Wat drink je?

Reads 18706 • Replies 240 • Started Friday, May 18, 2012 8:32:15 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 10:10 Sat 5/26/2012

Originally posted by DutchDrebus
Ik vond Hite best te pruimen eigenlijk. Das vaak het voordeel van pils: ze zijn zelden ècht goor.

Zit nu aan een Debowe Mocne, een halve liter, en geloof me, het wordt me toch echt wel te moeilijk hoor...

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:19 Sat 5/26/2012

Lauwe bavaria pils in plastic bekers in een tentfeest. De biercultuur groeit in NL.... Duidelijk te merken!

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 13:20 Sat 5/26/2012

Originally posted by erickok
Landje ticken met een Asian beer gift pack van de Xenos. Net de Hite Beer en gat-ver-damme wat is dat goor. Snel wegspoelen met een IJ IPA. Een wereld, nee, universum van verschil.

Hangt dat dan niet meer samen met de bewaarkwaliteiten van de Xenos? Mooi verlichte winkels, flink TL, is misschien niet zo geweldig voor bier.. In ieder geval, ben het met Dré eens, zo smerig vond ik die Hite niet toen ik hem had..

Dadelijk weer eens flink gaan pilsen, dus nu nog even snel de kelder in om iets moois te pakken..

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 13:49 Sat 5/26/2012

Het werd een verse Orval, botteldatum 19-04-’12. Nondeju, wat blijft dat een ongelofelijk lekker bier.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 13:58 Sat 5/26/2012

Heb die Hite zelfs eens aan mijn vriendin laten proeven (welke net aan de Saison Dupont zat) en die vond hem ook waterig en metalig. Xenos bewaarkwaliteit. Den het niet. Fles is bruin en andere bruine flessen waren okay (in vergeleken met deze). AH well, what do you expect.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 13:58 Sat 5/26/2012

Heb die Hite zelfs eens aan mijn vriendin laten proeven (welke net aan de Saison Dupont zat) en die vond hem ook waterig en metalig. Xenos bewaarkwaliteit. Den het niet. Fles is bruin en andere bruine flessen waren okay (in vergeleken met deze). AH well, what do you expect.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 14:03 Sat 5/26/2012

Originally posted by erickok
Heb die Hite zelfs eens aan mijn vriendin laten proeven (welke net aan de Saison Dupont zat) en die vond hem ook waterig en metalig. Xenos bewaarkwaliteit. Den het niet. Fles is bruin en andere bruine flessen waren okay (in vergeleken met deze). AH well, what do you expect.

Tsja, Aziatisch macropils naast een Saison Dupont....
Ik zag dit pakket van de week trouwens ook bij Xenos, maar ik ben snel doorgelopen
Zit nu aan de Cigar City Guava Grove en die is beter dan verwacht, nl. niet zuur maar wel heerlijk verfrissend met deze temperaturen. Evengoed wel uitkijken met 8%.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:11 Sat 5/26/2012

Originally posted by PotjeBier
Zit nu aan de Cigar City Guava Grove en die is beter dan verwacht, nl. niet zuur maar wel heerlijk verfrissend met deze temperaturen. Evengoed wel uitkijken met 8%.

Net een bier van 16% op, nog niet opgestaan tijdens of na dit bier... Ik ga toch maar eens kijken of het invloed op me heeft!

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 01:09 Tue 5/29/2012

In Spanje... eens kijken wat hier voor smakelijks te vinden is. Tot nu toe 1 lichtpuntje: Mahou, dat redelijk verkrijgbaar is.

 
VEMP
beers 1 º 06:46 Fri 6/1/2012

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Borresteijn
Gijtebok. Erg lekker trouwens.

Is inderdaad heerlijk! Vers sowieso, denkt dat ie dan ook wel het lekkerst is.


Goed om te horen!