Slowchat

Reads 64052 • Replies 766 • Started Thursday, April 18, 2013 1:51:51 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:10 Thu 10/3/2013

Originally posted by DutchDrebus
Qua biervoorraad zal ik op zo’n 80/90 flesjes zitten. Voornamelijk Duitsers.




http://www.spoelenmaar.nl/het-glas-is-half-vol/

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 03:11 Thu 10/3/2013

Na een telling uitgekomen op 313 flessen. Verdeeld over drie kasten en categorieën. 1 kast met 72 ticks waar weinig bijzonders in staat. Voor alledaags gebruik. 1 kast met 130 met meer bijzondere ticks en grote flessen. Hier staan bijvoorbeeld een hel en verdoemenis variaties in. Dan heb ik nog een kast met 111 zeldzaamheden en bijzondere bieren die ik uit trades haal. Veel Amerikaans spul zoals Dark Lord en BCBS Coffee.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:02 Thu 10/3/2013

Originally posted by MrHangover
Na een telling uitgekomen op 313 flessen. Verdeeld over drie kasten en categorieën. 1 kast met 72 ticks waar weinig bijzonders in staat. Voor alledaags gebruik. 1 kast met 130 met meer bijzondere ticks en grote flessen. Hier staan bijvoorbeeld een hel en verdoemenis variaties in. Dan heb ik nog een kast met 111 zeldzaamheden en bijzondere bieren die ik uit trades haal. Veel Amerikaans spul zoals Dark Lord en BCBS Coffee.



Haha prachtig. Bij mij staan hooguit 30 potentiele toppers. De rest is allemaal potentiele crap

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:25 Thu 10/3/2013

Originally posted by Benzai
Originally posted by MrHangover
Na een telling uitgekomen op 313 flessen. Verdeeld over drie kasten en categorieën. 1 kast met 72 ticks waar weinig bijzonders in staat. Voor alledaags gebruik. 1 kast met 130 met meer bijzondere ticks en grote flessen. Hier staan bijvoorbeeld een hel en verdoemenis variaties in. Dan heb ik nog een kast met 111 zeldzaamheden en bijzondere bieren die ik uit trades haal. Veel Amerikaans spul zoals Dark Lord en BCBS Coffee.



Haha prachtig. Bij mij staan hooguit 30 potentiele toppers. De rest is allemaal potentiele crap

30x Veltins met energy drank?

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 06:26 Thu 10/3/2013

graad meld ik bij deze dat Benzai nu op #15 van RotY staat!! Als hij nog verder komt, komt hij tussen de Deense ticktijgers te staan.. een hele prestatie... maar ik betwijfel of het lukt aangezien hij dan ruim 200 bieren in moet halen om 1 plekje op te schuiven.. Doe je best Rene!!

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 07:46 Thu 10/3/2013

WTF MrHangover, tijd om eens te gaan drinken. :) Heb er zelf ~100 (ex. homebrew) maar dat is veel voor mijn doen en komt door recente tripje naar/langs België, Italië en de Borefts trades.

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 08:00 Thu 10/3/2013

Originally posted by TheJvd
Voor de usenet gebruikers: hier de eerste aflevering van Brew Dogs.

NIce! Ik weet nog niet wat het is maar ga het vanavond kijken!

 
coempa
beers 27 º places 1 º 08:11 Thu 10/3/2013

Mijn zusje geeft zaterdag een feestje, allemaal pubers in ons huis. Tijd om de biervoorraad achter slot en grendel te verbergen, met terugblik op dat artikel van laatst, over die jongeren die hele dure craft beer van papa lief hadden opgedronken.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:39 Thu 10/3/2013

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by MrHangover
Na een telling uitgekomen op 313 flessen. Verdeeld over drie kasten en categorieën. 1 kast met 72 ticks waar weinig bijzonders in staat. Voor alledaags gebruik. 1 kast met 130 met meer bijzondere ticks en grote flessen. Hier staan bijvoorbeeld een hel en verdoemenis variaties in. Dan heb ik nog een kast met 111 zeldzaamheden en bijzondere bieren die ik uit trades haal. Veel Amerikaans spul zoals Dark Lord en BCBS Coffee.



Haha prachtig. Bij mij staan hooguit 30 potentiele toppers. De rest is allemaal potentiele crap

30x Veltins met energy drank?


ISO? Ik heb nog 2 of 3 flesjes koud liggen hier. Veltins V+ Energy Bazendrank. Blinkende vuilniszak-jas met bontkraag aan, met de opgevoerde snorscooter naar de lokale spot (het liefst in of vlakbij een winkelcentrum)en tanken maar. Helemaal loesoe, helemaal panja, jeweet.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 09:42 Thu 10/3/2013

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by MrHangover
Na een telling uitgekomen op 313 flessen. Verdeeld over drie kasten en categorieën. 1 kast met 72 ticks waar weinig bijzonders in staat. Voor alledaags gebruik. 1 kast met 130 met meer bijzondere ticks en grote flessen. Hier staan bijvoorbeeld een hel en verdoemenis variaties in. Dan heb ik nog een kast met 111 zeldzaamheden en bijzondere bieren die ik uit trades haal. Veel Amerikaans spul zoals Dark Lord en BCBS Coffee.



Haha prachtig. Bij mij staan hooguit 30 potentiele toppers. De rest is allemaal potentiele crap

30x Veltins met energy drank?


ISO? Ik heb nog 2 of 3 flesjes koud liggen hier. Veltins V+ Energy Bazendrank. Blinkende vuilniszak-jas met bontkraag aan, met de opgevoerde snorscooter naar de lokale spot (het liefst in of vlakbij een winkelcentrum)en tanken maar. Helemaal loesoe, helemaal panja, jeweet.

Hedde gij un scooter dan?

Deze zogenaamde bieren (ugh) laat ik altijd staan als ik ze tegenkom... Dat ga ik echt niet drinken! Bwaaaahhhhh *kots emoticon*