Voer voor de admins #4

Reads 24983 • Replies 401 • Started Tuesday, March 1, 2016 1:20:58 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:20 Wed 5/4/2016

Voor de verandering kan ik me om deze hele discussie een keer totaal niet druk maken. Wel ciders, geen ciders, wel 0.0 geen 0.0, het zal me een worst wezen eerlijk gezegd. Voor het eerst in m’n leven ben ik discussie-moe volgens mij.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:23 Wed 5/4/2016

Originally posted by Benzai
Voor de verandering kan ik me om deze hele discussie een keer totaal niet druk maken. Wel ciders, geen ciders, wel 0.0 geen 0.0, het zal me een worst wezen eerlijk gezegd. Voor het eerst in m’n leven ben ik discussie-moe volgens mij.


Lulkoek, want je zit je volop te mengen in dat ’untapped’ topic :P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:40 Thu 5/5/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Voor de verandering kan ik me om deze hele discussie een keer totaal niet druk maken. Wel ciders, geen ciders, wel 0.0 geen 0.0, het zal me een worst wezen eerlijk gezegd. Voor het eerst in m’n leven ben ik discussie-moe volgens mij.


Lulkoek, want je zit je volop te mengen in dat ’untapped’ topic :P


De post in dit topic kwam na m’n laatste post daar! (Denk ik) :P

 
Zlotta
beers 8951 º places 477 º 13:25 Sun 5/8/2016

Net de Giro Bier van De Vlijt op vanwege de kroning van de nieuwe Koning van Gelderland, Marcel Kittel. Ik zag dat het onlangs gemerged werd met de gewone Blond ( http://www.ratebeer.com/beer/veluwse-schavuyt-blo/252398/328256/), alhoewel het daarvoor als Fruit Beer vermeld was en mensen er frambozen in proefden. Nu proef ik er zelfs helemaal niks van, smaakt eerder als een Blond bier. Ik ben het dus niet oneens met het aliassen, maar ik vraag me af hoe de kleur in het bier komt. Kleurstof? En moet je dat niet op het etiket vermelden in NL?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:04 Sun 5/8/2016

Originally posted by Zlotta
Net de Giro Bier van De Vlijt op vanwege de kroning van de nieuwe Koning van Gelderland, Marcel Kittel. Ik zag dat het onlangs gemerged werd met de gewone Blond ( http://www.ratebeer.com/beer/veluwse-schavuyt-blo/252398/328256/), alhoewel het daarvoor als Fruit Beer vermeld was en mensen er frambozen in proefden. Nu proef ik er zelfs helemaal niks van, smaakt eerder als een Blond bier. Ik ben het dus niet oneens met het aliassen, maar ik vraag me af hoe de kleur in het bier komt. Kleurstof? En moet je dat niet op het etiket vermelden in NL?


Ik was vrijdag in Apeldoorn en toen vertelden ze dat het gewoon de blond was. Ik geloof kleurstof inderdaad, weet het niet zeker meer.

 
tricksta_p
beers 12024 º places 413 º 15:38 Sat 5/14/2016

Utrecht Brouwersfestival: De Kromme Haring Rye Bretted Saison stond op het bord als "Sint Pilchardus Rye".

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:27 Wed 5/18/2016

De Hemel IPA vs De Hemel Hopverdomme: volgens facebook is de Hopverdomme voor het eerst op 11 februari 2016 getapt. De IPA bestond al langer, dus het zijn sowieso verschillende brouwsels. Of het ook verschillende entries zijn, ben ik nog niet over uit. Iemand meer info over 1 van de 2? Over welke hop de IPA bv had?

 
Zlotta
beers 8951 º places 477 º 01:38 Wed 5/18/2016

Gaan we van de vandestreek Imperial Red Ale Extra BA eigenlijk een nieuwe entry maken of blijft het gewoon bij de oude entry?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:40 Wed 5/18/2016

Originally posted by Zlotta
Gaan we van de vandestreek Imperial Red Ale Extra BA eigenlijk een nieuwe entry maken of blijft het gewoon bij de oude entry?


Oh, dat mag een nieuwe entry worden inderdaad. Ik heb het met Edo overlegd. Het is een grote batch en het wordt apart gemarket, dus is toegestaan als nieuwe entry.

De slush puppies zijn niet toegestaan (helaas), omdat mixen alleen pre-mix in de fles toegestaan zijn en niet van tap.

 
MarcoDL
beers 9594 º places 213 º 02:27 Wed 5/18/2016

Originally posted by caesar
De Hemel IPA vs De Hemel Hopverdomme: volgens facebook is de Hopverdomme voor het eerst op 11 februari 2016 getapt. De IPA bestond al langer, dus het zijn sowieso verschillende brouwsels. Of het ook verschillende entries zijn, ben ik nog niet over uit. Iemand meer info over 1 van de 2? Over welke hop de IPA bv had?


Dank voor de waarschuwing, meteen de rating even verplaatst. Heb de hopverdomme gedronken in Nijmegen en daar zeiden ze dat het de IPA was.