Ratebeer hinkt achterop... Stadsbrouwerij Middelburg

Reads 469 • Replies 8 • Started Thursday, July 6, 2017 10:09:00 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

 
JorisPPattyn
admin
beers 14310 º places 93 º 10:09 Thu 7/6/2017

Zelfs PINT magazine wijdde er al een compleet artikel aan, maar hier ontbreekt elk spoor.
Ik ben daarnet ter plaatse geweest en heb al hun bieren gekocht (8, da’s al 2 meer dan in het artikel) en zal brouwerij en producten invoeren in de database.
Wat ik NIET ga doen, is de Hosternokke die nu nog bij Boelens staat te aliasen met de Hosternokke Lekker Dieng die nu ter plaatste gebrouwen wordt. Dat kan gewoon niet hetzelfde zijn, maar als jullie willen doe het dan maar. Ik zal hem wel retiren (wat een Nederengels!).
In deze is het trouwens interessant te weten, dat Middelburgs’ 800, dat WEL in de database voorkomt, volgens hun zeggen zowel bij Kees, als bij hen gebrouwen wordt. Er zijn dus 2 verschillende bieren - dit is al meermaals in de database voorgekomen, en die worden dan wel gescheiden gehouden.
JorisweeroptochtgeweestinbierigZeeland

 
JorisPPattyn
admin
beers 14310 º places 93 º 10:36 Thu 7/6/2017

Sorry, 9!

 
bierkonijn
places 11 º 10:45 Thu 7/6/2017

Originally posted by JorisPPattyn
Zelfs PINT magazine wijdde er al een compleet artikel aan,


Nuff said.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 10:55 Thu 7/6/2017

Wij vertrouwen op jou Joris om die regionen toe te voegen. Jij bent de enige die zich in niemandsland durft te wagen..

 
bierkoning
beers 20217 º places 431 º 12:56 Thu 7/6/2017

Ik ben al sonds 1985 geen lid meer van PINT

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 13:28 Thu 7/6/2017

Die bij Kees is gebrouwen kun je in ieder geval herkennen aan de kroonkurk...

 
JorisPPattyn
admin
beers 14310 º places 93 º 14:38 Thu 7/6/2017

Originally posted by Benzai
Wij vertrouwen op jou Joris om die regionen toe te voegen. Jij bent de enige die zich in niemandsland durft te wagen..


Heel mooi, maar wat mij bitter stemt is dat alle bieren, plus nog een tweetal andere, al op Untappd staan, en daar ’gerate’ zijn. Ik ben dan toch niet de enige die er naar bier zoekt...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:46 Thu 7/6/2017

Originally posted by JorisPPattyn
Originally posted by Benzai
Wij vertrouwen op jou Joris om die regionen toe te voegen. Jij bent de enige die zich in niemandsland durft te wagen..


Heel mooi, maar wat mij bitter stemt is dat alle bieren, plus nog een tweetal andere, al op Untappd staan, en daar ’gerate’ zijn. Ik ben dan toch niet de enige die er naar bier zoekt...


Maar hoezo verbaast je dat zo? Dat is al jaren. De Untappd dichtheid is hier in NL erg hoog, en Ratebeer kennen weinig mensen. Is dat in Belgie anders dan?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:31 Thu 7/6/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by JorisPPattyn
Originally posted by Benzai
Wij vertrouwen op jou Joris om die regionen toe te voegen. Jij bent de enige die zich in niemandsland durft te wagen..


Heel mooi, maar wat mij bitter stemt is dat alle bieren, plus nog een tweetal andere, al op Untappd staan, en daar ’gerate’ zijn. Ik ben dan toch niet de enige die er naar bier zoekt...


Maar hoezo verbaast je dat zo? Dat is al jaren. De Untappd dichtheid is hier in NL erg hoog, en Ratebeer kennen weinig mensen. Is dat in Belgie anders dan?


Idd. Dat men er op UT eerder bij is is niet zo gek. Maar over een paar jaar vindt je wsl 14 verschillende versies van hetzelfde bier terug.