Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32274 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:58 Wed 11/2/2016

Jopen die Mashing Pumpkin (varianten) brouwt en dan een geinfecteerde batch mengt met de andere batches om dan een fris zuurtje er in te verwerken/krijgen...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 10:31 Fri 11/4/2016

Geen persoonlijke ergernis, maar het lijkt mij toch dat dit wat wenkbrauwen zal doen fronsen: het ’logo’ of in ieder geval het lettertype dat M-Bier gebruikt. Dat is namelijk precies het lettertype van de Molen. Nu staat het iedereen vrij algemeen verkrijgbare lettertypes te gebruiken, maar ik herken het inmiddels als het lettertype van de Molen. Ik zou ontwerpburo RIK niet meer inhuren :P

 
goozen
beers 5364 º places 172 º 11:54 Fri 11/4/2016

Originally posted by caesar
Geen persoonlijke ergernis, maar het lijkt mij toch dat dit wat wenkbrauwen zal doen fronsen: het ’logo’ of in ieder geval het lettertype dat M-Bier gebruikt. Dat is namelijk precies het lettertype van de Molen. Nu staat het iedereen vrij algemeen verkrijgbare lettertypes te gebruiken, maar ik herken het inmiddels als het lettertype van de Molen. Ik zou ontwerpburo RIK niet meer inhuren :P


Zag het ook, zal weer (negatieve) publiciteit opleveren om vervolgens het weer te veranderen, want elke vorm van publiciteit is publiciteit. Net zoals de brouwerij van Delirium Amsterdam want die heet BrouwerIJ, even wat (negatieve) publiciteit genereren en de naam veranderen.

 
sjogro
beers 9245 º places 186 º 15:26 Fri 11/4/2016
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:57 Mon 11/7/2016

Ik wil weer een stat-threadje doen maar ik heb geen tijd om em te starten. Gruwelijk.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:49 Mon 11/14/2016

Benzai’s road to retirement. Tijd om de oude persiflages van een zeker persoon weer uit de kast te halen. Waar is Drebus als je hem nodig hebt ;-)

 
MarcoDL
beers 9588 º places 213 º 08:13 Tue 11/15/2016

Daar is er weer één, nieuwe user met bergen van dit soort ratings: "Backlog, ocena przepisana z untappd, w ramach uzupelniania profilu na ratebeer." Ik spreek geen Pools, maar dit is weer een geval copy-paste en geen rating.

http://www.ratebeer.com/user/431988/

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:33 Tue 11/15/2016

Originally posted by MarcoDL
Daar is er weer één, nieuwe user met bergen van dit soort ratings: "Backlog, ocena przepisana z untappd, w ramach uzupelniania profilu na ratebeer." Ik spreek geen Pools, maar dit is weer een geval copy-paste en geen rating.

http://www.ratebeer.com/user/431988/


Deaud aan die copy pasters!

 
SVD
beers 6154 º places 329 º 13:11 Tue 11/15/2016

Originally posted by bartlebier
Originally posted by SVD
Het Uiltje heeft een Schwartwalder Kirch bier gemaakt, GodverQWEAERDGASERGAGRE dat idee loop ik nu al een jaar mee te kloten hoe en wat om dat zelf te brouwen... waaw... waaw... just wow dacht ik origineel te zijn.

http://www.ratebeer.com/beer/mad-hatter-schwarzwalder-kirschtorte-porter/374430/

Staat hier nog op degustatie te wachten. Ook wachten en waarschijnlijk nog lang wachten is het overigens in het eigenlijke Zwarte Woud op een donker bier met kersen...

oh waaw... zo speciaal was het niet :(

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:35 Tue 11/15/2016

Originally posted by caesar
Benzai’s road to retirement. Tijd om de oude persiflages van een zeker persoon weer uit de kast te halen. Waar is Drebus als je hem nodig hebt ;-)


Ik ga voor de verrassingsaanval deze keer. Er komt nog wel een objectieve mening van een Duitse buitenstaander als de tijd rijp is.