn plaats is open.
Schol!



Too bad... Ach, dan doen we wel eens ergens ander een kleinere tasting met andere bieren :°)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:52 Sat 12/12/2015

Originally posted by Beerlover_Ben
Originally posted by Benzai
Originally posted by Beerlover_Ben
hey Benzai, ik zal hem toevoegen. Dan zijn we met 15 personen. het wordt dan wat krapper aan de tafel en toog, maar moet net gaan, denk ik ;)


Nee Ben, alleen als we nog niet aan de max zitten. Mochten er nog mensen afvallen zodat we onder de 14 komen dan neem ik hem mee, anders niet. Daarbij gaf ie alleen aan geïnteresseerd te zijn, nog niet dat ie definitief mee zou gaan dus geen probleem.


ok, nu heeft Verbalesence afgezegd, dus dan met hem erbij zitten we aan 14.


Ik geef het door en laat zsm weten of hij ook werkelijk mee komt!

 
77ships
beers 14200 º places 913 º 16:07 Sat 12/12/2015

Originally posted by JorisPPattyn
Originally posted by 77ships
Was there something special, unique about the Lowlands tastings,… meaning is there some specific reason why it cannot be resurrected?

We live in the age of reboots….


De laatste tijd nog in de Kulminator geweest? Is er nog een tafel voor bezoekers vrij? Laat staan 30.40 man op het terras...
LCRBM was inderdaad episch voor die tijd.



Recent was de deur op slot & er zaten mensen binnen. Ben maar ergens anders gegaan, leek mij te exclussief…

Heb er ooit op RBEG stuk of 15 mensen meegenomen maar toen mocht ik nog binnen en waren zij niet blij.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 15:23 Tue 12/15/2015

If any place would open up, Erwin is interested to join as well... He’s just a bit slow with the forum/google doc. :p