Slowchatje 8

Reads 32342 • Replies 372 • Started Wednesday, May 3, 2017 8:05:55 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 23:04 Sat 7/1/2017

Ik zie sommige mensen LCI typen.. (het heeft met bier te maken) Serieus wat betekent dit? Google heeft veel mooie betekenissen hiervoor maar niet degene die ik zoek denk ik..
Ik heb lang nagedacht maar zou ook niks kunnen verzinnen. Dus verlos mij aub van deze hersenkwelling!

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:50 Sun 7/2/2017
 
saind
places 1 º 04:35 Sun 7/2/2017

Originally posted by bierplezier
Ik zie sommige mensen LCI typen.. (het heeft met bier te maken) Serieus wat betekent dit? Google heeft veel mooie betekenissen hiervoor maar niet degene die ik zoek denk ik..
Ik heb lang nagedacht maar zou ook niks kunnen verzinnen. Dus verlos mij aub van deze hersenkwelling!

Late check in

 
MarcoDL
beers 9556 º places 213 º 04:43 Sun 7/2/2017

Originally posted by saind
Originally posted by bierplezier
Ik zie sommige mensen LCI typen.. (het heeft met bier te maken) Serieus wat betekent dit? Google heeft veel mooie betekenissen hiervoor maar niet degene die ik zoek denk ik..
Ik heb lang nagedacht maar zou ook niks kunnen verzinnen. Dus verlos mij aub van deze hersenkwelling!

Late check in


Untappd slang. Dat hoor je eigenlijk backlog te noemen, maar 3 woorden is niet voldoende substantie om te spreken van een log natuurlijk.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:29 Sun 7/2/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by saind
Originally posted by bierplezier
Ik zie sommige mensen LCI typen.. (het heeft met bier te maken) Serieus wat betekent dit? Google heeft veel mooie betekenissen hiervoor maar niet degene die ik zoek denk ik..
Ik heb lang nagedacht maar zou ook niks kunnen verzinnen. Dus verlos mij aub van deze hersenkwelling!

Late check in


Untappd slang. Dat hoor je eigenlijk backlog te noemen, maar 3 woorden is niet voldoende substantie om te spreken van een log natuurlijk.


Maar je moet natuurlijk zuinig zijn met je 140 tekens, voor die uitgebreide beschrijving die je wil schrijven ;-)

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 11:15 Mon 7/3/2017

Wisten jullie dat Brouwerij ’t Ij gekocht is door Duvel-Moortgat? Of tenminste een deel ervan.

 
MarcoDL
beers 9556 º places 213 º 11:57 Mon 7/3/2017

Originally posted by Christos
Wisten jullie dat Brouwerij ’t Ij gekocht is door Duvel-Moortgat? Of tenminste een deel ervan.


Ja, alweer iets van 2 jaar geleden volgens mij.

 
Bullit
beers 6227 º 13:13 Mon 7/3/2017

Wisten jullie dat de familie Moortgat fout was in de oorlog? Of tenminste een deel ervan.

 
Bullit
beers 6227 º 13:15 Mon 7/3/2017

Originally posted by Bullit
Wisten jullie dat de familie Moortgat fout was in de oorlog? Of tenminste een deel ervan.

Ja, alweer iets van 77 jaar geleden volgens mij.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 15:25 Mon 7/3/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Christos
Wisten jullie dat Brouwerij ’t Ij gekocht is door Duvel-Moortgat? Of tenminste een deel ervan.


Ja, alweer iets van 2 jaar geleden volgens mij.


Zo lang geleden, ja? Ik had nieks over gelezen, zeker niet hier. Ook zo ’n 35% ?