Untappd-ifisering av karaktervising?

Reads 5603 • Replies 103 • Started Thursday, June 15, 2017 8:41:26 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Holmen1
beers 13024 º places 325 º 08:18 Fri 7/7/2017

Jeg sendte en epost til Joe om dette og fikk til svar at hvis man legger musepekeren over totalkarakteren vil man kunne se alle delkarakterene. Det virker faktisk!
Hilsen Jan Magnus

Originally posted by tfredvik
Så, hva syns vi om at det ikke lenger er mulig å se hvilke del-karakterer en rater har gitt et øl, kun totalkarakteren? Hvilke fordeler kan dette ha? Vil dette si at man etter hvert også vil kunne slippe unna med å kun gi totalkarakteren, og blåse i Aroma, Taste, Palate & co?

 
nilsas
beers 9321 º places 321 º 08:59 Fri 7/7/2017

Originally posted by Holmen1
Jeg sendte en epost til Joe om dette og fikk til svar at hvis man legger musepekeren over totalkarakteren vil man kunne se alle delkarakterene. Det virker faktisk!
Hilsen Jan Magnus

Originally posted by tfredvik
Så, hva syns vi om at det ikke lenger er mulig å se hvilke del-karakterer en rater har gitt et øl, kun totalkarakteren? Hvilke fordeler kan dette ha? Vil dette si at man etter hvert også vil kunne slippe unna med å kun gi totalkarakteren, og blåse i Aroma, Taste, Palate & co?



Den muligheten har vært på plass ei ukes tid nå, men ofte er en nyskjerrig på hva andre har vurdert særlig hvis der er få ratinger og dårlig beskrevet. Er der 100+ ratinger så er somregel snitt rating grei nok å forholde seg til. Men nå kan en ikke lenger se dette direkte fra listen over ratinger men må saumfare hver eneste rater ved å holde musen over en og en. Jeg forstår ikke hva som er problemet med bare å displaye delkarakterene i mindre skrift bak totalkarakteren. Hvor vanskelig må det være.

 
Bryne
places 1616 º 15:30 Fri 7/7/2017

Er vel greitt å fikle med ei mus dann og vann?