Slowchatje 7

Reads 24001 • Replies 440 • Started Friday, October 7, 2016 3:43:01 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 17:09 Sun 1/15/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Zucht...lichte mate van zelfoverschatting was weer een feit gisteren. Wordt een zware dag.


En dan is het nog maar goed dat ik je naar buiten gebonjourd heb, anders was het nog erger geweest, haha ....


Het was niet de Tasting maar de kroeg die me genekt heeft..

 
MarcoDL
beers 9593 º places 213 º 02:41 Mon 1/16/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by MarcoDL
Kent iemand eigenlijk die Dennis uit Koog aan de Zaan die via Marktplaats getrade bier voor veel geld doorverkoopt?

Ja. Hoezo?


Is dit nou zo iemand waar de brouwerijen een hekel aan hebben? Schaars bier voor hoge prijzen doorverkopen op de secundaire markt.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:02 Mon 1/16/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Countbeer
Originally posted by MarcoDL
Kent iemand eigenlijk die Dennis uit Koog aan de Zaan die via Marktplaats getrade bier voor veel geld doorverkoopt?

Ja. Hoezo?


Is dit nou zo iemand waar de brouwerijen een hekel aan hebben? Schaars bier voor hoge prijzen doorverkopen op de secundaire markt.

Volgens mij niet. Wat ik heb begrepen is dat hij wel eens naar Amerika gaat, neemt daar wat mee en wil dat hier wel ruilen of verkopen. Ik vond het destijds geen bizarre prijzen wat hij voor bieren vroeg...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:30 Tue 1/17/2017

Originally posted by Maakun
"Kaapse Jaapie 2016 - mag weg, we zijn geen Untappd hier" mogen dit sport entries tijdelijk in de database blijven? Zo mooi!


Ik ben bang dat dit sinds nu tot het verleden behoort, want ik ben zojuist in de admin ranks gestegen :-D

 
bierkoning
beers 20217 º places 431 º 07:28 Tue 1/17/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by Maakun
"Kaapse Jaapie 2016 - mag weg, we zijn geen Untappd hier" mogen dit sport entries tijdelijk in de database blijven? Zo mooi!


Ik ben bang dat dit sinds nu tot het verleden behoort, want ik ben zojuist in de admin ranks gestegen :-D


He hè eindelijk

 
bierkoning
beers 20217 º places 431 º 07:34 Tue 1/17/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by caesar
Originally posted by Maakun
"Kaapse Jaapie 2016 - mag weg, we zijn geen Untappd hier" mogen dit sport entries tijdelijk in de database blijven? Zo mooi!


Ik ben bang dat dit sinds nu tot het verleden behoort, want ik ben zojuist in de admin ranks gestegen :-D


He hè eindelijk


Krijg nou tieten... ik ook. Allebei nivo 8

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:42 Tue 1/17/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by bierkoning
Originally posted by caesar
Originally posted by Maakun
"Kaapse Jaapie 2016 - mag weg, we zijn geen Untappd hier" mogen dit sport entries tijdelijk in de database blijven? Zo mooi!


Ik ben bang dat dit sinds nu tot het verleden behoort, want ik ben zojuist in de admin ranks gestegen :-D


He hè eindelijk


Krijg nou tieten... ik ook. Allebei nivo 8


Proficiat!

Ik denk omdat we allebei vrij hoog staan in de admin activity lijsten

 
MarcoDL
beers 9593 º places 213 º 07:58 Tue 1/17/2017

Welke nieuwe privéleges hebben jullie nu?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 08:02 Tue 1/17/2017

Originally posted by MarcoDL
Welke nieuwe privéleges hebben jullie nu?


Ik kan nu users editen

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 12:13 Tue 1/17/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by MarcoDL
Welke nieuwe privéleges hebben jullie nu?


Ik kan nu users editen


MarcoDL staat voor MarcoDelete toch?