Så inviteres der atter til sommersmagning i Ulfborg.

Reads 3426 • Replies 38 • Started Thursday, May 24, 2012 11:32:03 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Nightfall
beers 1313 º places 45 º 05:00 Wed 6/6/2012

Originally posted by phredrik
Er der plads til en til eller er der fuldt booket?


You just have to bring a case of rare beers to all non-Danish and non-Norwegian participants

 
fonefan
beers 74080 º places 698 º 05:08 Wed 6/6/2012

Så er der fuldt booket til dette års Sommer Smagning i Ulfborg
følgende deltage tilmeldt til TSODRBSG12 pr. dd.

Plovmand
Dedollewaitor
Christian
yngwie
saxo
Nightfall
Rasmus40
Brugmansia
chrisv10
Meilby
fonefan
hallinghansen
phredrik

Vi glæder os til at ses til et hyggeligt arrangement, vi har bestilt godt vejr

Mvh J&C

 
Ungstrup
beers 51301 º places 372 º 08:29 Wed 6/6/2012

Originally posted by Rasmus40
Originally posted by Ungstrup
Originally posted by Plovmand
Ifølge eventen er der 12 tilmeldte. Jeg kan tage fejl, men jeg synes at huske at vi var 14 de første 3-4 år?

men så rækker 66 cl flasker ikke hele vejen rundt

Siden hvornår har du skullet bruge 5cl for at rate en øl, Jens? Er du blevet sart på dine gamle dage?

Jeg gør mit bedste for altid at rate 5cl samples eller større. Det har jeg altid gjort.

Medmindre øllen er sindsyg dyr og samtidigt stærk, så medbringer jeg altid minimum 5cl per øl per mand der skal smage en øl til en smagning.

Med en holdning som din, Rasmus, og en åbenlys publikation af den, så kan det ikke undre mig, at vi i Danmark har fået det ry, vi har ude i verden. Det er en holdning jeg ikke deler og faktisk misbilliger, og gør mit til at vi ikke skal have.

 
KimJohansen
beers 10557 º places 13 º 13:57 Wed 6/6/2012

Originally posted by Ungstrup
Originally posted by Rasmus40
Originally posted by Ungstrup
Originally posted by Plovmand
Ifølge eventen er der 12 tilmeldte. Jeg kan tage fejl, men jeg synes at huske at vi var 14 de første 3-4 år?

men så rækker 66 cl flasker ikke hele vejen rundt

Siden hvornår har du skullet bruge 5cl for at rate en øl, Jens? Er du blevet sart på dine gamle dage?

Jeg gør mit bedste for altid at rate 5cl samples eller større. Det har jeg altid gjort.

Medmindre øllen er sindsyg dyr og samtidigt stærk, så medbringer jeg altid minimum 5cl per øl per mand der skal smage en øl til en smagning.

Med en holdning som din, Rasmus, og en åbenlys publikation af den, så kan det ikke undre mig, at vi i Danmark har fået det ry, vi har ude i verden. Det er en holdning jeg ikke deler og faktisk misbilliger, og gør mit til at vi ikke skal have.


+1

 
Rasmus40
beers 34335 º places 722 º 00:58 Thu 6/7/2012

Originally posted by Ungstrup
Originally posted by Rasmus40
Originally posted by Ungstrup
Originally posted by Plovmand
Ifølge eventen er der 12 tilmeldte. Jeg kan tage fejl, men jeg synes at huske at vi var 14 de første 3-4 år?

men så rækker 66 cl flasker ikke hele vejen rundt

Siden hvornår har du skullet bruge 5cl for at rate en øl, Jens? Er du blevet sart på dine gamle dage?

Jeg gør mit bedste for altid at rate 5cl samples eller større. Det har jeg altid gjort.

Medmindre øllen er sindsyg dyr og samtidigt stærk, så medbringer jeg altid minimum 5cl per øl per mand der skal smage en øl til en smagning.

Med en holdning som din, Rasmus, og en åbenlys publikation af den, så kan det ikke undre mig, at vi i Danmark har fået det ry, vi har ude i verden. Det er en holdning jeg ikke deler og faktisk misbilliger, og gør mit til at vi ikke skal have.


Tag nu ikke en spøg for mere end den er, Jens. Jeg går ud fra, at du så smileyen.

Jeg tvivler i øvrigt stærkt på, at jeg har bidraget til Danmarks lidt kedelige ry på nogen måde, idet jeg kun kender ganske få ikke-danske ratebeerians, så her må jeg nok tilskrive dig en noget større del af "æren" via dit store og mangeårige engagement her på siden.

Danmark havde dette ry længe før jeg begyndte at rate her, så hvor og hvornår det stammer fra, aner jeg ikke, men der er jo uden tvivl noget om snakken.

 
Hansen
beers 8768 º places 160 º 14:37 Fri 6/8/2012

Originally posted by Rasmus40
Originally posted by Ungstrup
Originally posted by Rasmus40
Originally posted by Ungstrup
Originally posted by Plovmand
Ifølge eventen er der 12 tilmeldte. Jeg kan tage fejl, men jeg synes at huske at vi var 14 de første 3-4 år?

men så rækker 66 cl flasker ikke hele vejen rundt

Siden hvornår har du skullet bruge 5cl for at rate en øl, Jens? Er du blevet sart på dine gamle dage?

Jeg gør mit bedste for altid at rate 5cl samples eller større. Det har jeg altid gjort.

Medmindre øllen er sindsyg dyr og samtidigt stærk, så medbringer jeg altid minimum 5cl per øl per mand der skal smage en øl til en smagning.

Med en holdning som din, Rasmus, og en åbenlys publikation af den, så kan det ikke undre mig, at vi i Danmark har fået det ry, vi har ude i verden. Det er en holdning jeg ikke deler og faktisk misbilliger, og gør mit til at vi ikke skal have.


Tag nu ikke en spøg for mere end den er, Jens. Jeg går ud fra, at du så smileyen.

Jeg tvivler i øvrigt stærkt på, at jeg har bidraget til Danmarks lidt kedelige ry på nogen måde, idet jeg kun kender ganske få ikke-danske ratebeerians, så her må jeg nok tilskrive dig en noget større del af "æren" via dit store og mangeårige engagement her på siden.

Danmark havde dette ry længe før jeg begyndte at rate her, så hvor og hvornår det stammer fra, aner jeg ikke, men der er jo uden tvivl noget om snakken.


Info, hvis nogen skulle have gået glip af det:

http://www.ratebeer.com/forums/beer-you-have-had-the-least-but-managed-to-rate_205160_1.htm

Og pas nu på, de færreste af os kan sige os helt fri for at have en rem af huden.


Hansen

 
Christian
beers 17296 º places 278 º 04:34 Tue 6/19/2012

Min bror har været nødt til at flytte datterens dåb, så jeg må melde afbud, og give pladsen videre til en anden.

 
yngwie
beers 22205 º places 393 º 11:07 Fri 6/22/2012

Originally posted by Christian
Min bror har været nødt til at flytte datterens dåb, så jeg må melde afbud, og give pladsen videre til en anden.


Og hvor finder så denne dåb sted, som det nu er en ledig plads til?

 
Christian
beers 17296 º places 278 º 00:23 Sat 6/23/2012



Originally posted by yngwie
Originally posted by Christian
Min bror har været nødt til at flytte datterens dåb, så jeg må melde afbud, og give pladsen videre til en anden.


Og hvor finder så denne dåb sted, som det nu er en ledig plads til?

 
fonefan
beers 74080 º places 698 º 03:24 Wed 8/15/2012

Hej Alle

Så er vi ved at være klar til dette års Sommer Smagning i Ulfborg. Nogle af øllene er allerede sat på køl.

Hermed lige lidt info update ...

Husk at medbring
- øl
- chips og / eller andet øl snacks,
- sove grej.

Dem der gerne vil låne en madrass skal lige give os et prej da vi ikke har madrasser til alle.

Vi glæder os til at ser jer på lørdag og har bestilt godt vejr og sat grill kullene fra. Pensionisterne er allerede igang med at skrælle kartofler.

Mvh. J&C